Hyvin samalla kaavalla mennään mitä aiemmin on sanottu.
Bahcon BH11500 tunkki toimii ainakin moitteetta edestä apurungosta nostaessa, tosin oman kanssa joutuu keulan ajamaan pienien lankkujen päälle. Pukit pitkittäisille runkopalkeille tai apurunkoon.
Takanta perämurikasta tai apurungosta ylös, pukit apurungolle tai juuri noihin isojen puslien lappuihin. Bahcon pukit ainakin sopivat kiitettävästi noitten lappujen muotoihin.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VIII
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Sama menettelymalli.
Takaa perämurikasta koko perä ilmaan ja edessä noista pitkittäisistä runkopalkeista.
Pitkä matala hallitunkki toimii kolmenepan kanssa hienosti.
2-pilarilla sitten etupään pitkittäisistä runkopalkeista, ja takakelkan isojen etupuslien kohdalta "lapuista".
Leave a comment:
-
-
Itse nostan aina takatukivarren nivelen pultista tota omaa. Siinä kun on jäykkä bc racing alusta niin sitä ei montaa kertaa tarvi pumpata että koko kylki ilmassa, sit lankkuja renkaitten alle ja runkopalkista nostamamaan jos isompi homma kun renkaanvaihto kyseessä. Muuten jos ei ole kovin matala ni nostan suoraan runkopalkista. Ei oo rohkeutta nostaa nostopaikosta helmoissa vaik ehjän näköset oliski
Leave a comment:
-
-
Jaahas, kolmeneloset senkun lisääntyy niin näiden kanssa puuhastelu alkaa olla ajankohtaista taas kohta. Tästä tulikin mieleeni tämän auton vaikeaksi kokemani nostaminen.
Miten te nostatte/ laitatte pukeille muovihelmaisia E34 korisia, aiheuttamatta tuhoja?
Tunkkauspaikan aukko helmassa on aika pieni ja suuri riski on jos tunkki / siinä oleva välikapula vähänkin liukuu nostopaikkaan nähden, että se alkaa vääntämään/painamaan helmamuovia.
Perästä voi toki koko takapään nostaa kerralla ja edestäkin apurungosta taitaa onnistua jos saa tunkin ujutettua auton alle. Taikka sitten "pitkittäistukikoteloista" aka runkopalkit Mutta onko noiden varsinaisten helmoissa olevien nostokohtien suhteen jotain kikkoja tai ideoita jolla niistä saisi käyttökelpoiset muovihelmojen ollessa asennettuina?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by weicco View PostTarkoitin siis alapalloa mikä tulee napaan kiinni, prässätty alatukivarteen kiinni.
Sitä tässä nyt metsästetään
Pistä yv jos epäselvääLast edited by ooopeee; 27-01-2018, 13:16.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by weicco View Postsama huomio tuli itsellekkin kun katsoin hintoja. :d
onko sille ulommalle mitään varaosanumeroa millä etsiä? E30 ix:ään löytyi helposti alapalloja mutta kolmeneloseen en vielä löytänyt.
Realoem:lta ei ainakaan saanut erikseen varaosanumeroa sille.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ooopeee View PostUlompaa saa erikseen. ~60e saksasta. Sisempään saa koineistettua ML mesen alapallon 27,90 motonet
Ps . On muuten ix e34 kaikki ihan helvetin kallista alustassa/voimansiirrossa
Onko sille ulommalle mitään varaosanumeroa millä etsiä? E30 ix:ään löytyi helposti alapalloja mutta kolmeneloseen en vielä löytänyt.
Realoem:lta ei ainakaan saanut erikseen varaosanumeroa sille.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by weicco View PostOnkos täällä ketään ix miehiä paikalla? Tuli ix ostettua ja todettua että ulompi alapallo väljä etupäästä, ongelma on siinä että näissähän on erilainen tukivarsi mitä takavetoisissa.
Kl-varaosilla tukivarsi oli jotain 250e kpl, ei ihan viittis sellaistakaan laittaa.
Lähinnä se että onko noihin kukaan vaihtanut erikseen alapalloa tukivarteen? Varaosanumeroa ei ainakaan anna pelkälle alapallolle.
Ulompaa saa erikseen. ~60e saksasta. Sisempään saa koineistettua ML mesen alapallon 27,90 motonet
Ps . On muuten ix e34 kaikki ihan helvetin kallista alustassa/voimansiirrossaLast edited by ooopeee; 27-01-2018, 11:06.
Leave a comment:
-
-
Onkos täällä ketään ix miehiä paikalla? Tuli ix ostettua ja todettua että ulompi alapallo väljä etupäästä, ongelma on siinä että näissähän on erilainen tukivarsi mitä takavetoisissa.
Kl-varaosilla tukivarsi oli jotain 250e kpl, ei ihan viittis sellaistakaan laittaa.
Lähinnä se että onko noihin kukaan vaihtanut erikseen alapalloa tukivarteen? Varaosanumeroa ei ainakaan anna pelkälle alapallolle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Silvio View PostToimiiko manuaali-ilmastonti jotenkin puoliautomaattisesti tarkkaillen sisälämpötilaa vai ilman ”älyä” työntäen kylmempää tai kuumempaa kunnes lämpösäädintä kääntää johonkin? Ongelmia ei varsinaisesti ole mutta näin mielenkiinnosta kysyn. 1995 rullannut tehtaalta.
Leave a comment:
-
-
Lämmityslaitteen toiminta
Toimiiko manuaali-ilmastonti jotenkin puoliautomaattisesti tarkkaillen sisälämpötilaa vai ilman ”älyä” työntäen kylmempää tai kuumempaa kunnes lämpösäädintä kääntää johonkin? Ongelmia ei varsinaisesti ole mutta näin mielenkiinnosta kysyn. 1995 rullannut tehtaalta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by JaniR View PostMissäköhän tökkii sisätilalämmittimen puhaltimen teho?
530iA 9/1993 manuaali ilmastoinnilla. Lämpöä tulee reippaasti, oikein kuumaa. Suulakkeista ei vaan tule oikein ilmaa että tuntuisi edes täydellä teholla. Puhallin toimii kaikilla nopuksilla moitteettomasti ja ennen lämppärin kennoa kyllä ilma virtaa sisäilmasuodattimen kotelosta.
Ilman suuntaus tuntuu toimivan.
Mikä näissä voi ahdistaa? Muu kuin tukkeutunut lämppärin kenno, joka sekin näyttää päälisin suodattimen puolelta ok:lta.
Leave a comment:
-
Leave a comment: