Miten selität sitten sen, kun rengas kuluu molemmilta reunoilta..?
liikaa ilimaa tai vääränlevyinen vanne kuten raverm sanoiki, kahtoppa youtubesta muutama kiihytysauto video ja seuraa kuinka renkaat niissä käyttäytyy, sama tapahtuuhenkilöautoisa, mutta pienemmässä suhteessa.
Voishan tuo olla mutta kuulemma kytkin remppa tehty tohon koneeseen vähän aikaa sitten :think
Nää on näitä juttuja johon itse suhtaudun pessimistisesti jos niitä ei pääse oston yhteydessä näkemään, ei ole kuitteja tallella tms
Virolahdella löytyy iteltäni lämmin halli nosturilla niin tarpeentullen saat tänne tuupattua sen
Nää on näitä juttuja johon itse suhtaudun pessimistisesti jos niitä ei pääse oston yhteydessä näkemään, ei ole kuitteja tallella tms
Virolahdella löytyy iteltäni lämmin halli nosturilla niin tarpeentullen saat tänne tuupattua sen
No tottahan se on tuokin
Pitää pistää mieleen mutta eikös se virolahti ollut aika pitkällä leprasta.
Laitoin tossa muutama viikko sitten omaan e34:seen alle uudet alatukivarret ja reaktiotangot eteen ja mietin tota kulmien säädätystä? Auto on edelleen levoton ajaa, mutta samalla ohjaus on ehkä tarpeettoman jäykkä. Eli mutkaan ajaessa pyörät eivät kovin herkästi palaudu suoraan, vaan auto jää suunilleen kiertämään samaa kehää mihin asentoon on ratin jättänyt. Maantiellä ratissa saa olla jatkuvasti korjaamassa pientä liikettä vuoroin oikealle ja vasemmalle.
(ja kyllä, kiristin tukivarret auton ollessa pyörillään ja sen ollessa luonnollisella ajokorkeudella)
Eli onko tarvetta käydä säädättämässä pyöränkulmat noiden asennuksen jälkeen..? Kaiken järjen mukaan uudet pitäisi vastata mitoiltaan niitä vanhoja, mutta kuitenkin vaihdon yhteydessä auton ohjaus muuttui hiukan levottomaksi ja jäykkeni. Tämä voi tietysti johtua monestakin asiasta kun sieltä suunnilta saatiin väljät pois niin nyt välittyy "vikaa" esiin jostain muualta. Asensin myös uudet takakelkan iso puslat, mutta käytös ei muuttunut niillä suuntaan eikä toiseen ja vanhat olivat ehjät.
Ohjaussimpukan olen kiristänyt ja ajattelin sitä seuraavaksi hiukan löysäillä. Eli mietin olenko säätänyt simpukan 1-2 vuotta sitten aavistuksen liian kireälle ja nyt uusilla osilla ohjaus tuntuu tahmealta. :think
Taidan laittaa seuraavaksi koko raidetangon keskiosineen kaikkineen vaihtoon ihan vain näin varmuuden vuoksi. Ei viitsisi turhan takia ravata säädättämässä kun pitää odotella tällä opiskelijan budjetilla hiukan parempia aikoja osien hankkimiselle
Mikälie E36 M50B25 ja E34 M50B25 pakosarjojen ero?
Edellinen omistaja kitillä korjannut pakosarjan liitosta niin jos nyt sit korjais kunnolla. Ebaystä löytyy kyllä e36 pakosarjoja, mutta ei e34
Comment