Originally posted by Bode86
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
käynti ongelma
Eli olisi E34:n kanssa seuraavanlaisia ongelmia:
Moottorina M60B30 ja sen perässä 5hp18
Moottori käy vain kuljettajan puolen sylintereillä eli vänkärin puollelle ei tule ollenkaan kipinää.
Vaihdelaatikko tuntuisi olevan vikatilassa ja siitä johtuen luistaa.
Nämä ongelmat alkoivat yhtäkkiä ja ovat pari kertaa ilmenneet ja nyt ne ovat jääneet päälle koko ajan.
Autoon on vaihdettu nokan ja kampiakselin asentotunnistimet ja niillä ei ole vaikutusta. Puristuspaineet on mitattu ja niissä ei ollut mitään hälyyttävää.
Vikakoodeja ei pääse jostain syystä lukemaan kun mikään vikakoodin lukija ei pääse moottorin eikä vaihdelaatikon ohjainlaitteeseen sisään. Autoon on myös toista ecua kokeiltu ei vaikutusta
Mistähän tällaiset oireet voisivat johtua ja mitä kannattaisi alkaa tutkimaan.Last edited by Bode86; 25-04-2018, 19:41.
Leave a comment:
-
-
Paljonko e34 m5 takatukivarsien, sekä vetoakselin kuusiokanta pulttien kiristysmomentti mahtaa olla?
Leave a comment:
-
-
Kytkentäkaaviot taitaa löytyä täältä. Niistä selviää mm johtojen värit.
Leave a comment:
-
-
Tietääkö kukaan minkä värinen on alkuperäiselle antennivahvistimelle menevä johto tuolla soittimen takana? Lisäksi on myös hukassa jatkuvan virran ja virtalukolta tulevan herätevirran värit. On meinaan melkonen sokeripala härdelli tehty tuonne
Leave a comment:
-
-
Löytyykös noita kardaanin takapään cv niveliä jostain tarvikeosana? Orkkikselle antoi kl-varaosat hintaa 313€, mikä tuntuu aika tyyriiltäNykyinenkään ei varsinaisesti kyllä rikki ole, mutta siinä on jo pieni välys ja suojakumissa pienoinen reikä. Vai onko noihin iloa laittaa vaan uudet rasvat sisään? Auto -89 535i typ210 perällä.
Leave a comment:
-
-
Noh, kyllähän tuo toki onnistuu, eipä siinä.
Se, miten joustavan systeemistä haluaa, vaikuttaa sitten homman työläyteen ja kustannuksiin.
Helpoin tapa lienee vaihtaa suuttimet samalla paineella sen n.30% virtaavampiin. Tällöin ecun fueltrimmit pysyvät edelleen lähellä nollaa, ja homman pitäs toimia suhtkoht hienosti.
Konehuoneessa sijaitsevat polttoaineletkun osuudet vaihtaisin kyselemättä etanolihyväksyttyihin, tankin pään pätkät on nekin helppo päivittää.
Hyötyjä tästä vakio eculla lienee haastavampi saavuttaa, etanoli kun sallisi huomattavan laihan seoksen käyttämisen pikkukuormilla, mutta....
Aftermarket-ruiskupurkilla saa sitten itse päättää kaiken.
Leave a comment:
-
-
onko kukaan muutanut 540 e34 etanolille e85 100% e85 seos
onnistuuko mitä vaatii?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Sleepperi View PostOnko bägillisellä ratilla olevaan kolmineloseen missään myytävänä ralliratin adaptereja? Tuntuu että joka paikassa on vain -93 asti, itsellä taas -94.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jj5 View PostKiitoksia kommenteista, muutkin olette siis tulleet samaan tulokseen kuin minä, että e34 nostopaikat on ihan paskat.
Mulla sama bahcon pitkä ja matala vekotin, toimii kyllä hyvin tässä(kin).
Mutta eikö kukaan ole keksinyt tapaa käyttää noita helman varsinaisia nostopaikkoja? Mulla ne kestää kyllä nostamista, mutta ongelma on se että helmamuovi on tiellä :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jj5 View PostKiitoksia kommenteista, muutkin olette siis tulleet samaan tulokseen kuin minä, että e34 nostopaikat on ihan paskat.
Mulla sama bahcon pitkä ja matala vekotin, toimii kyllä hyvin tässä(kin).
Mutta eikö kukaan ole keksinyt tapaa käyttää noita helman varsinaisia nostopaikkoja? Mulla ne kestää kyllä nostamista, mutta ongelma on se että helmamuovi on tiellä :think
Leave a comment:
-
-
Kiitoksia kommenteista, muutkin olette siis tulleet samaan tulokseen kuin minä, että e34 nostopaikat on ihan paskat.
Originally posted by elemo View Post
Bahcon BH11500 tunkki toimii ainakin moitteetta edestä apurungosta nostaessa
Leave a comment:
-
Leave a comment: