Originally posted by Timppeliini
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Lambda-anturi tuli vaihdettua eilen ja humppaus lämpösenä loppui. Nykiminen kiihdytyksessä ja alaväännön tehottomuus jäi. Tänään kun piti auto laittaa käyntiin, niin ei suostunut käynnistymään. Missähän vika. S38B38. Eilenkin sai muutaman kerran koittaa, ennen kuin käynnistyi. Ja 4 tonnin kohalla röpelsi kun kiihdytti.Last edited by crom; 26-05-2015, 13:23.E34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Originally posted by crom View PostLambda-anturi tuli vaihdettua eilen ja humppaus lämpösenä loppui. Nykiminen kiihdytyksessä ja alaväännön tehottomuus jäi. Tänään kun piti auto laittaa käyntiin, niin ei suostunut käynnistymään. Missähän vika. S38B38. Eilenkin sai muutaman kerran koittaa, ennen kuin käynnistyi
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Sanoo.. mutta ei vaan suostu käynnistymään. Virrat tulee kyllä päälle mutta ei millään Startatessa hörähdä käyntiin. Uudet tulpat ja kaikki suodattimet vaihdettu. Tulpat kyllä ei ole alkuperäiset vaan ne halvat, jotka pitäisi tohon myös käydä. Olisko ne tai puola rikki.E34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Saa. Eilen Lamda-anturin vaihdon jälkeen humppaus loppui ja auto nyki vain ajossa ja alakierroksilla tuntui laiskalta. Ja nyt ei enää vaan käynnistyE34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Originally posted by crom View PostSaa. Eilen Lamda-anturin vaihdon jälkeen humppaus loppui ja auto nyki vain ajossa ja alakierroksilla tuntui laiskalta. Ja nyt ei enää vaan käynnisty
Sillä sitä kyselen, että joku käynnistymisen estävä sähkövika (hajonnut ecu / päärele / pääsulake /bensapumpun rele tms) voi käytännössä ilmetä ihan yhtäkkiä, ja silloin se kipinäkin sieltä kuolee samalla, tai kone ei saa bensaa...
Vikakoodien lukeminen valaisisi asiaa varmaan myös.
ja jos lontoon kieli taittuu niin tästä vois olla apua diagnosoinnissa:
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Paha tuolta hallista sitä nyhjästä vikakoodin lukuun kun täällä päin ei oikein tunnu muutenkaan olevan korjaamoja mitkä voi vanhempie Bemareitten vikakoodeja lukea. Mietin vain sitä eilistä.. kun ajossa nyki eikä tuntunut lähtevän täysillä alakierroksilla ja neljässä tonnissa röpötti kun kiihdytti ja nyt ei enää lähde käyntiinkäänE34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Olikos muuten lambda tarvike vai aito? Sekin voi vaikuttaa tohon nykimiseen ja röpöttämiseen...
Mutta tuo käynnistymättömyys kuulostais kyllä näin äkkiä joltain sähkövialta, jos ei kerta edes lupaa. Ootko mitä kaikkea kattonut koneesta jo läpi? Releet, sulakkeet, onko ecun liitin kunnolla kiinni, lämpötila-anturit, kampiakselin asentotunnistin, puola?
Jos olis huonoista tulpista kiinni niin uskoisin että kone lähtisi kyllä käyntiin, kävis vaan hyvin huonosti. :think
E34 518i Jet Black (ex)
E34 M50B25TU Calypsorot-metallic (ex)
E34 M50B20 Diamantschwarz-metallic (ex)
E38 M52B28 Oxfordgrün
Comment
-
-
Sitä kaverikin tuolla korjaamolla mietti kun teki testilenkin ja vähän nyki alakierroksilla.. ajoin sen sieltä työpaikan hallille ja nyki aina välillä ja 4 tonnin kohdilla kierroksilla pätki.. täytyy käydä nuo läpi ja lambda alkuperäinen ettei tarvikeLast edited by crom; 26-05-2015, 15:41.E34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Originally posted by crom View PostPaha tuolta hallista sitä nyhjästä vikakoodin lukuun kun täällä päin ei oikein tunnu muutenkaan olevan korjaamoja mitkä voi vanhempie Bemareitten vikakoodeja lukea.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by crom View PostPaha tuolta hallista sitä nyhjästä vikakoodin lukuun kun täällä päin ei oikein tunnu muutenkaan olevan korjaamoja mitkä voi vanhempie Bemareitten vikakoodeja lukea. Mietin vain sitä eilistä.. kun ajossa nyki eikä tuntunut lähtevän täysillä alakierroksilla ja neljässä tonnissa röpötti kun kiihdytti ja nyt ei enää lähde käyntiinkäänpuh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella:
e39 523ia arctic silver
e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä:
e30 328i *Rot m50b28
Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2
Comment
-
-
Täsmälleen samaa mitä mulla nyt. Katselinkin viimeksi kun konepellin alla olin, että se piuha ei ollut parhaimmassa kunnossa, joten se voisi olla. Kiitoksia vastauksista. : )E34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Noniin poiiijaat, kertokaahan kannattaako kyseinen auto http://www.nettiauto.com/bmw/520/7263738 myydä 1550eurolla. Tänään kävi ensimmäinen katsoja siis. Auto on toiminut esittelyautona muinoin. Auto siis ostettu -87 vuonna(E34 alettiin myydä virallisesti suomessa -88?) Tekeekö tämä asia autosta jotenkin arvokkaamman?
Aikaa nukkua yön yli ja sen jälkeen vastata myyjälle myynkö vai enE38 740i -95
Comment
-
Comment