Onkos kukaan vaihtanut lähiaikoina tuulilasia E34:ään? Minkä hintaista lystiä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by ^alexi^ View PostOnkos kukaan vaihtanut lähiaikoina tuulilasia E34:ään? Minkä hintaista lystiä?
Comment
-
-
Originally posted by ||Nixu|| View PostLetkut oli kiinni.. mitäpä lie sit tehty..
Comment
-
-
Originally posted by muuris View PostLetku voi olla tulpattu sisältä. Vaihtaisin uuden pätkän varmuuden vuoks.
Katsotaan.. Tuli myös mieleen että oisko voinu joku sitä tankoa räpläämällä nostaa paineita? On kyllä vähän veemäisessä paikassa se painekello ettei pääse hyvin käsiks..Volvo S40 T4 -98
ex bmw:t e34 525tds touring -93, e30 325i touring -89, e36 325i 4d -92, e30 320i 4d -85
Comment
-
-
Ei varsinainen tekniikka kysymys,mutta...
Pitäisi teettää uusi alkuperäis tyylinen vaihdekepin pussi ja mietityttää tikkaus kohdat siinä. Alkuperäistä pussia ei ole enään käsillä ja pikaisella Googlettamisella löytyi tikkaus tavoista kahta sorttia ainakin. Elikkä yksi sauma taakse päin tai kaksi saumaa eteenpäin kulmiin. Mikähän olisi oikea ratkaisu? Kyseessä nahka sisustus.Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Comment
-
-
e34 530iA
Onko e34 bemuissa startille päin jonkinlaista "ylijännitesuojaa" joka ei anna startata jos akulta tulee >12V? Kävi itsellä akussa n.13V ja ei startannut. Tätä oiretta kesti muutaman päivän ajan. Soitin sitten mankkaa vitutuksissani ja vedin röökiä ---> kokeilin huvikseni startata ja ei tuottanut mitään ongelmaa, lähti yhtä nätisti käymään kuin ennenkin. Kokeilin vielä varmuuden vuoksi uudestaan ja hyvin starttasi jälleen. Oli melko huvittunut olo kylläLast edited by Ssaannttttuu; 02-05-2010, 21:39.
Comment
-
-
Originally posted by Haggis View PostEi varsinainen tekniikka kysymys,mutta...
Pitäisi teettää uusi alkuperäis tyylinen vaihdekepin pussi ja mietityttää tikkaus kohdat siinä. Alkuperäistä pussia ei ole enään käsillä ja pikaisella Googlettamisella löytyi tikkaus tavoista kahta sorttia ainakin. Elikkä yksi sauma taakse päin tai kaksi saumaa eteenpäin kulmiin. Mikähän olisi oikea ratkaisu? Kyseessä nahka sisustus.
Comment
-
-
Originally posted by Ssaannttttuu View PostOnko e34 bemuissa startille päin jonkinlaista "ylijännitesuojaa" joka ei anna startata jos akulta tulee >12V? Kävi itsellä akussa n.13V ja ei startannut. Tätä oiretta kesti muutaman päivän ajan. Soitin sitten mankkaa vitutuksissani ja vedin röökiä ---> kokeilin huvikseni startata ja ei tuottanut mitään ongelmaa, lähti yhtä nätisti käymään kuin ennenkin. Kokeilin vielä varmuuden vuoksi uudestaan ja hyvin starttasi jälleen. Oli melko huvittunut olo kyllä
ja ei taida olla kyseistä suojaa.
Comment
-
-
Aiheesta on varmasti ollut jo ennenkin kysymystä, mutta jälleen kerran laiskuus iski enkä jaksa alkaa lukemaan kaikkia sivuja läpi.
Elikkäs, manuaali ilmastointi ei pelaa, autona E34 -90 m20b25 usan tuonti. Kylmä aineet on vaihdettu, eli ei niistä pitäs olla kiinni. Napista ilmastointi lähtee kyllä pyörimään, mutta kylmää ilmaa ei tule. Eli puhaltaa ainoastaan lämmintä ilmaa. Talvella vika ei niinkään haitannut mutta nyt alkaa vituttamaan istua +50-asteisessa autossa. Eli mistä kannattais lähteä vikaa etsimään?
Comment
-
-
Originally posted by Wgs View PostAiheesta on varmasti ollut jo ennenkin kysymystä, mutta jälleen kerran laiskuus iski enkä jaksa alkaa lukemaan kaikkia sivuja läpi.
Elikkäs, manuaali ilmastointi ei pelaa, autona E34 -90 m20b25 usan tuonti. Kylmä aineet on vaihdettu, eli ei niistä pitäs olla kiinni. Napista ilmastointi lähtee kyllä pyörimään, mutta kylmää ilmaa ei tule. Eli puhaltaa ainoastaan lämmintä ilmaa. Talvella vika ei niinkään haitannut mutta nyt alkaa vituttamaan istua +50-asteisessa autossa. Eli mistä kannattais lähteä vikaa etsimään?
Flekti?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Wgs View PostAiheesta on varmasti ollut jo ennenkin kysymystä, mutta jälleen kerran laiskuus iski enkä jaksa alkaa lukemaan kaikkia sivuja läpi.
Elikkäs, manuaali ilmastointi ei pelaa, autona E34 -90 m20b25 usan tuonti. Kylmä aineet on vaihdettu, eli ei niistä pitäs olla kiinni. Napista ilmastointi lähtee kyllä pyörimään, mutta kylmää ilmaa ei tule. Eli puhaltaa ainoastaan lämmintä ilmaa. Talvella vika ei niinkään haitannut mutta nyt alkaa vituttamaan istua +50-asteisessa autossa. Eli mistä kannattais lähteä vikaa etsimään?
Jos se on tulikuumaa niin vesiventtiileistä kannattaa aloittaa. Muuttuuko ilan lämpö yhtään, kun ilmastointi kytketään?Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostSiis onko se ilma ihan kuumaa vai ulkoilma lämpöistä?
Jos se on tulikuumaa niin vesiventtiileistä kannattaa aloittaa. Muuttuuko ilan lämpö yhtään, kun ilmastointi kytketään?
Mikä flektissä voisi olla?
Comment
-
-
Originally posted by Wgs View PostIlma on suurinpiirtein ilman lämpöistä, mutta vrt talvella ei tullut ilman lämpöiostä vaan kuumaa. Ei ole tulikuumaa, lämmintä kun säätimet ovat aivan kylmimmällä. Ei muutu ilman lämpötila kun ilmastointi kytketään, kone vain nostaa hieman kierroksia.
Mikä flektissä voisi olla?
Flektissä voi olla moottori jumissa, tai jokin anturivika.. Lähteekö sähköflekti käyntiin kun moottorin lämpötila nousee?DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Wgs View PostIlma on suurinpiirtein ilman lämpöistä, mutta vrt talvella ei tullut ilman lämpöiostä vaan kuumaa. Ei ole tulikuumaa, lämmintä kun säätimet ovat aivan kylmimmällä. Ei muutu ilman lämpötila kun ilmastointi kytketään, kone vain nostaa hieman kierroksia.
Mikä flektissä voisi olla?Olli.
Comment
-
Comment