Eipä vaan tahdo loppua nykiminen mulla tuossa omassa 525:ssa.. Tasakaasulla ajaessa tulee nykäisyjä tasasentappavaan tahtiin. Kiihdyttäessä ei mitään nykismistä havaittavissa, vaihdettu:
Tulpat
Johdot
Virranjakankansi
Pyöritin
E34 520i vm.89 vikaa toisen perään edition E34 525i vm.89
Eipä vaan tahdo loppua nykiminen mulla tuossa omassa 525:ssa.. Tasakaasulla ajaessa tulee nykäisyjä tasasentappavaan tahtiin. Kiihdyttäessä ei mitään nykismistä havaittavissa, vaihdettu:
Tulpat
Johdot
Virranjakankansi
Pyöritin
Tarkoitus olisi päivittää 520i -89 jarrut. paikallaan jäähdyttämättömät levyt.. Onko etusatuloiden kiinnityksissä eroja lähimallien kanssa ? eli käykö heittämällä vaikka samanikäisestä tai tuoreemmasta 500 sarjalaisesta järeämpien jäähdytetyille levyille tarkoitetut satulat ? levyt vaihdan tietysti myös mutta niiden nyt luulisi sopivan.. takajarrut lienevät samat 525 kanssa. kiitos jo etukäteen.
e34 tds:ä, pyyhkimet toimivat vain "täysiä" -asennolla, hitaalla jää puoliväliin vaikka siihenasti toimii täysin normaalisti. Sulakerasia oli vähän sulanut jostainsyystä mutta uusittiin johdot ja rasia.
+ Tuli kateltua oman 34:n perää, melko jännä toi peräöljyn pumppu/jäähdytyssysteemi...
Huomenillalla olisin menossa katsomaan 520iA:ta. Vinkkejä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota? Olisi itselle ensimmäinen vitonen sekä automaatti.
Ja tiedän että kannattaisi ottaa isommalla koneella, nyt vaan sattui sopiva yksilö kohdalle. Tekniikkansa puolesta on tuttu, aiemmin ollut itsellä M20B20 E30:sen keulilla ahdettuna.
Huomenillalla olisin menossa katsomaan 520iA:ta. Vinkkejä mihin kannattaisi kiinnittää huomiota? Olisi itselle ensimmäinen vitonen sekä automaatti.
Ja tiedän että kannattaisi ottaa isommalla koneella, nyt vaan sattui sopiva yksilö kohdalle. Tekniikkansa puolesta on tuttu, aiemmin ollut itsellä M20B20 E30:sen keulilla ahdettuna.
Kaikki alustan kolinat, kilinät, narinat, vetelyt, tärinät ja pompotukset Laatikosta varmaan kannattaa tsekata ettei kolahta vaihtaessa. Korin ruosteita kannattaa katsella ovien alalistojen luota ja helmoista nostopaikkojen läheltä
Tarkoitus olisi päivittää 520i -89 jarrut. paikallaan jäähdyttämättömät levyt.. Onko etusatuloiden kiinnityksissä eroja lähimallien kanssa ? eli käykö heittämällä vaikka samanikäisestä tai tuoreemmasta 500 sarjalaisesta järeämpien jäähdytetyille levyille tarkoitetut satulat ? levyt vaihdan tietysti myös mutta niiden nyt luulisi sopivan.. takajarrut lienevät samat 525 kanssa. kiitos jo etukäteen.
Ei ole edessä eroja, sen kun ostat ja asennat toisiinsa sopivat levyt ja satulat.
Takana on tosiaan tuota jäähylaikkaa myöskin, mutta taitaa kyllä just ja just vielä tuo vakiokin riittää koskapa riittää myös 535i ja 530i malleille.
Tarkoitus olisi päivittää 520i -89 jarrut. paikallaan jäähdyttämättömät levyt.. Onko etusatuloiden kiinnityksissä eroja lähimallien kanssa ? eli käykö heittämällä vaikka samanikäisestä tai tuoreemmasta 500 sarjalaisesta järeämpien jäähdytetyille levyille tarkoitetut satulat ? levyt vaihdan tietysti myös mutta niiden nyt luulisi sopivan.. takajarrut lienevät samat 525 kanssa. kiitos jo etukäteen.
miten irtoaa e34:sen sporttipenkit. Ei nyt leikkaa. Mitään pultteja ei näy missään. Vai onko maton alla?
Pikaista apua kaivataan.
Kyllä sieltä pultit löytyy kun malttaa tutkia. Olikohan niin että jotkut tulpat päällä vai muistanko väärin. Ei kiinnitys ole erilainen verraten muihin penkkeihin.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Kaikki alustan kolinat, kilinät, narinat, vetelyt, tärinät ja pompotukset Laatikosta varmaan kannattaa tsekata ettei kolahta vaihtaessa. Korin ruosteita kannattaa katsella ovien alalistojen luota ja helmoista nostopaikkojen läheltä
Yllä koko lailla kaikki Sähköpuolta kannattaa myös kurkata, esim. takapenkin alta
Comment