Originally posted by Urpo_rotta
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Kv1984 View PostM50B25 vanos antaa vikakoodia nokka-akselin anturista. Mistä tiedän onko vika itse anturissa vai vanoksessa/vanoksen tiivisteissä? Eikös vuotavat vanoksen tiivisteet voi ilmetä myös nokka-anturin vikakoodina? Voiko nokan anturin toimintaa mitata? Vanos on kyllä ruvennut viime aikoina ääntelemään, mutta toisaalta, nokan anturi on tarvikelaatuinen eli se voisi hyvinkin olla lakannut toimimasta. :think
Oletan että vaikka kyse on vanhasta vessasta niin livedataa katsomalla näkee että antaako anturi signaalia vai ei. Ja jos antaa, antaako sellaista kuin kuuluukin.
Myös vanoksen statuksen varmaan näkee. Eli on/off
Leave a comment:
-
-
M50B25 vanos antaa vikakoodia nokka-akselin anturista. Mistä tiedän onko vika itse anturissa vai vanoksessa/vanoksen tiivisteissä? Eikös vuotavat vanoksen tiivisteet voi ilmetä myös nokka-anturin vikakoodina? Voiko nokan anturin toimintaa mitata? Vanos on kyllä ruvennut viime aikoina ääntelemään, mutta toisaalta, nokan anturi on tarvikelaatuinen eli se voisi hyvinkin olla lakannut toimimasta. :think
Leave a comment:
-
-
Eikai se sitä tuntumaa vie vaan jos pääsylkky on liian pieni vs. Satulat?
Minä hommasin e38 730d brembon kiinteet satulat. Sain käsityksen että menee bolt on ku käyttää e38 levyä. Nopeesti kävin irtotolppaan mallaamassa niin reikäjako on kyllä eri:think
Tietääkö tästä kukaan mitään?
Leave a comment:
-
-
Aihe olisi täälläkin vähän tapetilla, ja olen funtsinut, että mitä sinne laittaisi.
Yhdet "SRT-8" Brembot olis jouten, ja niihin näkyisi saavan tehdastekoisia adaptereitakin kolmenepaan.
Noiden kanssa saattaa vaan kasvaa piirien tilavuusero niin suureksi etu/taka, että poljintuntuma heikkenee, ellei taakse keksi jotakin uutta myös. Täytyy tutkailla.Last edited by Klasu-; 25-05-2018, 06:25.
Leave a comment:
-
-
Millassia jarrucomboja porukalla e34 käytössä. Tällä hetkellä 3.6 m5 jarrut itsellä ja tuntuu et paremmat saisi olla. Toki noi voi olla vähän kulahtaneet ja palat lasittuneetkin. Tuleeko huimaa parannusta esim jos ostaa reijitetyt + uritetut ja keraamiset palat vai alkaako muokkaan etee jotain isompaa settiä
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostTeinkin asiasta jo osto ilmoituksen mutta vastauksien puutteessa levittelen asiaa tännekkin jos joku sattuis vaikka näkemään, eli hakusessa olisi E34seen Camper ja caster säätöön säätölevyt jos jollain sellaiset sattuu semmoiset löytymään tai tietää keltä kannattaa kysyä laittakaa privaa
Siitä lähtisin kyselemään.
Leave a comment:
-
-
Mulla on noita 1-2kpl jos kiinnostaa en pyydä ihan tollasia summia.
Tuon toimivuushan on helppo testata ja vikaantuvat muutenkin harvoin.
Leave a comment:
-
-
Kannattaako tuollasesta maksaa puolikkaan m50 tekniikan hintaa. Ei minusta, käytettyjä ehjiä varmasti on saatavilla
Leave a comment:
-
-
-
E34 525ix etupäästä löytyi kaksi erinlaista jousta. Toisessa on merkinnät a hhv bmw 1140072. Minkä auton jousi tuo mahtaa olla? Se on ainakin pidempi kuin alkuperäinen. Bmwfans tai google eivät auttaneet.
Onko jollain tietoa mistä ix:n löytyisi etujousia ja mikä niiden varaosanumero on. Bmwfansista sitä en osannut tulkita.
Leave a comment:
-
-
Melkeinpä auto olisi hyvä saada montulle/nelipilarinostimelle, jossa toinen vaihtaisi vaihdetta r-n-d ja toinen olisi auton alla katsomassa, mikä siellä elää.
Ensimmäisenä mieleen tulee vaihteiston kannakekumit, kardaanin tukilaakerointi, tasauspyörästön kannakekumit sekä taka-apurungon kannakointi.
Leave a comment:
-
-
Kyseessä -93 E34 525i Touring automaattilootalla. Vaihtaa P:ltä pakille niin kuuluu jysähdys, olisko takana isot puslat loppu, laatikon puslat, lootassa öljyt lopussa? Kickdown toimii hienosti ilman jysähtelyjä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: