Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zetz
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Onkohan semmosella arvoo:think tai on niitä varmaan monella eri lukolla ja välityksellä?
    riippuu onko lukkoa vai ei, välitys vaikuttaa hieman ja lukon kunto paljon jos on. typ 210 perien hinnat liikkuu 100-600e välillä

    Leave a comment:


  • Klasu-
    replied
    No, on se arvokkaampi kun typ 188, näin käytettynä myytäessä.

    Toimiva lukko lisää arvoa tietysti, mutta ei tuolla nyt vallan rikastumaan kuitenkaan pääse.

    Lukkojen osalta niitä on saanut kitkalukkomallia sekä typ 188, että typ 210 perään, molempia tarjottu myös avoimena versiona.

    Välityksiä löytyy liuta erilaisia kummastakin versiosta, riippuen alkuperäisestä moottori/vaihteisto - kombinaatiosta.

    Luja perä on kyllä, kestää paljon voimaa harrastepeleissä/turbotetuissa, jos sillä on merkitystä.

    Ei tuo typ 188 sekään mikään "sulake" ole, lujarakenteinen sekin alkuperäiseen käyttötarkoitukseen, ja kestää voiman lisäystä.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    ainakin 535, 540 ja m5 on tullut tehtaalta typ210 perällä, tosin 535 on saatu myös 188 perällä
    Onkohan semmosella arvoo:think tai on niitä varmaan monella eri lukolla ja välityksellä?

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Onkos missä käytetty tuota 210 perää, eli siis kaheksan pulttia poskipalois? Onko isommas kolmenelkus kans vai onko vaan seiskas? Ja montaako eri mallia näitä on?
    ainakin 535, 540 ja m5 on tullut tehtaalta typ210 perällä, tosin 535 on saatu myös 188 perällä

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Onkos missä käytetty tuota 210 perää, eli siis kaheksan pulttia poskipalois? Onko isommas kolmenelkus kans vai onko vaan seiskas? Ja montaako eri mallia näitä on?

    Leave a comment:


  • Sleepperi
    replied
    Onko bägillisellä ratilla olevaan kolmineloseen missään myytävänä ralliratin adaptereja? Tuntuu että joka paikassa on vain -93 asti, itsellä taas -94.

    Leave a comment:


  • Klasu-
    replied
    Kyllähän noita tuollaisia ns. massavaimentimia näkee melko usein erilaisissa paikoissa.

    Niiden paino ja sisällä olevan kumin kimmoisuus mitoitetaan vaimentamaan jotakin tiettyä taajuutta aina.

    Useiten näitä näkee alustan osissa, pakoputkistoissa, jopa vaihteistoissa.

    Paikka on kyllä erikoinen. Kaippa ilman tuota sitten dieselin tärinä on aikaansaanut jotakin melua aikaan, jota on haluttu vaimentaa. Ei oikein muutakaan keksi.

    Leave a comment:


  • jani73
    replied
    Mystisen oloinen, englanniksi absorber. Voisiko se olla jonkinlainen värähtelyn vaimentaja tmv, en oikein muutakaan keksi mitä se voisi tehdä.

    Käytetty ilmeisesti vain td/tds-malleissa

    Last edited by jani73; 04-01-2018, 17:55.

    Leave a comment:


  • satakymppi
    replied
    Originally posted by satakymppi View Post
    Mikähän mahtaa olaa tämän mötikän tarkoitus, löytyy runkopalkin sisältä kummaltakin puolelta?

    RealOEM kertoisi tuon olevan jonkinlainen iskunvaimennin, osanumero 51718148867.

    Leave a comment:


  • satakymppi
    replied
    Mikähän mahtaa olaa tämän mötikän tarkoitus, löytyy runkopalkin sisältä kummaltakin puolelta?

    Leave a comment:


  • Harju
    replied
    Saako e34:n ovista tiivistettä pois ja miten? Ovia jos ympäri asti maalaisi niin pitäisi se keskellä ovea oleva tiiviste saada pois.

    Leave a comment:


  • ooopeee
    replied
    Originally posted by Mbi View Post
    Mitenkä nuo m-sarjan muovihelmat on tarkoitus kiinnittää helmaan. Onko ideana porata reiät helmaan joihin tulee nämä kiinnikkeet kuten kuvassa osa 7 :think
    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=51_0782


    https://bmweba.com/eba-01-29-9-781-832/amp/


    Siitä luettavaa. Mä laitoin auton helmoihin maalarinteippiä ja sitte muovihelmoihin kiinnikkeet paikoilleen ja painoin sit jäljet maalarinteippiin ni näki mistä poraa. Kaveri oli kannattelmassa helmaa apuna

    Leave a comment:


  • Mbi
    replied
    Mitenkä nuo m-sarjan muovihelmat on tarkoitus kiinnittää helmaan. Onko ideana porata reiät helmaan joihin tulee nämä kiinnikkeet kuten kuvassa osa 7 :think

    Leave a comment:


  • Jondis
    replied
    Jaa se noista kuuluis tulla, tossa mun autossa oli joku tosiaan tuon pokkauksen tunkkaillu kokonaan läjään. Eipä tullut mieleen tuo putkella tekeminen, taidan toteuttaa sen niin.

    Leave a comment:


  • Klasu-
    replied
    Toi on käsittääkseni ollut vähän hölmä rakenne siitä, että letku on päättynyt helman sisään, jossa on sellainen pieni "potero", josta on sitten poistoreijät helman sisäsauman puolelta, aivan siitä nostopaikkojen vierestä, sisäpuolelta.




    Tuossapa nuo kolme reikää näkyy.

    Kun autoa on tunkattu joskus väärin, ja nuo reijät saatu muotoiltua uudelleen siten, on ruostuminen taattua.

    Varmaankin sinuna tekisin vain sellaisen muutoksen, että laittaisi molemmin puolin putkiläpiviennit, ja vielä klemmari sisäpuolelle varmistamaan, ettei falskaa.

    Itse kun paikan tietää, niin osaa sitten varoa ko. kohtaa autoa nostaessa jatkossa.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