Mikäs kova vauhtis ja kytkinpaketti tonne menee suoraan kiinni, koneena siis edelleen M30B34.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Juu elikkäs semmosta vikaa nyt pakkasilla ilmaantu että meinaa lasit huurtua ihan tosissaan. Huurtuvat n.80 tai yli vauhdista. Tai ne oikeastaan jäätyvät ja tuntuu ettei puhallin riitä enään sulattamaan niitä. Ja semmosta että miten ei tule lämmintä esimerkiksi tuulilasille ja niistä keskisuuttimista yhtäaikaa?:thinkVänkärin puoli jäätyy yleensä enemmän ja nopeampaa mutta olisko nuille tiivisteille mitään elvytys keinoa?
Comment
-
-
Originally posted by grandpa-look View PostLaitoin tossa muutama viikko sitten omaan e34:seen alle uudet alatukivarret ja reaktiotangot eteen ja mietin tota kulmien säädätystä? Auto on edelleen levoton ajaa, mutta samalla ohjaus on ehkä tarpeettoman jäykkä. Eli mutkaan ajaessa pyörät eivät kovin herkästi palaudu suoraan, vaan auto jää suunilleen kiertämään samaa kehää mihin asentoon on ratin jättänyt. Maantiellä ratissa saa olla jatkuvasti korjaamassa pientä liikettä vuoroin oikealle ja vasemmalle.
(ja kyllä, kiristin tukivarret auton ollessa pyörillään ja sen ollessa luonnollisella ajokorkeudella)
Eli onko tarvetta käydä säädättämässä pyöränkulmat noiden asennuksen jälkeen..? Kaiken järjen mukaan uudet pitäisi vastata mitoiltaan niitä vanhoja, mutta kuitenkin vaihdon yhteydessä auton ohjaus muuttui hiukan levottomaksi ja jäykkeni. Tämä voi tietysti johtua monestakin asiasta kun sieltä suunnilta saatiin väljät pois niin nyt välittyy "vikaa" esiin jostain muualta. Asensin myös uudet takakelkan iso puslat, mutta käytös ei muuttunut niillä suuntaan eikä toiseen ja vanhat olivat ehjät.
Ohjaussimpukan olen kiristänyt ja ajattelin sitä seuraavaksi hiukan löysäillä. Eli mietin olenko säätänyt simpukan 1-2 vuotta sitten aavistuksen liian kireälle ja nyt uusilla osilla ohjaus tuntuu tahmealta. :think
Taidan laittaa seuraavaksi koko raidetangon keskiosineen kaikkineen vaihtoon ihan vain näin varmuuden vuoksi. Ei viitsisi turhan takia ravata säädättämässä kun pitää odotella tällä opiskelijan budjetilla hiukan parempia aikoja osien hankkimiselle
Originally posted by ^alexi^ View PostJuu elikkäs semmosta vikaa nyt pakkasilla ilmaantu että meinaa lasit huurtua ihan tosissaan. Huurtuvat n.80 tai yli vauhdista. Tai ne oikeastaan jäätyvät ja tuntuu ettei puhallin riitä enään sulattamaan niitä. Ja semmosta että miten ei tule lämmintä esimerkiksi tuulilasille ja niistä keskisuuttimista yhtäaikaa?:thinkVänkärin puoli jäätyy yleensä enemmän ja nopeampaa mutta olisko nuille tiivisteille mitään elvytys keinoa?
Originally posted by Ansis View PostTuuletuspuhallin ei toimi 2.asennolla, muut kyllä. Eli olisiko pelkästään kytkin mennyt? Lisäksi takapenkin tuuletussuuttimista tulee kylmää säätimien asennosta riippumatta, mistäpäin kannattaisi vikaa etsiä ja mihin varaosiin varautua?
Comment
-
-
Originally posted by nikke.h View PostOnko -90 mallin M5:sen alkuperäinen kontrastiväri granitsilber vai lachsilber?-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Originally posted by grandpa-look View PostLaitoin tossa muutama viikko sitten omaan e34:seen alle uudet alatukivarret ja reaktiotangot eteen ja mietin tota kulmien säädätystä? Auto on edelleen levoton ajaa, mutta samalla ohjaus on ehkä tarpeettoman jäykkä. Eli mutkaan ajaessa pyörät eivät kovin herkästi palaudu suoraan, vaan auto jää suunilleen kiertämään samaa kehää mihin asentoon on ratin jättänyt. Maantiellä ratissa saa olla jatkuvasti korjaamassa pientä liikettä vuoroin oikealle ja vasemmalle.
(
Comment
-
-
Originally posted by pheno View Postkuin paha homma on vaihtaa perän tuki ?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostTarkoitatko osaa 1? Muistaakseni oli kohtuu vittumaisessa paikassa jotkin pultit, muuta nyt ei tässä mieleen muistu..Last edited by pheno; 28-12-2009, 10:45.
Comment
-
Comment