Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • zener
    Moderator
    • Oct 2004
    • 14449
    • Oulu

    Originally posted by jeqqu View Post
    e34:n ilmansuodattimen koteloista kymysys,, eli onko eroja m20 ja m50:n koteloissa? vai onko kaikissa kolmenelosissa samanlainen kotelo?
    On niissä eroja, eli eivät ole samanlaiset.
    E65 730dA '04 klick
    F10 520dA '11 klick
    E34 520iA (2.8l) '91 klick

    Instagram


    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

    Comment

    • Osmis
      Moderator
      • May 2006
      • 5271
      • Lieksa, Middle of Nowhere

      Originally posted by JayHell View Post
      Sain vaihettua kielen enkuks, mut mites esim toimitasäteen saa kilometreiks? ku nyt se on maileina? iso ajotietokone kyseessä
      Suttunen kuva, mutta mulla vaihtu ainakin tosta celsius/fahrenheit napista.



      Originally posted by JayHell View Post
      ei se vaihu mittaristoon, näkyy vaa et esim range 150 M
      Ja hyvin näkyy

      Sawo-Karjala - connection

      @osmis_garage

      Harraste: E30 325i Cabriolet -86

      Käyttis: E39 528i M-Sport -99

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        Originally posted by JayHell View Post
        ei se vaihu mittaristoon, näkyy vaa et esim range 150 M
        RTFM
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • JayHell
          Bimmer Rookie
          • Oct 2008
          • 35
          • Korso Vantaa :D

          hmm, sit on vissii ajotietokone paskana tos :( ei tapahdu napista mitään, ainoastaan asteet muuttuu faarenhaitesta celsiukseks.

          edittii =) ostettu uus tietsikka =) odotellaan saapumista ja ilmottelen sit lisää alkaako toimii
          Last edited by JayHell; 23-03-2010, 20:13.
          sigpic
          BMW E34 535i

          Comment

          • Lartsa
            Bimmer Rookie
            • Aug 2009
            • 50
            • Sotkamo

            Mulla tuo CC:n kieli ei suostu muuttumaan millään vaikka mitä koittais, sinne näyttöön ei tule mitään tekstiä vaikka miten sitä nappia painelee.. Radioon ei myöskään tule virtoja kun käännetään virtalukosta avain 1-asentoon, onko tuolla vaikutusta asiaan?

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              Originally posted by Lartsa View Post
              Mulla tuo CC:n kieli ei suostu muuttumaan millään vaikka mitä koittais, sinne näyttöön ei tule mitään tekstiä vaikka miten sitä nappia painelee.. Radioon ei myöskään tule virtoja kun käännetään virtalukosta avain 1-asentoon, onko tuolla vaikutusta asiaan?
              Herääkö OBC kun kääntää avaimesta 1-asentoon?

              Joskus se kielenvaihto saattaa olla tuskaa, klik.
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              • Lartsa
                Bimmer Rookie
                • Aug 2009
                • 50
                • Sotkamo

                Originally posted by Leka View Post
                Herääkö OBC kun kääntää avaimesta 1-asentoon?

                Joskus se kielenvaihto saattaa olla tuskaa, klik.
                Ei tule minkäänlaisia valoja/sähköjä minnekkään tuossa 1-asennossa, vasta 2-asennossa.

                Comment

                • Leka
                  BTCF Member
                  • Sep 2003
                  • 7701
                  • Vilppula

                  Originally posted by Lartsa View Post
                  Ei tule minkäänlaisia valoja/sähköjä minnekkään tuossa 1-asennossa, vasta 2-asennossa.
                  Virtalukon pohja rikki?
                  sigpic

                  BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                  Comment

                  • Lartsa
                    Bimmer Rookie
                    • Aug 2009
                    • 50
                    • Sotkamo

                    Originally posted by Leka View Post
                    Virtalukon pohja rikki?
                    Niin uusi kapistus tuo bemari mulle että en osaa vastaankaan väittää Voiko tuo mistään muustakaan johtua? Paljonko uusi maksaa ja onko hankala vaihtaa?

                    Comment

                    • Leka
                      BTCF Member
                      • Sep 2003
                      • 7701
                      • Vilppula

                      Originally posted by Lartsa View Post
                      Niin uusi kapistus tuo bemari mulle että en osaa vastaankaan väittää Voiko tuo mistään muustakaan johtua? Paljonko uusi maksaa ja onko hankala vaihtaa?
                      +80€ näytti olevan KL:ssä, ei ole vaikea vaihtaa, vaihto-ohjeita E34 FAQ:n korjauskirjoista.

                      Mittaa nyt tietty se pohja ensin ettei tule hankittua turhaan uutta.
                      sigpic

                      BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                      Comment

                      • fipanpelt
                        Bimmer Rookie
                        • Mar 2004
                        • 179
                        • Tampere

                        Originally posted by fipanpelt View Post
                        Moi!

                        Asensin e34 sähköisen rattiputken muistilla, meni heittämällä paikalleen.
                        Mulla ei ole airbagia. Tämä putki liikkuu eteen/taakse ja ylös/alas.

                        Nyt minulla ei ole tietoa, toimiiko tässä putkessa manuaaliputken kuoret, vai onko tähän omat?
                        Onko kenelläkään tällaista rattiputkea, niin tarkistatko onko alakuori samanlainen, eli onko siellä käsisäätö vivun paikka?

                        Kiitti!!

