Originally posted by Worldfuture
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
No, on se arvokkaampi kun typ 188, näin käytettynä myytäessä.
Toimiva lukko lisää arvoa tietysti, mutta ei tuolla nyt vallan rikastumaan kuitenkaan pääse.
Lukkojen osalta niitä on saanut kitkalukkomallia sekä typ 188, että typ 210 perään, molempia tarjottu myös avoimena versiona.
Välityksiä löytyy liuta erilaisia kummastakin versiosta, riippuen alkuperäisestä moottori/vaihteisto - kombinaatiosta.
Luja perä on kyllä, kestää paljon voimaa harrastepeleissä/turbotetuissa, jos sillä on merkitystä.
Ei tuo typ 188 sekään mikään "sulake" ole, lujarakenteinen sekin alkuperäiseen käyttötarkoitukseen, ja kestää voiman lisäystä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Zetz View Postainakin 535, 540 ja m5 on tullut tehtaalta typ210 perällä, tosin 535 on saatu myös 188 perällä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostOnkos missä käytetty tuota 210 perää, eli siis kaheksan pulttia poskipalois? Onko isommas kolmenelkus kans vai onko vaan seiskas? Ja montaako eri mallia näitä on?
Leave a comment:
-
-
Onkos missä käytetty tuota 210 perää, eli siis kaheksan pulttia poskipalois? Onko isommas kolmenelkus kans vai onko vaan seiskas? Ja montaako eri mallia näitä on?
Leave a comment:
-
-
Onko bägillisellä ratilla olevaan kolmineloseen missään myytävänä ralliratin adaptereja? Tuntuu että joka paikassa on vain -93 asti, itsellä taas -94.
Leave a comment:
-
-
Kyllähän noita tuollaisia ns. massavaimentimia näkee melko usein erilaisissa paikoissa.
Niiden paino ja sisällä olevan kumin kimmoisuus mitoitetaan vaimentamaan jotakin tiettyä taajuutta aina.
Useiten näitä näkee alustan osissa, pakoputkistoissa, jopa vaihteistoissa.
Paikka on kyllä erikoinen. Kaippa ilman tuota sitten dieselin tärinä on aikaansaanut jotakin melua aikaan, jota on haluttu vaimentaa. Ei oikein muutakaan keksi.
Leave a comment:
-
-
Mystisen oloinen, englanniksi absorber. Voisiko se olla jonkinlainen värähtelyn vaimentaja tmv, en oikein muutakaan keksi mitä se voisi tehdä.
Käytetty ilmeisesti vain td/tds-malleissa
Last edited by jani73; 04-01-2018, 17:55.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by satakymppi View PostMikähän mahtaa olaa tämän mötikän tarkoitus, löytyy runkopalkin sisältä kummaltakin puolelta?
Leave a comment:
-
-
Mikähän mahtaa olaa tämän mötikän tarkoitus, löytyy runkopalkin sisältä kummaltakin puolelta?
Leave a comment:
-
-
Saako e34:n ovista tiivistettä pois ja miten? Ovia jos ympäri asti maalaisi niin pitäisi se keskellä ovea oleva tiiviste saada pois.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mbi View PostMitenkä nuo m-sarjan muovihelmat on tarkoitus kiinnittää helmaan. Onko ideana porata reiät helmaan joihin tulee nämä kiinnikkeet kuten kuvassa osa 7 :think
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=51_0782
https://bmweba.com/eba-01-29-9-781-832/amp/
Siitä luettavaa. Mä laitoin auton helmoihin maalarinteippiä ja sitte muovihelmoihin kiinnikkeet paikoilleen ja painoin sit jäljet maalarinteippiin ni näki mistä poraa. Kaveri oli kannattelmassa helmaa apuna
Leave a comment:
-
-
Mitenkä nuo m-sarjan muovihelmat on tarkoitus kiinnittää helmaan. Onko ideana porata reiät helmaan joihin tulee nämä kiinnikkeet kuten kuvassa osa 7 :think
Leave a comment:
-
-
Jaa se noista kuuluis tulla, tossa mun autossa oli joku tosiaan tuon pokkauksen tunkkaillu kokonaan läjään. Eipä tullut mieleen tuo putkella tekeminen, taidan toteuttaa sen niin.
Leave a comment:
-
-
Toi on käsittääkseni ollut vähän hölmä rakenne siitä, että letku on päättynyt helman sisään, jossa on sellainen pieni "potero", josta on sitten poistoreijät helman sisäsauman puolelta, aivan siitä nostopaikkojen vierestä, sisäpuolelta.
Tuossapa nuo kolme reikää näkyy.
Kun autoa on tunkattu joskus väärin, ja nuo reijät saatu muotoiltua uudelleen siten, on ruostuminen taattua.
Varmaankin sinuna tekisin vain sellaisen muutoksen, että laittaisi molemmin puolin putkiläpiviennit, ja vielä klemmari sisäpuolelle varmistamaan, ettei falskaa.
Itse kun paikan tietää, niin osaa sitten varoa ko. kohtaa autoa nostaessa jatkossa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: