Eipä noista e34 sumareistakaan mitään hyötyä ole jos ajatellaan suomen olosuhteita ja yli 40 kmh nopeuksia. Otin polttimot pois jo ennen katsastusta.
Vois keväämmällä laittaa niiden tilalle led-päivävalot jotka saa palaa olamn parkkejakin. Niiden alareuna jää sitten sallituun tasoon. Muutenkin noi e34 valot on kolmanneksi huonoimmat omistamistani ajoneuvoista, huonommaksi pääsee pappa Tunturi ja polkupyörä. Kirkkain valaisin vaikuttaa olevan kaukovalojen merkkivalo, joka melkein häikäisee. Vois vaihtaa siihen himmeemmän polttimon..
Noista sumareista olen täysin erimieltä. UUDET sumarit varustettuna xenoneilla näyttää paremmin kuin auton lyhyet xenoneilla.
Eipä noista e34 sumareistakaan mitään hyötyä ole jos ajatellaan suomen olosuhteita ja yli 40 kmh nopeuksia. Otin polttimot pois jo ennen katsastusta.
Vois keväämmällä laittaa niiden tilalle led-päivävalot jotka saa palaa olamn parkkejakin. Niiden alareuna jää sitten sallituun tasoon. Muutenkin noi e34 valot on kolmanneksi huonoimmat omistamistani ajoneuvoista, huonommaksi pääsee pappa Tunturi ja polkupyörä. Kirkkain valaisin vaikuttaa olevan kaukovalojen merkkivalo, joka melkein häikäisee. Vois vaihtaa siihen himmeemmän polttimon..
Vaihda ne sun 400tkm ajetun miinan paskat umpiot uusiin ja kerrot sitten lisää mielipiteitä
Onko M50B25 koneelliselle E34 bimmerille 290tkm paljon? Ja tuleeko tuossa vaiheessa varautua mihinkään suurempiin remppoihin/muihin ongelmiin jos oletetaan että konetta on huollettu normaalisti?
Onko M50B25 koneelliselle E34 bimmerille 290tkm paljon? Ja tuleeko tuossa vaiheessa varautua mihinkään suurempiin remppoihin/muihin ongelmiin jos oletetaan että konetta on huollettu normaalisti?
Itse möin ex. 525i M50 vermeen pois, ku mittarissa oli 296tkm... Eikä ollu mitään ongelmaa siinä kyllä tekniikassa. Tuotakin edeltävä 525i Touring, oli pois myytäessään 245tkm rullattu ja sekin toimi mainiosti.
Onko M50B25 koneelliselle E34 bimmerille 290tkm paljon? Ja tuleeko tuossa vaiheessa varautua mihinkään suurempiin remppoihin/muihin ongelmiin jos oletetaan että konetta on huollettu normaalisti?
mulla on nyt 267tkm ajettu 525 eikä muita ongelmia tekniikan suhteen muutakun puolien kanssa..
Laitetaan nyt tähän threadiin koska tämä ainakin on aktiivinen Eli mikä on pakosarjan kiinnitykseen käytettävien kuparisten mutterien funktio? Eli mutterit ovat kuparia ja uutena soikeita reiästään.. Pitäisikö niiden pysyä paremmin kiinni kuin normaali teräksiset mutterit? Mikä on lämpötilojen vaikutus asiaan? :think Mitenkäs kiristys, eli kiristyykö kerralla, laitetaanko kylmänä vai pitääkö vielä lämpenemisen jälkeen tehdä jotain jälkikiristyksiä?
Laitoin omaan e34 m20b25:seen jokin aika sitten Schmiedmannin RST Sport pakosarjan ja jäi vähän vuotamaan kannen ja pakosarjan välistä vaikka kuinka kirraa muttereita. Osa muttereista on vanhoja nylpättyjä p*skoja ja muutaman vaihdoin motonetistä pakoputkihyllystä löytyneisiin messinkisiin. Pakosarja ei pitäisi enää kinnata mistään kohdin koriin, joten seuraava operaatio tupla tiivisteet (vanhat tiivisteet ovat noin 3 kk vanhat ja täysin ehjät) ja uudet mutterit.. kannatusta?
Itsellä kanssa oli ongelmia Schiedmann(?) rosteri pakosarjan kanssa, minun sarjassa vuoti 4 ja 6 pytyn välistä -> oli laipat hitsattu vinoon ja näin ollen jäi kantamaan. Ettei sulla olis samanlailla? ilmeisesti ollut joku huonompi erä tai jtn.. Itse kävin vaihtamassa pakosarjan uuteen ja sen jälkeen ei ongelmaa. Tai käytät sorvarilla joka oikasee pinnan täysin suoraksi + uusi tiiviste niin ei pitäs vuotaa
E30 M50tic -90 E34 M5 -90 E91 325d M-sport -07 Ford F100 -53 LS edition
Comment