                        Panu
                        Olisiko tietoa tästä, tai vinkkiä kenen autossa olisi samanlainen putki, niin kysyisin.
                        - www.peltolat.com -
                        F11 M-sport, 318is Class II, 1502, K1

                        Comment

                        • Kwame
                          Bimmer Fanatic
                          • Jun 2006
                          • 322
                          • Ylöjärvi

                          Kyselinkin jo toisesta topicista, mutta veikkaan että tätä topiccia seurataan enemmän.

                          Eli autona e34 525iA -93. Ostin auton ilmamassamittari vikaisena, mutta tuli mitattua imm ja näytti ihan hyviä arvoja, vaikka myyjä puhui että oli sen mitannut ja todennut vialliseksi. Eli oireet on varsinkin tuolle automaatille suhteellisen v*ttumaiset. Lähtee käyntiin ilman ongelmia ja käy tasaisesti. Toimii pienellä kaasulla normaalisti, mutta jos erehtyy puoleen väliin pedaalin painamaan niin meno hyytyy ihan täysin -> Vauhti hidastuu ja kuulostaa että saa enemmän ilmaa kuin ruokaa. Jos kaasun painaa lattiaan kiinni, saattaa joskus kiihtyä pikkuhiljaa, joskus taas laantuu kokonaan. 80 vauhtiin kiihdyttäminen saattaa kestää parikin kilometriä jos edessä on loivaa ylämäkeä. Muutenkin väännöt pellolla, ei jaksa pientäkään mäkeä mennä kuin ryömimis vauhtia ja moottoritie nopeuksia on todella vaikea ylläpitää, kun tuppaa laatikko heittämään aina pienempää loivassakin ylämäessä ja siitähän seuraa uupuminen ja vauhti tippuu kuudenkympin tietämille.

                          Ollaan tässä mietitty ja pohdittu mistä vikaa alkaa seuraavaksi etsimään. Mistä bensanpaineet pystyy mittaamaan? Entä suuttimien toiminta? On tässä lambda vikaakin mietitty, mutta rupeaa vaikuttamaan siltä ettei saa tarpeeksi ruokaa.
                          e60 530d -04

                          e38 740iA -96, e39 540iA -96, e34 525TDS -94, e34 540iA -92, e39 520i -97, e34 525iA 24v touring -93, e36 325i coupe -92, e34 520i Turbo IC -89, e34 525i 24v -92,
                          e36 320i coupe M-sport -94,
                          e34 535iA shadowline -89, e30 325 Turbo IC -84,
                          e30 325i cabriolet -89, e36 325i coupe M-optik -92, e30 320i coupe M-tech -88

                          Comment

                          • Axum
                            Bimmer Enthusiast
                            • Jun 2004
                            • 4416
                            • Kuopio

                            Meneekö sama iskarin suojakumi eteen ja taakse?
                            - E30 325i M52B28TU Cabriolet
                            - E39 528ia
                            - KUOPION PUTKIMIEHET -team
                            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -

                            Puretaan 520ia -97
                            https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572

                            Comment

                            • _nixu_
                              Bimmer Enthusiast
                              • Feb 2006
                              • 8972
                              • Kellokoski

                              Originally posted by Kwame View Post
                              Kyselinkin jo toisesta topicista, mutta veikkaan että tätä topiccia seurataan enemmän.

                              Eli autona e34 525iA -93. Ostin auton ilmamassamittari vikaisena, mutta tuli mitattua imm ja näytti ihan hyviä arvoja, vaikka myyjä puhui että oli sen mitannut ja todennut vialliseksi. Eli oireet on varsinkin tuolle automaatille suhteellisen v*ttumaiset. Lähtee käyntiin ilman ongelmia ja käy tasaisesti. Toimii pienellä kaasulla normaalisti, mutta jos erehtyy puoleen väliin pedaalin painamaan niin meno hyytyy ihan täysin -> Vauhti hidastuu ja kuulostaa että saa enemmän ilmaa kuin ruokaa. Jos kaasun painaa lattiaan kiinni, saattaa joskus kiihtyä pikkuhiljaa, joskus taas laantuu kokonaan. 80 vauhtiin kiihdyttäminen saattaa kestää parikin kilometriä jos edessä on loivaa ylämäkeä. Muutenkin väännöt pellolla, ei jaksa pientäkään mäkeä mennä kuin ryömimis vauhtia ja moottoritie nopeuksia on todella vaikea ylläpitää, kun tuppaa laatikko heittämään aina pienempää loivassakin ylämäessä ja siitähän seuraa uupuminen ja vauhti tippuu kuudenkympin tietämille.

                              Ollaan tässä mietitty ja pohdittu mistä vikaa alkaa seuraavaksi etsimään. Mistä bensanpaineet pystyy mittaamaan? Entä suuttimien toiminta? On tässä lambda vikaakin mietitty, mutta rupeaa vaikuttamaan siltä ettei saa tarpeeksi ruokaa.
                              Katalysaattorista rojut irti ja putki tukossa :think
                              Ei muuta kuin koputtelemaan putkea tai irti kokonaan..?
                              E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

                              Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

                              Comment

                              • Leka
                                BTCF Member
                                • Sep 2003
                                • 7701
                                • Vilppula

                                Originally posted by Axum View Post
                                Meneekö sama iskarin suojakumi eteen ja taakse?
                                Tarkoitatko sitä muoviholkkia joka tulee pohjaanlyöntikumiin kiinni? Jos tarkoitat niin sopii.

                                sigpic

                                BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