Kyllä sen verran hurjia hintoja noilla orggis tai oem osilla näihin, että hieman on joutunut taipumaan replikoihin. Oli nuo kiinanpojan sumarit muovisella lasilla, että josko ei hajois... Ja 50e pari, joten testiin meni.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia IX
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ootteko vaihdelleet polttoainepumppuja? Omassa ilmeisesti viallinen takaisku tankissa. Tuota näyttäis vähän huonosti saavan ja hinta taitaa olla sama kuin uudella tarvikepumpulla. Aerolta 50 kymppiin sais 4 vuoden takuulla olevan Esenin tai Magneti Marellin. Toisaalta jos tuollainen ei sitten toimikaan kuten kuuluu, niin oishan tuossa se takaisku toimivaan nykyiseen? Nykyisellä vaan jo ikää, käsittääkseni orkkis ja -90.
Paine käydessä jotain 2.6 baria, paineenrajoittimelta tukista alipaineletku irti ja ponnahtaa 3.1 bariin. Mutta kun auton sammuttaa, niin paine katoaa ennen kuin kerkeää kissaa sanoa. Tulolinjan tukkimalla näin ei käy.
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostMitenkäs olisi helpoin ja kätevin toteuttaa ohjaustehostinnesteen uusiminen e34? (M50+manuaali)
Mikä letku irti ja mistä?
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View PostOotteko vaihdelleet polttoainepumppuja? Omassa ilmeisesti viallinen takaisku tankissa. Tuota näyttäis vähän huonosti saavan ja hinta taitaa olla sama kuin uudella tarvikepumpulla. Aerolta 50 kymppiin sais 4 vuoden takuulla olevan Esenin tai Magneti Marellin. Toisaalta jos tuollainen ei sitten toimikaan kuten kuuluu, niin oishan tuossa se takaisku toimivaan nykyiseen? Nykyisellä vaan jo ikää, käsittääkseni orkkis ja -90.
Paine käydessä jotain 2.6 baria, paineenrajoittimelta tukista alipaineletku irti ja ponnahtaa 3.1 bariin. Mutta kun auton sammuttaa, niin paine katoaa ennen kuin kerkeää kissaa sanoa. Tulolinjan tukkimalla näin ei käy.E30 316i Bavaria
E34 525iA Touring
Comment
-
-
Originally posted by jj5 View PostMitenkäs olisi helpoin ja kätevin toteuttaa ohjaustehostinnesteen uusiminen e34? (M50+manuaali)
Mikä letku irti ja mistä?
Mut on niin nopee tehdä niin vaikka vähän useemmin tekee.E30 316i Bavaria
E34 525iA Touring
Comment
-
-
Originally posted by zener View Post
Pumpun tuloletkun löysää niin aika hyvin valuu tyhjäksi. Just kaikki letkut omaan vaihdoin uudet. Laitoin chf tilalle, niin muutaman kerran vaihtelin, vaikka uusien letkujen myötä ei sinne paljoa atf ekallakaan kerralla jäänyt.
Päädyin kuitenkin tuohon helpompaan vaihtoehtoon, eli säiliön tyhjentämiseen. Jos vaikka vielä toisen kerran tekisi niin ehkä sitten alkaisi olla suurin osa uutta.
Miksi muuten laitoit chf atf:n tilalle?
Comment
-
-
Originally posted by Hurubavaria View Post
Ei varsinaisesti vastaa kysymykseesi olenko pumppua vaihtanut, mutta omassani oli samainen ongelma tuon päästävän takaiskun kanssa tai sitten sitä ei ollu siellä ollenkaan. Paine siis katosi hyvin pian sammutettuaan ja sai startata pitemmän. Ratkaisin ongelman väliaikaisesti vain laittamalla letkunvälisen takaiskun tankin yläpuolelle. On jäänyt varmaan se väliaikinen korjaus ehkä kolmatta vuotta Tilasin kyllä taannoin pumpun hyllyyn kaiken varalle odottelemaan asennusta kun vanhasta tiedä mikä on, saattoi olla just joku tollanen magnetti minarelli merkkinen tai Essen. Aeromotorssilta sekin oli. Kestävyydestä ei tietoa. Mutta letkun välinen takaisku laitto myös yksi ratkaisu.
