Tunnistaako tolpan tai jousen paksuudesta että onko autossa 520 vai 540 etutolpat? Entinen omistaja jotain höpötti että ois 4-litrasen tolpat, onko siis jollain tietoa jostain strategisten mittojen eroista, joista voisi tunnistaa että kumpi on kyseessä?
Sitten vielä, kulutusmittari toimii aluksi on/off-tyylillä. On muuten ajossa tapissa 30 litrassa, mutta moottorijarrutuksessa laskee nollaan. About tunnin ajettua mittari alkaa kuitenkin toimimaan normaalisti ja oikein. Avasin mittarin konkkien tutkiskelun takia, mutta eihän siellä ollut kuin yksi normaali konkka ja kolme vähän isompaa konkantapaista. Vaihto-ohjeiden perusteella pitäisi olla 5 yläkulmassa ja nämä olivat ympäri mittaristoa. Kyseessä siis vanhanmallin M20-koneisen mittaristo. Auttaako näiden vaihto vai onkohan vika jossain muualla, kun puhaltimen lämmitettyä mittariston seutua kulutusmittarikin herää?
Sitten vielä, kulutusmittari toimii aluksi on/off-tyylillä. On muuten ajossa tapissa 30 litrassa, mutta moottorijarrutuksessa laskee nollaan. About tunnin ajettua mittari alkaa kuitenkin toimimaan normaalisti ja oikein. Avasin mittarin konkkien tutkiskelun takia, mutta eihän siellä ollut kuin yksi normaali konkka ja kolme vähän isompaa konkantapaista. Vaihto-ohjeiden perusteella pitäisi olla 5 yläkulmassa ja nämä olivat ympäri mittaristoa. Kyseessä siis vanhanmallin M20-koneisen mittaristo. Auttaako näiden vaihto vai onkohan vika jossain muualla, kun puhaltimen lämmitettyä mittariston seutua kulutusmittarikin herää?
Comment