Missäköhän tökkii sisätilalämmittimen puhaltimen teho?
530iA 9/1993 manuaali ilmastoinnilla. Lämpöä tulee reippaasti, oikein kuumaa. Suulakkeista ei vaan tule oikein ilmaa että tuntuisi edes täydellä teholla. Puhallin toimii kaikilla nopuksilla moitteettomasti ja ennen lämppärin kennoa kyllä ilma virtaa sisäilmasuodattimen kotelosta.
Ilman suuntaus tuntuu toimivan.
Mikä näissä voi ahdistaa? Muu kuin tukkeutunut lämppärin kenno, joka sekin näyttää päälisin suodattimen puolelta ok:lta.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
525ix mallissahan on sähköhydraulisesti säätyvä lukko joka taitaa tarvittaessa lukittua ihan "kempiksi"
Leave a comment:
-
Varustekoodi on varmaan sit welded diff 100%?Originally posted by Muurahainen View PostJaa hitsaamallako ne bmw:llä tekevät ne

Huomaa sarkasmi.
Leave a comment:
-
Jaa hitsaamallako ne bmw:llä tekevät neOriginally posted by -Markus- View PostTunnetaan myös kemppilukkona
Leave a comment:
-
ei, ei ole muuten kun kitkalukkona. kemppilukko on asia erikseen, sillä pilataan avoimen perän arvo. jos ei paikoillaan olevassa tyyppikilvessä ole "s" niin silloin se ei ole lukko. kaikki jäliläteen lukotetut murikat on hävitetty tuo "tyyppikilpi" tai sit johonkin on merkattu s tai lukkoOriginally posted by Worldfuture View PostNiin siis ei ole edes kitkalukko jossei ole tuota s kirjainta? Onko näitä siis kitkalukolla ja avoimena vaan? Vai onko ihan täyslukkokin olemassa?
Leave a comment:
-
Mikä on täyslukko? Spooli?Originally posted by Worldfuture View PostNiin siis ei ole edes kitkalukko jossei ole tuota s kirjainta? Onko näitä siis kitkalukolla ja avoimena vaan? Vai onko ihan täyslukkokin olemassa?
Ei oikein sopiva vekotin tieliikenteeseen.
Leave a comment:
-
Ei oo tuossa lukkoa, saanut kitkalukolla tai avoimena, ei täyslukkoa tehtaalta.Originally posted by Worldfuture View PostNiin siis ei ole edes kitkalukko jossei ole tuota s kirjainta? Onko näitä siis kitkalukolla ja avoimena vaan? Vai onko ihan täyslukkokin olemassa?
Leave a comment:
-
Niin siis ei ole edes kitkalukko jossei ole tuota s kirjainta? Onko näitä siis kitkalukolla ja avoimena vaan? Vai onko ihan täyslukkokin olemassa?Originally posted by Zetz View Postei sulla lukkoa ole jos välityksen edessä ei ole tuossa kyltissä "S" kirjainta
Leave a comment:
-
Aa tämä selväOriginally posted by Zetz View Postei sulla lukkoa ole jos välityksen edessä ei ole tuossa kyltissä "S" kirjainta
valkosella oli merkattu vain numero 24 siihen päälle. Ja sitten löytyi joku kohonumero 1503. Mutta niillä varmaan ole mitään selitystä😄
Leave a comment:
-
ei sulla lukkoa ole jos välityksen edessä ei ole tuossa kyltissä "S" kirjaintaOriginally posted by Worldfuture View PostJuu kiitti näistä
löyty vaan semmonen perä, eikä vielä ole oikein muuta tietoo kun että on typ 210
E: nyt sai lisätietoo. Peltikyltis lukee 3,45 v362. Eli onko tietoo mikä lukko? Välitys on ilmeisesti toi 3.45. Ja siis ilmeisesti joku kitkalukko, mutta onko näitä eri prosenteilla?
Leave a comment:
-
Kaikki lukot on se sama kitkalukkolaite(aina kussakin perätyypissä), tehtaan jäljiltä n.25%.
Lukkoprosentti on voimansiirtoammattilaisen toimesta muutettavissa rahaa vastaan.
Lukkoa tarkottaa kuoreen valkoisella vesileimattu "s" -kirjain murikassa, puhdistuksen jälkeen pitäisi löytyä.
Leave a comment:
-
Juu kiitti näistäOriginally posted by Zetz View Postriippuu onko lukkoa vai ei, välitys vaikuttaa hieman ja lukon kunto paljon jos on. typ 210 perien hinnat liikkuu 100-600e välillä
löyty vaan semmonen perä, eikä vielä ole oikein muuta tietoo kun että on typ 210
E: nyt sai lisätietoo. Peltikyltis lukee 3,45 v362. Eli onko tietoo mikä lukko? Välitys on ilmeisesti toi 3.45. Ja siis ilmeisesti joku kitkalukko, mutta onko näitä eri prosenteilla?Last edited by Worldfuture; 17-01-2018, 15:37.
Leave a comment:

Leave a comment: