Eli ilmeisesti ei tarvii hirveesti huolestua, koneremppa olis tarkotus tehdä mutta aikasintaan ens kesänä.
Sinne vaan kovaa vauhtista tilalle ja E28 535 kytkinpakettia niin loppuu se rutina Niinjoo jos et ole vielä huomannut niin kytkintä kun pidät pohjassa kun sammutat auton niin ei tarvi niin hirveesti hävetä sitä rutinaa, ei pidä silloin juurikaan ääntä
mistähänpäin tamperetta kannattais kysellä kuskin puolen pyyhkijää? noissa mitä huoltoasemilla myydään puuttu tuo sivutappiviritys, sama ongelma on mm. motonetissä. enkä ole vielä mitään patenttia siihen keksinyt, auttakaa ny tyhmää.
mistähänpäin tamperetta kannattais kysellä kuskin puolen pyyhkijää? noissa mitä huoltoasemilla myydään puuttu tuo sivutappiviritys, sama ongelma on mm. motonetissä. enkä ole vielä mitään patenttia siihen keksinyt, auttakaa ny tyhmää.
Joko vaihdat sen pelkän kumin siihen tai sitten merkkiliikkeestä kokonaan uusi pyyhin.
mistähänpäin tamperetta kannattais kysellä kuskin puolen pyyhkijää? noissa mitä huoltoasemilla myydään puuttu tuo sivutappiviritys, sama ongelma on mm. motonetissä. enkä ole vielä mitään patenttia siihen keksinyt, auttakaa ny tyhmää.
mistähänpäin tamperetta kannattais kysellä kuskin puolen pyyhkijää? noissa mitä huoltoasemilla myydään puuttu tuo sivutappiviritys, sama ongelma on mm. motonetissä. enkä ole vielä mitään patenttia siihen keksinyt, auttakaa ny tyhmää.
Kyllä ainakin turun motonetistä löytyi pyyhin kuskin puolelle. Listaa katsomalla löytyy sopiva.
Noista pyyhkijöistä puheenollen.. onko kolmenelkkuun minkälainen homma patentoida sellaiset uudenmalliset rungottomat pyyhkijät.. Se kuskinpuolihan siinä juurikin kusee kun se koukku on periaatteessa väärinpäin:think Onkos ne pyyhkijän tangot ihan rautaa vai jotain alumiinia? jos sahais sen kuskinpuolen koukun irti ja heppaisi toisinpäin takasin kiinni..?
Noista pyyhkijöistä puheenollen.. onko kolmenelkkuun minkälainen homma patentoida sellaiset uudenmalliset rungottomat pyyhkijät.. Se kuskinpuolihan siinä juurikin kusee kun se koukku on periaatteessa väärinpäin:think Onkos ne pyyhkijän tangot ihan rautaa vai jotain alumiinia? jos sahais sen kuskinpuolen koukun irti ja heppaisi toisinpäin takasin kiinni..?
En ole varma, mutta ilmeisesti jenkki-E34:ssa on varsi oikeanlainen myös kuskinpuolella. Kaverilla on jenkeistä tuotu 535i ja siinä on varsi normaali.
Omassa E34 M50B20 etupää kolahtelee hiljaisissa vauhdeissa, vaikkapa reunakiven yli ajettaessa. Taempien tukivarsien renkaan puoleiset nivelet tuntuivat väljiltä, onko nuo nyt sitten alapallonivelet. Myös ohjauksessa tuntuu hienoista väljyyttä, eli ihan 100% timmissä ei varmaan etupää ole.
Ajattelinkin, jos laittaisi kerralla tärkeimmät etuakseliston osat kuntoon. Onko tässä paketissa kaikki tarpeellinen:
osien hinta ei oo paha, jos vertaa vaikka noihin pelkkiin alatukivarsiin. Paljonkohan noiden etupään osien vaihtaminen vie korjaamolla aikaa, että osaisin vähän budjettia laskea? Itsellä ei ole tiloja eikä varsinkaan taitoa. Saa myös suositella Kuopiosta jotain pajaa, missä homma onnistuisi vaivattomasti ja edullisesti. Tai jos joku haluaa iltapuhdetta itselleen, niin tarjouksia tulemaan
Omassa E34 M50B20 etupää kolahtelee hiljaisissa vauhdeissa, vaikkapa reunakiven yli ajettaessa. Taempien tukivarsien renkaan puoleiset nivelet tuntuivat väljiltä, onko nuo nyt sitten alapallonivelet. Myös ohjauksessa tuntuu hienoista väljyyttä, eli ihan 100% timmissä ei varmaan etupää ole.
Ajattelinkin, jos laittaisi kerralla tärkeimmät etuakseliston osat kuntoon. Onko tässä paketissa kaikki tarpeellinen:
osien hinta ei oo paha, jos vertaa vaikka noihin pelkkiin alatukivarsiin. Paljonkohan noiden etupään osien vaihtaminen vie korjaamolla aikaa, että osaisin vähän budjettia laskea? Itsellä ei ole tiloja eikä varsinkaan taitoa. Saa myös suositella Kuopiosta jotain pajaa, missä homma onnistuisi vaivattomasti ja edullisesti. Tai jos joku haluaa iltapuhdetta itselleen, niin tarjouksia tulemaan
Kannattaa tilata ennemmin vaikka meylen sarja, noista italia/kiina osista kun ei niin mairittelevia kokemuksia ole, hintaeroakaan ei mahdottomasti kuitenkaan ole ja laatu pitäisi olla kyllä aikalailla parempi.
Omassa E34 M50B20 etupää kolahtelee hiljaisissa vauhdeissa, vaikkapa reunakiven yli ajettaessa. Taempien tukivarsien renkaan puoleiset nivelet tuntuivat väljiltä, onko nuo nyt sitten alapallonivelet. Myös ohjauksessa tuntuu hienoista väljyyttä, eli ihan 100% timmissä ei varmaan etupää ole.
Ajattelinkin, jos laittaisi kerralla tärkeimmät etuakseliston osat kuntoon. Onko tässä paketissa kaikki tarpeellinen:
osien hinta ei oo paha, jos vertaa vaikka noihin pelkkiin alatukivarsiin. Paljonkohan noiden etupään osien vaihtaminen vie korjaamolla aikaa, että osaisin vähän budjettia laskea? Itsellä ei ole tiloja eikä varsinkaan taitoa. Saa myös suositella Kuopiosta jotain pajaa, missä homma onnistuisi vaivattomasti ja edullisesti. Tai jos joku haluaa iltapuhdetta itselleen, niin tarjouksia tulemaan
Tossa olis Meylen HD tukivarret (alumiinia), reaktiotangot ja koiranluut. Tosiaan samaan hintaanhan saa isommankin läjän osia, mutta kestävyydestä ollut hiukan erimielisyyksia. Joillain kestää muutamista tuhansista kilsoista, moniin kymmeniin tuhansiin.. tuurista kiinni? http://cgi.ebay.de/Rep-Satz-Querlenk...item5630416687 Tossahan ei sitten ole tuota raidetankoa, kallistuksenvakaajan kumeja eikä apusimpukan helaa.. kuluvia osia kyllä nekin
Mutulla heittäisin että meniskö korjaamolta 3-4 tuntia sun laittaman osaläjän vaihtamiseen? Kannattaa varmaan sopia joku maksimihinta, jotteivät tuhraa sitä kallista aikaansa jonkun irtilähtemättömän pallonivelen tai muun yllärin kanssa.
Tohon ohjaukseen voisi auttaa jo tuo simpukan säätö/kiristäminen. 15 min homma ja monilla ollut loistavia tuloksia Tossa linkki FAQ:iin missä kiristämisestä juttua: http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=37392
Comment