Kerää kierroksilla painetta laatikkoon joka tulee sitten takapään stefan kautta ulos.
huohotinta puhdisteltu jo paineilmalla ja rautalangalla.. mutta kerää silti vaikka ilmaa tuleekin läpi.
Vai nii.. No jokatapauksessa ei kannata mennä repimään sitä huohotin proppua, siinä käy niin, että se menee poikki ja puolet siitä tippuu laatikon syövereihin.
Vai nii.. No jokatapauksessa ei kannata mennä repimään sitä huohotin proppua, siinä käy niin, että se menee poikki ja puolet siitä tippuu laatikon syövereihin.
Siksihän mä kyselenkin että miten se irtoaa. , ei uskalla mennä väkisin repimään.
Ja mmiten korjata säädöt kun ratti kääntyy vasemmalle enemmän ja on pienempi kääntöympyrä kuin oikealle vääntäen? Vasen ääriasento aiheuttaa rengaskosketuksen, ja oikea ääriasento ei parkkiksella oli tarpeeksi pieni...
Meet auton alle ja laitat simpukan keskikohtaan kääntämällä rattia, simpukassa on merkki, joka näyttää milloin on keskitetty keskitangon suhteen. Sitten katsot, että ratti on suorassa, jos ei niin irrota ja laita se keskelle. Sitten viet aurauskulmien säätöön... korjatkaa joku jos meni pahasti metsään.
Missähän lie vikaa kun ei tuo pelkääjän puolen lämpötilan säädin toimi. Molemmilta puolilta kyllä puhaltaa haluttua lämpötilaa kun kuskin säätimestä säätää, mutta tuo pelkurin säädin ei vaikuta mitenkään pelkurin puolen lämpötiloihin.
Eikö kukaan tiedä?
-------------------------------------------
Kesällä BMW e38 740 ia -96
Talvella BMW e39 528ia -96
-------------------------------------------
ex BMW E34 525i -92 Shadowline
Mitäs kannattaa maksaa e34 M5 vanteista, niistä kapeammista.. tai siis mitä ihmiset niistä huutelee?
8x17 sarjojen hinnat 350e ylöspäin riippuen kunnosta
8+9x17 sarjat taitaa olla jostain 450e ylöspäin riippuen kunnosta ( ebayssakin hyvät jo todella hinnoissaan )
Ite ostin just yhden sarjan lisää varastoon kun sopivasti oli kaupan ja tuntuu hinnat olevan nousussa?? ja pitäähän niitä ollakin mistä ottaa kun tarve tulee
Ei nyt varsinaisesti e34 kysymys, mutta sinne päin.
Ihme oireita.
Lisäsin m20b25 moottoriin noin desin öljyä tossa päivällä, niin sen jälkeen tyhjäkäynti kierrokset tippu alemmas. Joskus pyörii jopa 500 kierrosta minuutissa ja humppaa välillä ylemmäs. Ja pätkii välillä.
Tuskinpa tuo nyt siitä öljyn lisäyksestä voi johtua, mutta kun aikasemmin ei oo tuota tehny ja nyt kun öljyä lisäsin ja mihinkään muuhun en koskenu ja samantien alko sekoilemaan niin vähän ihmetyttää. Aikamoista sattumaa?
Mikähän tuohon sitten ois iskeny? Tyhjäkäyntimoottori? Lambda?
Ei nyt varsinaisesti e34 kysymys, mutta sinne päin.
Ihme oireita.
Lisäsin m20b25 moottoriin noin desin öljyä tossa päivällä, niin sen jälkeen tyhjäkäynti kierrokset tippu alemmas. Joskus pyörii jopa 500 kierrosta minuutissa ja humppaa välillä ylemmäs. Ja pätkii välillä.
Tuskinpa tuo nyt siitä öljyn lisäyksestä voi johtua, mutta kun aikasemmin ei oo tuota tehny ja nyt kun öljyä lisäsin ja mihinkään muuhun en koskenu ja samantien alko sekoilemaan niin vähän ihmetyttää. Aikamoista sattumaa?
Mikähän tuohon sitten ois iskeny? Tyhjäkäyntimoottori? Lambda?
öljykorkki huonosti paikallaan tai sen tiiviste hajosi..
öljykorkki huonosti paikallaan tai sen tiiviste hajosi..
Öljykorkkia käytin auton käydessä auki tämän episodin jälkeen. Ei vaikutusta. Ja silmämääräisesti tiiviste entisessä (hyvässä) kunnossa. Tosin normaalisti kun öljy korkkia on käyttänyt auton käydessä auki, niin hetkeks on kierrokset laskenu, mutta ei tällä kertaa.:think
Ihme homma.
Comment