E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikähän hajosi, hirveä kolina alkoi koneesta. Ihanniinkuin venttiilinnostajien naputus mutta kovempi ja tuntuu kuin kone ei kävisi kaikilla ja käy tosi vaivalloisestija tosiaan m50b20
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jj5 View PostKannattaa pistää 5 sateesta lasiin niin saa minimoitua pyyhkijöiden käyttötarpeen ja siten niiden paukkumisesta aiheutuvan vitutuksen. Omissani ovat onneksi kai vielä verraten hyvät, ottavat konepeltiin kiinni ainoastaan vähän ja niiden kontaktipinnan olen pitänyt hyvin rasvattuna..
Tälläinen löytyi, oiskohan tästä apuja? https://www.autodoc.fi/metzger/7080750
Leave a comment:
-
-
Kumma jollei tuollaisia puslia löydy, kun sähköiseen takaikkunan verhonkin moottoriin löytyi ainakin joskus jonkun tekemänä, oliko ne nyt teräksisiä rattaita, ja siinä kuitenkin himpan enemmän hommaa.
Leave a comment:
-
-
Pitääkö sitten ruveta kunnostelemaan ja heloittamaan uusiksi näitä e34 vivustoja kerran noinkin hyvällä hintaa uusia möivät ja enään ei edes saatavilla. Muutamista omista edellisistä olen kunnostanut vivuston välyksettömiksi. :think
Leave a comment:
-
-
Kannattaa pistää 5 sateesta lasiin niin saa minimoitua pyyhkijöiden käyttötarpeen ja siten niiden paukkumisesta aiheutuvan vitutuksen. Omissani ovat onneksi kai vielä verraten hyvät, ottavat konepeltiin kiinni ainoastaan vähän ja niiden kontaktipinnan olen pitänyt hyvin rasvattuna..
Tälläinen löytyi, oiskohan tästä apuja? https://www.autodoc.fi/metzger/7080750
Leave a comment:
-
-
Täytyy katsoa, jos mulla olis vielä se vanha koneisto nurkissa.
Sillä pääsis treenaamaan purkamatta autoa ensin.
Leave a comment:
-
-
Pistähän jonnekki tarinaa sitten puslien vaihdosta, aika huonosti on löytynyt dataa siitä hommasta mistään. Yhden tarinan vastaavasta operaatiosta e31:seen joskus löysin.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by duuk View PostPurkamalla osiin ja sorvaamalla sopivat holkit taisivat tuolla M5 ryhmässä suunitella tekevänsä. :think
Luulis tosin että neteistä tollasen vielä löytää uuden koska kyllä niitä varmasti josain varastoissa on. Samalla sit ostaa uudet varret ja ne muovit myös.
Originally posted by Klasu- View PostTerve
Oletko Kl- varaosista kysynyt tuota pyyhkijäkoneistoa? Ostin 3v? Takaperin sieltä uuden pyyhkijäkoneiston.
Ainakaan silloin vielä ei herättänyt saatavuus mitään kysymysmerkkejä tiedusteltaessa.
Realoem näyttää että vivuston valmistus on päättynyt 09/2017
Myöskin se apparin varsi on NLA... vittu.
Bimmerforumilta löytyi saksasta tekijä joka tekee uudet puslat vivustoon. Ajattelin sellaiset sitten hommata ja askarrella paikoilleen. En sitten tiedä miten tuon apparin varren ehostan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostOnko kokemusta tarvikemallin etupuskurin listoista esim autodocilta, onko pinnaltaan/väriltään orkkista vastaavia?
Puskurin keskiosan lista on uusi oem, niin ei tulisi turhaan tilattua jos ovat erinäköiset. Hinta houkuttelee mikäs muukaan.
Leave a comment:
-
-
Onko kokemusta tarvikemallin etupuskurin listoista esim autodocilta, onko pinnaltaan/väriltään orkkista vastaavia?
Puskurin keskiosan lista on uusi oem, niin ei tulisi turhaan tilattua jos ovat erinäköiset. Hinta houkuttelee mikäs muukaan.
Leave a comment:
-
-
Kasikoneinen antaa kyllä hyvän kyydin varsinkin se isompi niistä. Alkaa niitäkin vaan olemaan hankala löytää edes kohtuullisen kuntoisia, manuaalista puhumattakaan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MPV View PostSamaa mieltä, niin isolla moottorilla kuin mahdollista, jos vain löytyy jalostuskelpoinen yksilö. Oman 535:sen taisin myydä muutama vuosi sitten niin väärään aikaan, kuin vain oli mahdollista. Silloin noita siistejä E34:sia sai vielä parilla tonnilla. Nyt näyttää siltä että siistejä ei ole hirveästi edes tarjolla.
Jotenkin noissa vanhemmissa M5 on sitä fiilistä ihan eri tavalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by rgaweer View PostMielekkäin vaihtoehtohan olisi tietty m5 jos vain lompakko sallii.Mutta muuten melkeinpä mitä isompi kone sitä enemmän fiilistä ja sitä myöten harrastamisen iloa. Isompikoneisissa yleensä myös parempi varustelutaso. Jokaisessa koneessa omat ominaisuudet ja viat mutta yleisesti ottaen kaikki mielestäni ihan päteviä moottoreita.
Leave a comment:
-
Leave a comment: