Originally posted by Raser
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mielekkäin vaihtoehtohan olisi tietty m5 jos vain lompakko sallii.
Mutta muuten melkeinpä mitä isompi kone sitä enemmän fiilistä ja sitä myöten harrastamisen iloa. Isompikoneisissa yleensä myös parempi varustelutaso. Jokaisessa koneessa omat ominaisuudet ja viat mutta yleisesti ottaen kaikki mielestäni ihan päteviä moottoreita.
-
Minun mielestä harrastekäyttöön oikeastaan kaikki muut E34 moottorivaihtoehdot paitsi m40 kone vaikuttaisi olevan ihan jees (joku kai tykkää niistäkin?). Loppu on sitten ihan kiinni siitä minkälaisesta harrasteautoilusta on kyse ja minkälaisia ominaisuuksia arvostaa. m20 koneesta on myös ehkä vähän hankala keksiä mikä siinä olisi paremmin kuin jossain muissa, mutta toisaalta 2.5L m20 varmaan tarjoaa jo ihan siedettävän suorityskyvyn.Originally posted by Raser View PostOn tullut kyttäiltyä jo jonkin aikaa kesäleluksi E34 korista laitetta. Bensakone ja suora kutonen olisi mielessä tottakai. Onko noista moottoreista joku sellainen jota tulisi välttää? Eli mikä olisi mielekkäin vaihtoehto.
Räpeltämättömät yksilöt alkavat vain olla vähissä että tuontihommiksi varmaan menee?
Kyllähän noita suht siistejä yksilöitä aina välillä näkyy myynnissä, moottorit on yleensä pienemmästä päästä siisteissä laitteissa mutta välillä näkyy tehokkaampiakin.
Leave a comment:
-
On tullut kyttäiltyä jo jonkin aikaa kesäleluksi E34 korista laitetta. Bensakone ja suora kutonen olisi mielessä tottakai. Onko noista moottoreista joku sellainen jota tulisi välttää? Eli mikä olisi mielekkäin vaihtoehto.
Räpeltämättömät yksilöt alkavat vain olla vähissä että tuontihommiksi varmaan menee?
Leave a comment:
-
Käykö normi etupuskurin sumareiden peitelevyt m-technic etupuskuriin?
Leave a comment:
-
Juu makso sillon olikos 238€ se vivusto.Originally posted by Kal.ju View PostJoo täytynee nyt kattoo mitä tekee. Saattaahan se tosiaan olla että jostain löytyis.
Mulla on se sun tekemä osalistaus tallessa, minkä postasit vuosia sitten.
Kyllä se oli vielä viimevuonna ihan varastotavaraa. Ja voihan olla että tulevaisuudessa palaa tuotantoon.Originally posted by Klasu- View PostTerve
Oletko Kl- varaosista kysynyt tuota pyyhkijäkoneistoa? Ostin 3v? Takaperin sieltä uuden pyyhkijäkoneiston.
Ainakaan silloin vielä ei herättänyt saatavuus mitään kysymysmerkkejä tiedusteltaessa.
Leave a comment:
-
Oletko udellut Piispanrististä bemariosilta?Originally posted by Kal.ju View PostÄläs nyt. Just laitoin saksaan karvan vajaa 3k€ varaosatilauksen, jotta ton oman sais siihen kuntoon, mitä olen tämän 10v omistamisen aikana haaveillut.
Kysytääs nyt sitten.
Pyyhkijänmekanismia ei saa enää uutena. Mitenkäs tuo vanha saadaan fiksuiten korjattua?
Itse satuin vielä lähiaikoina saamaan e36:seen jo olevinaan pari vuotta sitten "loppuneita" osia, mitä en oikeastaan muualta edes löytänyt järkihintaan:think
Leave a comment:
-
Terve
Oletko Kl- varaosista kysynyt tuota pyyhkijäkoneistoa? Ostin 3v? Takaperin sieltä uuden pyyhkijäkoneiston.
Ainakaan silloin vielä ei herättänyt saatavuus mitään kysymysmerkkejä tiedusteltaessa.
Leave a comment:
-
Joo täytynee nyt kattoo mitä tekee. Saattaahan se tosiaan olla että jostain löytyis.Originally posted by duuk View PostPurkamalla osiin ja sorvaamalla sopivat holkit taisivat tuolla M5 ryhmässä suunitella tekevänsä. :think
Luulis tosin että neteistä tollasen vielä löytää uuden koska kyllä niitä varmasti josain varastoissa on. Samalla sit ostaa uudet varret ja ne muovit myös.
Mulla on se sun tekemä osalistaus tallessa, minkä postasit vuosia sitten.
Leave a comment:
-
Purkamalla osiin ja sorvaamalla sopivat holkit taisivat tuolla M5 ryhmässä suunitella tekevänsä. :thinkOriginally posted by Kal.ju View PostÄläs nyt. Just laitoin saksaan karvan vajaa 3k€ varaosatilauksen, jotta ton oman sais siihen kuntoon, mitä olen tämän 10v omistamisen aikana haaveillut.
Kysytääs nyt sitten.
Pyyhkijänmekanismia ei saa enää uutena. Mitenkäs tuo vanha saadaan fiksuiten korjattua?
Luulis tosin että neteistä tollasen vielä löytää uuden koska kyllä niitä varmasti josain varastoissa on. Samalla sit ostaa uudet varret ja ne muovit myös.
Leave a comment:
-
Äläs nyt. Just laitoin saksaan karvan vajaa 3k€ varaosatilauksen, jotta ton oman sais siihen kuntoon, mitä olen tämän 10v omistamisen aikana haaveillut.Originally posted by jj5 View PostVälillä on näyttänyt ettei täällä kukaan kirjoittele ja kaikki E34:t on laitettu puristimeen.
Kysytääs nyt sitten.
Leave a comment:
-
Koita ny kuitenki pikkasen pysyä topicin aiheessa.Originally posted by jani73 View PostOT:Olen koittanut miettiä mikä se oli nimeltään..
Joskus sotien aikana hävittäjistä laskettiin ilmeisesti talvella öljyt moottoreista pois ja ne laitettiin lämmitettyinä moottoreihin aamulla. Mutta muistan että öljyihin lisättiin polttoainetta ja näin saatiin notkistettua öljyä.
Valitettavasti en nyt muista tuon tekniikan nimeä, jolla olisin voinut etsiä tuloksia internetistä.
Leave a comment:
-
OT:Olen koittanut miettiä mikä se oli nimeltään..
Joskus sotien aikana hävittäjistä laskettiin ilmeisesti talvella öljyt moottoreista pois ja ne laitettiin lämmitettyinä moottoreihin aamulla. Mutta muistan että öljyihin lisättiin polttoainetta ja näin saatiin notkistettua öljyä.
Valitettavasti en nyt muista tuon tekniikan nimeä, jolla olisin voinut etsiä tuloksia internetistä.
Leave a comment:
Leave a comment: