Originally posted by Rocla
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mikähän mun E34:sen isoon obc:hen tuli. Näyttö välkkyy, kaikki tiedot nollaantuu vähän väliä itestään myös mittaristossa obc:n näyttö vilkkuu välillä ja vaihtuu itsestään kellonajasta kulutukseen yms.
Sitten on vielä sellanen juttu ilmaantunut, että ykkösvaihteella täyskaasukiihdytyksessä kuuluu ihmeellinen "rymähdys" kuulostaa siltä että ääni tulis jostain konehuoneesta? Muilla vaihteilla tätä ääntä ei kuulu eikä myöskään vapaalla kierroksia annettaessa. Ehdotuksia? Ja autona on 530 V8.
Comment
-
-
Obc ongelmaa täälläkin,pienen obc:n taustavalo pimeni yhtäkkiä soittimen asennuksen jälkeen sekä myös valokatkasian taustavalo. Polttimoista tuskin johtuu kun sen jälkeen kerran on palanut himmeästi molemmat valot ja yhtäkkiä taas sammui.. huomenna vois kattella vähän johtojen liitoksia jos sieltä johtuu.
Comment
-
-
Originally posted by bmwonly View Posthei tekeekö sulla tuota justii pintakaasulla ajettaessa 1000-1500 rpm kohdilla 1 ja 2 vaihteella ja nykiikö paljon? itellä tuossa 520 ainaki nykii noilla kierroksilla välillä aika julmetusti jos joku tietää mistä johtuu nii ois kiva tietää
Se tekee myös sitä, että ku tulee vaik ristykseen ja polkasee kytkintä nii se jättää kierrokset johonku 1300 ja auto tärisee?!Last edited by -Kangas-; 20-07-2009, 14:02.BMW 525TDS
Comment
-
-
varmasti on ollut jo useaan kertaan käsitelty mutten löytäny...
eli e34 paljo saa olla konttorille tehoa ilman abs:siä? 150heppaa? miten nämä nettiauton 520 turbot on leimattu? dynotulos alle 150 heppaa joka on 2litraisen 24 tappisen tehot?
Mietin ton nykyisen motin pientä piristämistä, moottorin ohjauksena on jo megasquirt ja sillä on ajettu joku 3-4000 kilsaa, ilman ongelmia. joten sen puolesta ei ole väliä mitä sinne koneelle tekee.. kunhan ei ahda yli 1.5 bar
Comment
-
-
Joo elikkäs nyt kävi ikävästi.
Autosta lähti termostaatin kotelon alapuolelta semmonen pieni vesiletku irti ja kusi nesteet kaikki melkein pois ja auto taisi vähä keittääkin.No lyötiin syyläriin uutta nestettä ja aloin ilmaamaan autoa.Kun ilmaus oli saatu melkein loppuun eli ei mennyt enään vettä kun puristeli alavesiletkua niin syyläriin ilmestyi vähän öljyä.Lyötiin kone käyntiin ja annettiin käydä vähä aikaa niin öljyä alkoi pursuta syyläristä ja öljy väheni tikusta koko ajan.
Nyt on kansi irti ja kannentiivisteessä ei ainakaan näy mitään merkkejä että ois palanut ja ei näyttänyt kannessa olevan halkeamiakaan ja mäntien päällä ei ollut vettä niin mistä ois voinu hajota?Vai onko muuta kuin uus pahvi paikalleen ja kone läjään ja kokeilemaan?
Comment
-
-
Originally posted by BavariaPower View PostLiittyykös tuo jotenkin ilmastointiin???...eikös tuo ole jäähdytinnesteen lämpötila-anturi?...:think
Comment
-
-
Originally posted by paksu-pena View PostJoo elikkäs nyt kävi ikävästi.
Autosta lähti termostaatin kotelon alapuolelta semmonen pieni vesiletku irti ja kusi nesteet kaikki melkein pois ja auto taisi vähä keittääkin.No lyötiin syyläriin uutta nestettä ja aloin ilmaamaan autoa.Kun ilmaus oli saatu melkein loppuun eli ei mennyt enään vettä kun puristeli alavesiletkua niin syyläriin ilmestyi vähän öljyä.Lyötiin kone käyntiin ja annettiin käydä vähä aikaa niin öljyä alkoi pursuta syyläristä ja öljy väheni tikusta koko ajan.
Nyt on kansi irti ja kannentiivisteessä ei ainakaan näy mitään merkkejä että ois palanut ja ei näyttänyt kannessa olevan halkeamiakaan ja mäntien päällä ei ollut vettä niin mistä ois voinu hajota?Vai onko muuta kuin uus pahvi paikalleen ja kone läjään ja kokeilemaan?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by mazajns View Postvarmasti on ollut jo useaan kertaan käsitelty mutten löytäny...
eli e34 paljo saa olla konttorille tehoa ilman abs:siä? 150heppaa? miten nämä nettiauton 520 turbot on leimattu? dynotulos alle 150 heppaa joka on 2litraisen 24 tappisen tehot?
Mietin ton nykyisen motin pientä piristämistä, moottorin ohjauksena on jo megasquirt ja sillä on ajettu joku 3-4000 kilsaa, ilman ongelmia. joten sen puolesta ei ole väliä mitä sinne koneelle tekee.. kunhan ei ahda yli 1.5 bar
Sattumalta on muuten yksi abs-sarja etutolppia vaille edukkaasti nurkissa...325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Comment