E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • JaniR
    replied
    Missäköhän tökkii sisätilalämmittimen puhaltimen teho?

    530iA 9/1993 manuaali ilmastoinnilla. Lämpöä tulee reippaasti, oikein kuumaa. Suulakkeista ei vaan tule oikein ilmaa että tuntuisi edes täydellä teholla. Puhallin toimii kaikilla nopuksilla moitteettomasti ja ennen lämppärin kennoa kyllä ilma virtaa sisäilmasuodattimen kotelosta.
    Ilman suuntaus tuntuu toimivan.
    Mikä näissä voi ahdistaa? Muu kuin tukkeutunut lämppärin kenno, joka sekin näyttää päälisin suodattimen puolelta ok:lta.

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    eiköa siinä kuitenkin visko lukko ole, jäykistyy luiston mukaan tiettyyn asti
    Voi kai osassa ollakkin.
    Mutta eikös tuo ole eri systeemi:
    Öljynpaineella säätyy, systeemille on oma ohjausboksi.



    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by JJT View Post
    525ix mallissahan on sähköhydraulisesti säätyvä lukko joka taitaa tarvittaessa lukittua ihan "kempiksi"
    eiköa siinä kuitenkin visko lukko ole, jäykistyy luiston mukaan tiettyyn asti

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    525ix mallissahan on sähköhydraulisesti säätyvä lukko joka taitaa tarvittaessa lukittua ihan "kempiksi"

    Leave a comment:


  • BiltemaMotorWork
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Jaa hitsaamallako ne bmw:llä tekevät ne
    Varustekoodi on varmaan sit welded diff 100%?
    Huomaa sarkasmi.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by -Markus- View Post
    Tunnetaan myös kemppilukkona
    Jaa hitsaamallako ne bmw:llä tekevät ne

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Niin siis ei ole edes kitkalukko jossei ole tuota s kirjainta? Onko näitä siis kitkalukolla ja avoimena vaan? Vai onko ihan täyslukkokin olemassa?
    ei, ei ole muuten kun kitkalukkona. kemppilukko on asia erikseen, sillä pilataan avoimen perän arvo. jos ei paikoillaan olevassa tyyppikilvessä ole "s" niin silloin se ei ole lukko. kaikki jäliläteen lukotetut murikat on hävitetty tuo "tyyppikilpi" tai sit johonkin on merkattu s tai lukko

    Leave a comment:


  • -Markus-
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Mikä on täyslukko? Spooli?

    Ei oikein sopiva vekotin tieliikenteeseen.
    Tunnetaan myös kemppilukkona

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Niin siis ei ole edes kitkalukko jossei ole tuota s kirjainta? Onko näitä siis kitkalukolla ja avoimena vaan? Vai onko ihan täyslukkokin olemassa?
    Mikä on täyslukko? Spooli?

    Ei oikein sopiva vekotin tieliikenteeseen.

    Leave a comment:


  • BiltemaMotorWork
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Niin siis ei ole edes kitkalukko jossei ole tuota s kirjainta? Onko näitä siis kitkalukolla ja avoimena vaan? Vai onko ihan täyslukkokin olemassa?
    Ei oo tuossa lukkoa, saanut kitkalukolla tai avoimena, ei täyslukkoa tehtaalta.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    ei sulla lukkoa ole jos välityksen edessä ei ole tuossa kyltissä "S" kirjainta
    Niin siis ei ole edes kitkalukko jossei ole tuota s kirjainta? Onko näitä siis kitkalukolla ja avoimena vaan? Vai onko ihan täyslukkokin olemassa?

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    ei sulla lukkoa ole jos välityksen edessä ei ole tuossa kyltissä "S" kirjainta
    Aa tämä selvä valkosella oli merkattu vain numero 24 siihen päälle. Ja sitten löytyi joku kohonumero 1503. Mutta niillä varmaan ole mitään selitystä😄

    Leave a comment:


  • Zetz
    replied
    Originally posted by Worldfuture View Post
    Juu kiitti näistä löyty vaan semmonen perä, eikä vielä ole oikein muuta tietoo kun että on typ 210
    E: nyt sai lisätietoo. Peltikyltis lukee 3,45 v362. Eli onko tietoo mikä lukko? Välitys on ilmeisesti toi 3.45. Ja siis ilmeisesti joku kitkalukko, mutta onko näitä eri prosenteilla?
    ei sulla lukkoa ole jos välityksen edessä ei ole tuossa kyltissä "S" kirjainta

    Leave a comment:


  • Klasu-
    replied
    Kaikki lukot on se sama kitkalukkolaite(aina kussakin perätyypissä), tehtaan jäljiltä n.25%.

    Lukkoprosentti on voimansiirtoammattilaisen toimesta muutettavissa rahaa vastaan.

    Lukkoa tarkottaa kuoreen valkoisella vesileimattu "s" -kirjain murikassa, puhdistuksen jälkeen pitäisi löytyä.

    Leave a comment:


  • Worldfuture
    replied
    Originally posted by Zetz View Post
    riippuu onko lukkoa vai ei, välitys vaikuttaa hieman ja lukon kunto paljon jos on. typ 210 perien hinnat liikkuu 100-600e välillä
    Juu kiitti näistä löyty vaan semmonen perä, eikä vielä ole oikein muuta tietoo kun että on typ 210
    E: nyt sai lisätietoo. Peltikyltis lukee 3,45 v362. Eli onko tietoo mikä lukko? Välitys on ilmeisesti toi 3.45. Ja siis ilmeisesti joku kitkalukko, mutta onko näitä eri prosenteilla?
    Last edited by Worldfuture; 17-01-2018, 15:37.

    Leave a comment:

Working...
X