Kannattaako touringin sivuikkunoiden kromilistat maalauttaa (matta?) mustaksi vai ostaa jostain uutena/käytettynä? :think
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Shadowline listat maksaa varmaan ainakin maalauksen verran. Kannattaa maalauttaa ennemmin, ellei satu jostain halvalla saamaan sarjaa mustia listoja.Originally posted by lmattila View PostKannattaako touringin sivuikkunoiden kromilistat maalauttaa (matta?) mustaksi vai ostaa jostain uutena/käytettynä? :think
Kromilistoissa pysyy hyvin maali, kun ensin hiekkapuhaltaa listat ja tekee pohjat kunnolla. Puhtaan kromin päällä ei pysy maali kauaa.
Comment
-
Ebayssa 130e näky olevan tourinkiin shadowline listat.http://cgi.ebay.de/Shadowline-Zierle...item5ad504997eLast edited by lmattila; 06-12-2009, 19:32.-70 Beetle

Comment
-
Tota tota.
Toi oma e34:nen on alkanu pitämään välillä sellasta pientä tärisemisenpoikasta siinä 100km/h vauhdissa joten veikkaisin että jossainpäin etupäätä on väljää puslissa tjms. Saako noita jotain reaktiotankoja sun muita ohjauksen osia jostain muualta kun esim. laakkoselta?
Comment
-
Kaksi sanaa: eBay.Originally posted by sasu` View PostTota tota.
Toi oma e34:nen on alkanu pitämään välillä sellasta pientä tärisemisenpoikasta siinä 100km/h vauhdissa joten veikkaisin että jossainpäin etupäätä on väljää puslissa tjms. Saako noita jotain reaktiotankoja sun muita ohjauksen osia jostain muualta kun esim. laakkoselta?
Comment
-
Saat noita ihan jokaisesta varaosia myyvästä autotarvikeliikkeestä.. Motonet, kl-varaosat.. netistä esim. ToCar. Kannattaa tosin kattoa minkä merkkisiä osia myyvät. Halvin ei välttämättä tässäkään asiassa ole kannattava ostos. Suositeltavia merkkejä esim. Meyle, LemförderOriginally posted by sasu` View PostTota tota.
Samalla vaivalla/purkutyöllä kannattaa vaihtaa ainakin alatukivarret ja reaktiotangot (viikonloppuna satuin omaan tekemään) lisäksi noi koiranluut, eli esim Motonetissä nimellä "Etuvakaajan yhdystanko" on aika yleinen vikapaikka E34:ssä. Toki raidetangonpäät ja apusimpukan helan kunto kannattaa tarkistaa siinä samalla
Nyt: E39 530d 2002 m-sport
ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316
Comment
-
Siis miten tekstimuodossa?Originally posted by pheno View PostEi tuota e34 etm:ää (PDF) olisi kellään tekstimuodossa ?
Mulla on tossa koneella kyllä ne pdf-tiedostoina, saahan ne helposti siitä tallennettua tekstimuotoon (.doc/.txt/.rtf) mutta kuvat siinä ei sen jälkeen enää näy ja tilaa vie varmaan 30-kertasesti...
Miksi ne pitäs tekstimuotoon saada?-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
Kuinka paksu etutolppa tossa mun M5:ssa on? Olin tilaamassa coili settiä ni tarjolla on 51mm tai 55mm.. Auto on tontun perseessä ni ei pääse mittaamaankaan..
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Originally posted by duuk View PostKuinka paksu etutolppa tossa mun M5:ssa on? Olin tilaamassa coili settiä ni tarjolla on 51mm tai 55mm.. Auto on tontun perseessä ni ei pääse mittaamaankaan..
Tämä kiinnostaa minuakin:think
..Ja muutenkin iskarien sopivuudet kyseiseen laitteeseen, onko etutolpassa muuta eroa esim. 535:een kuin pyörännapa?
Kyseessä siis mopomoottorinen (3,6l) m5 -91
Hiukan nihkeästi löytyy mistään edes perusiskaria autoon.
Comment
-
Mullakin on PDF- muodossa, mutta sisältö on skannattu ja ne on kaikki kuvina eli tekstihaku ei toimi. Pystytkö sä tekemään siihen PDF:ään jotain tekstihakuja esim. jos haet jotain liittimien numeroja. Sanotaan esim. X123 ?Originally posted by Ravermeister View PostSiis miten tekstimuodossa?
Mulla on tossa koneella kyllä ne pdf-tiedostoina, saahan ne helposti siitä tallennettua tekstimuotoon (.doc/.txt/.rtf) mutta kuvat siinä ei sen jälkeen enää näy ja tilaa vie varmaan 30-kertasesti...
Miksi ne pitäs tekstimuotoon saada?
Comment
-
Mutua, mutta niitähän on sekaisin kai kaikissa malleissa, mutta tuo 51mm tolppa on ERITTÄIN harvinainen kaiketi..:thinkOriginally posted by duuk View PostKuinka paksu etutolppa tossa mun M5:ssa on? Olin tilaamassa coili settiä ni tarjolla on 51mm tai 55mm.. Auto on tontun perseessä ni ei pääse mittaamaankaan..DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Ookoo.. No pitää mittailla ku saan auton käsiiniOriginally posted by Peltsii View PostMutua, mutta niitähän on sekaisin kai kaikissa malleissa, mutta tuo 51mm tolppa on ERITTÄIN harvinainen kaiketi..:think
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
Comment