Tankin laipan yläpuolellahan tuollainen myös toimisi ja olisi piilossa, mutta samalla vaivalla vaihtaa oikean
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostSamahan tuo oli laittaa, uuden säiliön korkissakin luki chf. Sekä juttua pienoisesti paremmasta tehostuksesta löytyi, joskaan suurta eroa en huomannut.
Sitä minä en ymmärrä miksi Ovokolla ja muualla myyvät noita käytettyjä säiliöitä vielä
Comment
-
-
Originally posted by Jarger View Post
Oli tuollaiset konetilassa joskus mutta ikää 5+v niin ei toimineet enää vähän niin ja näin. Vaihdoin uutta letkua niin otin pois ja ajattelin laittaa tuon kuten kuuluu. Oli myös paluulinjassa moinen, ei periaatteessa pidä kyllä painetta välttämättä ihan sellaisena mitä kuuluu jos noin on, mutta oli se sillä leimailtu useamman kerran.
Tankin laipan yläpuolellahan tuollainen myös toimisi ja olisi piilossa, mutta samalla vaivalla vaihtaa oikeanE30 316i Bavaria
E34 525iA Touring
-
👍 1
Comment
-
-
Onko kellään kokemusta tämän valmistajan touringin spoilerista?
BMW E34 spoiler lip type rear. roof spoiler wing touring. I do it just like that. Because I'm glad that you have chosen exactly my product. I put a lot of work into it. It's expensive, but this service has proven its reliability.
Mietin vain kannattaako suomesta yrittää edes hyvää käytettyä etsiä ainakin ne mitä nähnyt on turvonnut jokseenkin ollut, tosin kovin montaa päässy katselemaankaan. Omassa autossani se on niin turvoksis etten ole muissa niin pahaa nähny edes kuvissa.
Toinen kysymys:
Onko kellään myydä korjauspalaa tankin luukun ympärille jossa ei olisi ruostetta?E30 316i Bavaria
E34 525iA Touring
Comment
-
-
Hep, nyt vois varmaan jo kysellä kokemuksia.
Mulla on vm 95 540:ssä manuaalinen takalasin verho (saattaa olla jälkiasennettu), jolle yritin etsiä kiinnikkeitä.
Hommasin tällaset ja yritin asentaa niitä pellin väliin kattoverhoilun alle, mutta eivät tahdo sinne mahtua saatika siellä pysyä:
Aloin tutkimaan ja löyty tällanen dokkari: http://www.e38.org/e32/rear%20roller%20sunblind.pdf
Eli ilmeisesti pitäisi olla tällaiset kolot siellä, mutta omastani ei tahtonut löytyä:
Vaihtoehtoisesti ilmeisesti voi olla oheiset? (en löydä kyllä noitakaan):
Sitten vielä bonuksena on ilmeisesti tämän mallisia, tuossa puhutaan jotain että reiät löytyy valmiina ettei tarvitse porata. Onko tämä joku jälkiasennusversio?
Help?
e46 330i
e36 m50b25
e34 540i/5
Comment
-
-
Mulla on orkkiksena manuaalinen takaverho sedanissa, mutta kaiken kukkuraksi asennettu sen vierelle jälkeenpäin sellanen aikakautensa jälkiasennus, sähköinen ja toimii. Luulin sitä ensin orkkikseksi kunnes aloin katteleen hattuhyllyä. Onhan se toki varmaan Saksassa tehty, tohon aikaan ei Kiinan nippeleitä edes tehty. Toisaalta kyllä kai yksi riittäis
Comment
-
Comment