Originally posted by jeqqu
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JayHell View PostSain vaihettua kielen enkuks, mut mites esim toimitasäteen saa kilometreiks? ku nyt se on maileina? iso ajotietokone kyseessä
Originally posted by JayHell View Postei se vaihu mittaristoon, näkyy vaa et esim range 150 M
Sawo-Karjala - connection
@osmis_garage
Harraste: E30 325i Cabriolet -86
Käyttis: E39 528i M-Sport -99
Comment
-
-
hmm, sit on vissii ajotietokone paskana tos :( ei tapahdu napista mitään, ainoastaan asteet muuttuu faarenhaitesta celsiukseks.
edittii =) ostettu uus tietsikka =) odotellaan saapumista ja ilmottelen sit lisää alkaako toimiiLast edited by JayHell; 23-03-2010, 20:13.sigpic
BMW E34 535i
Comment
-
-
Originally posted by Lartsa View PostMulla tuo CC:n kieli ei suostu muuttumaan millään vaikka mitä koittais, sinne näyttöön ei tule mitään tekstiä vaikka miten sitä nappia painelee.. Radioon ei myöskään tule virtoja kun käännetään virtalukosta avain 1-asentoon, onko tuolla vaikutusta asiaan?
Joskus se kielenvaihto saattaa olla tuskaa, klik.
Comment
-
-
Originally posted by Lartsa View PostEi tule minkäänlaisia valoja/sähköjä minnekkään tuossa 1-asennossa, vasta 2-asennossa.
Comment
-
-
Originally posted by Lartsa View PostNiin uusi kapistus tuo bemari mulle että en osaa vastaankaan väittääVoiko tuo mistään muustakaan johtua? Paljonko uusi maksaa ja onko hankala vaihtaa?
Mittaa nyt tietty se pohja ensin ettei tule hankittua turhaan uutta.
Comment
-
-
Originally posted by fipanpelt View PostMoi!
Asensin e34 sähköisen rattiputken muistilla, meni heittämällä paikalleen.
Mulla ei ole airbagia. Tämä putki liikkuu eteen/taakse ja ylös/alas.
Nyt minulla ei ole tietoa, toimiiko tässä putkessa manuaaliputken kuoret, vai onko tähän omat?
Onko kenelläkään tällaista rattiputkea, niin tarkistatko onko alakuori samanlainen, eli onko siellä käsisäätö vivun paikka?
Kiitti!!
Panu- www.peltolat.com -
F11 M-sport, 318is Class II, 1502, K1
Comment
-
-
Kyselinkin jo toisesta topicista, mutta veikkaan että tätä topiccia seurataan enemmän.
Eli autona e34 525iA -93. Ostin auton ilmamassamittari vikaisena, mutta tuli mitattua imm ja näytti ihan hyviä arvoja, vaikka myyjä puhui että oli sen mitannut ja todennut vialliseksi. Eli oireet on varsinkin tuolle automaatille suhteellisen v*ttumaiset. Lähtee käyntiin ilman ongelmia ja käy tasaisesti. Toimii pienellä kaasulla normaalisti, mutta jos erehtyy puoleen väliin pedaalin painamaan niin meno hyytyy ihan täysin -> Vauhti hidastuu ja kuulostaa että saa enemmän ilmaa kuin ruokaa. Jos kaasun painaa lattiaan kiinni, saattaa joskus kiihtyä pikkuhiljaa, joskus taas laantuu kokonaan. 80 vauhtiin kiihdyttäminen saattaa kestää parikin kilometriä jos edessä on loivaa ylämäkeä. Muutenkin väännöt pellolla, ei jaksa pientäkään mäkeä mennä kuin ryömimis vauhtia ja moottoritie nopeuksia on todella vaikea ylläpitää, kun tuppaa laatikko heittämään aina pienempää loivassakin ylämäessä ja siitähän seuraa uupuminen ja vauhti tippuu kuudenkympin tietämille.
Ollaan tässä mietitty ja pohdittu mistä vikaa alkaa seuraavaksi etsimään. Mistä bensanpaineet pystyy mittaamaan? Entä suuttimien toiminta? On tässä lambda vikaakin mietitty, mutta rupeaa vaikuttamaan siltä ettei saa tarpeeksi ruokaa.e60 530d -04
e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
e36 320i coupe M-sport -94,
e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88
Comment
-
-
Meneekö sama iskarin suojakumi eteen ja taakse?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by Kwame View PostKyselinkin jo toisesta topicista, mutta veikkaan että tätä topiccia seurataan enemmän.
Eli autona e34 525iA -93. Ostin auton ilmamassamittari vikaisena, mutta tuli mitattua imm ja näytti ihan hyviä arvoja, vaikka myyjä puhui että oli sen mitannut ja todennut vialliseksi. Eli oireet on varsinkin tuolle automaatille suhteellisen v*ttumaiset. Lähtee käyntiin ilman ongelmia ja käy tasaisesti. Toimii pienellä kaasulla normaalisti, mutta jos erehtyy puoleen väliin pedaalin painamaan niin meno hyytyy ihan täysin -> Vauhti hidastuu ja kuulostaa että saa enemmän ilmaa kuin ruokaa. Jos kaasun painaa lattiaan kiinni, saattaa joskus kiihtyä pikkuhiljaa, joskus taas laantuu kokonaan. 80 vauhtiin kiihdyttäminen saattaa kestää parikin kilometriä jos edessä on loivaa ylämäkeä. Muutenkin väännöt pellolla, ei jaksa pientäkään mäkeä mennä kuin ryömimis vauhtia ja moottoritie nopeuksia on todella vaikea ylläpitää, kun tuppaa laatikko heittämään aina pienempää loivassakin ylämäessä ja siitähän seuraa uupuminen ja vauhti tippuu kuudenkympin tietämille.
Ollaan tässä mietitty ja pohdittu mistä vikaa alkaa seuraavaksi etsimään. Mistä bensanpaineet pystyy mittaamaan? Entä suuttimien toiminta? On tässä lambda vikaakin mietitty, mutta rupeaa vaikuttamaan siltä ettei saa tarpeeksi ruokaa.
Ei muuta kuin koputtelemaan putkea tai irti kokonaan..?E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport
Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja
Comment
-
-
Originally posted by Axum View PostMeneekö sama iskarin suojakumi eteen ja taakse?
Comment
-
Comment