Originally posted by bnnt
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
No, oman käsityksen ja kokemusten perusteella jos ei tule kuin kylmää, niin nesteet vähissä tai ilmaa. Jos molempia--> kylmää sekä kuumaa vaihtelevasti niin ilmaa järjestelmässä. Jos ei muita oireita ole.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
Saattaapi olla, että kun tuosta toukasta murtui tuo paisarin sauma, ja sieltä tiputtelee tasaisen tappavaan vauhtiin tavaraa pois, niin täytyisi melkeinpä joka päivä olla ilmailemassa ja nesteitä lisäilemässä jotta järjestelmä toimisi moitteettomasti. Äsken kun järjestelmän tuossa reippaana miehenä ilmailin ja nesteitä lisäilin, alkoi taas lämpöäkin tulla normaalisti. Tämä myytti melkeinpä siis busted.Originally posted by Haju69 View PostNo, oman käsityksen ja kokemusten perusteella jos ei tule kuin kylmää, niin nesteet vähissä tai ilmaa. Jos molempia--> kylmää sekä kuumaa vaihtelevasti niin ilmaa järjestelmässä. Jos ei muita oireita ole.
Tästä pääsemmekin tuohon toiseen kysymykseeni:
Eli onko mahdollista vaihtaa pelkkää paisaria vai meneekö koko roska vaihtoon? Jos paisari irtoavaa mallia, voisin ottaa neuvoja vastaan! Tämän mukaan se olisi erillinen osa, mutta irroitusmekanismi ainakin allekirjoittaneelle hepreaa.Originally posted by bnnt View PostSitten kun nämä BMW:t ovat aina rikki ja jotain pitää aina huoltaa, niin tuossa muutama päivä sitten kun auton siirsin -20 asteesta +15 asteiseen talliin, pamahti paisuntasäiliön sauma hajalle yhtäkkisestä lämpötilaerosta (
) ja tiputtelee nyt tosiaan jäähdytinnesteitä. Saako tuota paisuntasäiliötä vaihdettua pelkästään, vai tarviiko vaihtaa koko syyläri kun se näyttäisi tuohon jäähdyttimeen olevan "integroituna"?"The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it." -Dudley Moore
Entiset:
e46 318
e46 328
e30 320
e34 525
Comment
-
Kyllähän sen ton kuvan mukaan voi vaihtaa, mutta tuppaavat yleesä vuotamaan juurikin tosta kennon ja paisarin "alustan" välistä. Itellä vuoti juuri siitä välistä ja ainoa vaihtoehto oli uusi syylari.Originally posted by bnnt View PostEli onko mahdollista vaihtaa pelkkää paisaria vai meneekö koko roska vaihtoon? Jos paisari irtoavaa mallia, voisin ottaa neuvoja vastaan! Tämän mukaan se olisi erillinen osa, mutta irroitusmekanismi ainakin allekirjoittaneelle hepreaa.
Comment
-
Itsellä sama ongelma. Meikäläisellä kuitenkin, kun kaasuttelee ja kuuntelee konetilassa kuuluu selvästi suhahduksia ja ilmeisesti imusarjan tiivisteet vuotavat. Ettei vaan teikäläiselläkin olisi jotain imuvuotoa.Originally posted by bnnt View PostAutona e34 M50B25TU automaattilaatikolla.
Tuossa aiemmin ihmettelin sitä, kun kierrokset eivät laske ollenkaan kaasua nostettaessa sinne tyhjäkäynnin tasolle, vaan jäävät pyörimään sinne 3000 paikkeille. Ongelman huomaa parhaiten jos vaihde P- ta N-asennossa. Autossa siis periaatteessa kokoajan vedot päällä.
Aiemmin luulin, että vika olisi johtunut jumittuneesta/jäätyneestä kaasupolkimesta mutta nyt probleema on jälleen palannut. Voiko tuo johtua esim. jäätyneestä vaijerista tai kaasuläpästä vai mitä ihmettä...?
Kiitos!
