Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vibaa
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2010
    • 581
    • Vaasa

    Originally posted by AnttiR View Post
    En nyt ihan varmaks mee sanomaan mut mun mielestä takapenkit on aika lailla kans bolt-on, jotain pientä virittelyä ehkä oli. Kaverilla oli muinoin E34 535 sedanissa seiskan nahkasisusta ja ei sen kanssa paljo tarvinnu tapella.
    Se sisusta ostettiin Kalmarista J.Tunturilta ja siellä samassa paikassa lepää nykyään tämä samainen E34 joten kannattaa varmaan kysyä sieltä tarkemmin, uskoisin että tietää siellä.
    Muistaakseni E32 etupenkit ovat ihan bolt-on. Takapenkki sen sijaan on hieman leveämpi, sen saa kyllä hetken ähertämisen jälkeen paikoillensa myös E34:ään.
    sigpic
    E34 530iA

    Comment

    • Peltsii
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2007
      • 7061
      • Turenki

      Originally posted by Wgs View Post
      Onko tietoo onko E32/E38 sisusta vaikee istuttaa E34 koriin? Lähinnä mietityttää paljonko pitää takapenkkejä kaventaa? Vaatiiko ovipahvit kuinka suurta muutosta mennäkseen E34 oviin? :think
      Sisustan päivitys olis seuraavana projektissa.
      Siis ei hemmetti, miettikää nyt vähän. Miksi pitää E32 ja E38 sotkea toisiinsa ? E32 etupenkit menee E34 heittämällä kun ovat täysin samat, takapenkit menee turvavöiden vastakappaleiden muoveja modailemalla. Ovipahveista en tiedä, en usko että käy.

      E38 sisusta vaatii sitten ________SUUUUUURIA_______ muutoksia, yhtä helposti menee varmasti Volvo FH12 ovipahvitkin kuin E38 ovipahvit
      DUCATI 1098 RACING EVO

      Comment

      • Peltsii
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2007
        • 7061
        • Turenki

        Originally posted by atpanula View Post
        Konepellin kiinnilaitto on vähän jäykkä. Hoikan miehen tulee molemmilla käsillä painaa pelti kiinni voiman kanssa

        Saisko tuota jotenkin herkisteltyä vähän? Aukeaa hyvin ja nousee siinä ei ole ongelmaa.

        Rasvalla kai tuo hoituisi kun tietäisi minne ruuttaa vähän.

        Aseöljyä kaikkiin mahdollisiin niveliin ja liukupintoihin...

        E: Tarkista nyt että konepellin takapään ohjainrullat menee oikeille paikoillensa ettei jumita sieltä
        DUCATI 1098 RACING EVO

        Comment

        • Wgs
          Bimmer Rookie
          • May 2009
          • 69
          • Laplaaandia

          Originally posted by Peltsii View Post
          Siis ei hemmetti, miettikää nyt vähän. Miksi pitää E32 ja E38 sotkea toisiinsa ? E32 etupenkit menee E34 heittämällä kun ovat täysin samat, takapenkit menee turvavöiden vastakappaleiden muoveja modailemalla. Ovipahveista en tiedä, en usko että käy.

          E38 sisusta vaatii sitten ________SUUUUUURIA_______ muutoksia, yhtä helposti menee varmasti Volvo FH12 ovipahvitkin kuin E38 ovipahvit
          Tarkoitus oli siis jompikumpi sisusta laittaa. Ei alkaa sotkemaan niitä keskenään. Mutta nyt unohdan E38 sisustan. Ajatus lähti siitä, kun haluaisin muodokkaammat ovipahvit E34:een ja katsoin sitten nuita seiskojen pahveja. Samalla heräsi ajatus että miksei laiteta samantien hela hoitoa samaa sarjaa. Pitänee kai tyytyä E34 penkkeihin, ja etsiä E39 pahvit kaveriksi.