Comment
-
Kyllähän näissä nuo vesiventtiilitkin jumii vanhemmuten. Pikafiksinä jumin sattuessa voi koittaa käydä koputtelemassa niitä venttiileitä siinä konehuoneen puolella. Sijaitsevat muistaakseni kuskin puolella, lähellä tuulilasia ja hyvin esillä.Originally posted by bnnt View PostJa viimeisimpänä ongelmana sisätilan lämmitys. Vaikka moottori on lämpöinen, ei puhallin anna kokoaikaa lämmintä ilmaa vaan puhaltaa välillä kylmää ja välillä lämmintä jne. Autossa on manuaalinen ilmastointi. Voisiko tämä johtua vesiventtiilistä tai termarista?BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91
Comment
-
Minkä hintasia nuo m5:n perät yleensä on ja onko ne kaikki lukolla? Voisi olla tiedossa yks nii kyselisin mitä noista on yleensä pyydetty..:thinke30 318i -> 320i tic -> 325tic -> 335tic
e34 535i & e30 316i (varaosa autot)
e21 315i
ex:
e36 318is -94 / e39 540iA -97 / e32 735i -87 / e34 525i
Comment
-
Kaikki M5:set on lukolla. Perästä pitäs löytyä S kirjain. Silloin se on lukollinen.Originally posted by _-Mika-_ View PostMinkä hintasia nuo m5:n perät yleensä on ja onko ne kaikki lukolla? Voisi olla tiedossa yks nii kyselisin mitä noista on yleensä pyydetty..:think
Comment
-
Samoissa hinnoissa noita liikkuu, kuin mitä tahansa typ.210 lukkoja. 5v. askilla olevissa välitys on melko tiheä, 3.91, joka voi ratakäyttöön olla haluttu, mutta muuhun käyttöön monelle selkeästi liian lyhyt. 6v. lodjujen perässä on ollut 3.23, joka taas on aika lähellä hyvinkin yleisiä 3.15 ja 3.45 välitteisiä, eikä siksi varmastikaan erityisen haluttu.Originally posted by _-Mika-_ View PostMinkä hintasia nuo m5:n perät yleensä on ja onko ne kaikki lukolla? Voisi olla tiedossa yks nii kyselisin mitä noista on yleensä pyydetty..:think
Joku 250-400€. Ei kai noista käytettynä kukaan enempää maksa?1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Nyt olis M60:stä imusarja irti ja tossa tutkiessani huomasin että nakuantureista on muovikuoret halki. Ei pahasti, mutta jokaisessa yksi halkeama. Kannattaisko noita halkeamia muurata esimerkiks 2k epoksilla umpeen vai kannattaako niille tehdä yhtään mitään ?
Jostain olin lukevinani että jos kuoret on halki niin saattaa aiheuttaa jotain käyntihäikkää yms ?
Vai painetaanko lompakko otsaan ja kuunnellaan onko siellä riittävästi valuuttaa uusien ostamiseksi...
En oo kyllä vielä etes kehdannu kysyä mitä moiset maksaa
540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
250e ehjästä type 210 3:91 välitteisestä perästä?? Saa tuoda mulle kaikki mitä löytyy tuohon rahaan!Originally posted by r.w. View PostSamoissa hinnoissa noita liikkuu, kuin mitä tahansa typ.210 lukkoja. 5v. askilla olevissa välitys on melko tiheä, 3.91, joka voi ratakäyttöön olla haluttu, mutta muuhun käyttöön monelle selkeästi liian lyhyt. 6v. lodjujen perässä on ollut 3.23, joka taas on aika lähellä hyvinkin yleisiä 3.15 ja 3.45 välitteisiä, eikä siksi varmastikaan erityisen haluttu.
Joku 250-400€. Ei kai noista käytettynä kukaan enempää maksa?
Kyllä markkinahinta on siellä 500e pinnassa. Vaikka saksastakin ostaisit.
Ja kuten aikaisemminkin olen täällä sanonut tuo 3:91 ei ole lainkaan liian tiheä esim 535:n perseeksi.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Pistetään korvan taakse. Niin, kyllähän noista tietysti aina pyydetään, kun se on maaginen M5:n perä, en vain tahdo uskoa, että ne siihen hintaan ylettömän helposti kaupaksi menisivät, voihan se tietysti niinkin olla. On noitakin tiheitäkin aika edukkaasti eBaysta kuitenkin irronnut.Originally posted by duuk View Post250e ehjästä type 210 3:91 välitteisestä perästä?? Saa tuoda mulle kaikki mitä löytyy tuohon rahaan!
Kyllä markkinahinta on siellä 500e pinnassa. Vaikka saksastakin ostaisit.
Ja kuten aikaisemminkin olen täällä sanonut tuo 3:91 ei ole lainkaan liian tiheä esim 535:n perseeksi.
Noh, mulle kaikki muut kuin kakkosella alkavat välitykset on hiukan liian tiheitä, joten olen ehkä jäävi tässä asiassa.
1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Get the premium .com domain you deserve. Seamless and professional transactions. Payment plans available.
Noista linkeistä sitä perän välityksen sopivuutta voi vähän pohdiskella. Mikä sopii ja mikä ei, tarkoitus sen määrää. Laskentakaavatki on tietty olemassa jos haluaa enemmän perehtyä.
Oli se mikä lukkoperä tahansa, niin käytetyt ovat pyynniltään 400-500€ tuntumassa. Käytetyt lukkoyksiköt 200-300€ paikkeilla.
Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut
Comment
-
Comment