          Comment

          • peto2
            BTCF Member
            • Jan 2007
            • 8258
            • Järvikylä (Nakkila)

            Originally posted by Wgs View Post
            Tarkoitus oli siis jompikumpi sisusta laittaa. Ei alkaa sotkemaan niitä keskenään. Mutta nyt unohdan E38 sisustan. Ajatus lähti siitä, kun haluaisin muodokkaammat ovipahvit E34:een ja katsoin sitten nuita seiskojen pahveja. Samalla heräsi ajatus että miksei laiteta samantien hela hoitoa samaa sarjaa. Pitänee kai tyytyä E34 penkkeihin, ja etsiä E39 pahvit kaveriksi.
            ei mene kyllä heittämällä 39:n pahvit, ovat aivan erilaiset.. yhtä helposti laitat vaikka hiacen pahvit siihen.. mikä ihmeen välttämättömyys ne on vaihtaa? kyllä nahkaverhoillut e34 ovipahvit ainakin omaan silmään on buenot :think
            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
            ex:
            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
            Nakkaa privaa jos tarvetta.

            Comment

            • duuk
              Moderator
              • Dec 2006
              • 10501
              • Saaressa

              Originally posted by Jansu View Post
              kokoajan palaa, syttyy heti kun virrat vääntää päälle.
              Melkeen alottaisin releestä/poksin johdotuksista tms.
              Anturiviassa abs valo syttyy nopeuden noustessa yli 30km/h.

              duke's garage:
              Suzuki R50
              E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
              M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
              S38 S54 S62

              instagram: _duuk

              Comment

              • desmodromic
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2005
                • 256
                • Imatra

                olikos jossain jotain listaa mitä lisävarusteita e34:seen on saanut uutena?
                Vikakoodin lukua etelä-karjalassa. privalla tavoittaa parhaiten.

                Comment

                • Peltsii
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2007
                  • 7061
                  • Turenki

                  Originally posted by Wgs View Post
                  Tarkoitus oli siis jompikumpi sisusta laittaa. Ei alkaa sotkemaan niitä keskenään. Mutta nyt unohdan E38 sisustan. Ajatus lähti siitä, kun haluaisin muodokkaammat ovipahvit E34:een ja katsoin sitten nuita seiskojen pahveja. Samalla heräsi ajatus että miksei laiteta samantien hela hoitoa samaa sarjaa. Pitänee kai tyytyä E34 penkkeihin, ja etsiä E39 pahvit kaveriksi.
                  Nosiis jos nyt on hinkua sitä autoa jalostaa tollatavalla niin itsehän tekisin niin, että laittaisin F10 ovipahvit ja neue klasse ovet, E90 penkit, E65 etuvalot, E21 takavalot, E60 maskin, E87 peilit, E30 kojelaudan ja E39 mittariston. Vaihdekepin nupin jättäisin E34 alkuperäiseksi, käsijarrukahvan vaihtaisin kyllä E36 malliseen. Kyllä olisi hieno ja moderni, ajattoman tyylikäs auto
                  DUCATI 1098 RACING EVO

                  Comment

                  • Dillinger
                    Bimmer Fanatic
                    • Jan 2008
                    • 511
                    • Lappeenranta/Kotka

                    Originally posted by Peltsii View Post
                    Nosiis jos nyt on hinkua sitä autoa jalostaa tollatavalla niin itsehän tekisin niin, että laittaisin F10 ovipahvit ja neue klasse ovet, E90 penkit, E65 etuvalot, E21 takavalot, E60 maskin, E87 peilit, E30 kojelaudan ja E39 mittariston. Vaihdekepin nupin jättäisin E34 alkuperäiseksi, käsijarrukahvan vaihtaisin kyllä E36 malliseen. Kyllä olisi hieno ja moderni, ajattoman tyylikäs auto
                    IMO E12 vaihdekepin nuppi sopisi tuohon kokonaisuuteen täydellisesti.

                    Originally posted by desmodromic View Post
                    olikos jossain jotain listaa mitä lisävarusteita e34:seen on saanut uutena?
                    Tuossa nyt jotain http://ww.btcf.fi/forum/showthread.php?t=36874
                    sigpic

                    Jetta Mk2 -89

                    ex.E34 535i -89

                    ex.E34 525i -88

                    Comment

                    • illu^^
                      Bimmer Enthusiast
                      • Oct 2005
                      • 1703
                      • Kajaani

                      Originally posted by Peltsii View Post
                      Nosiis jos nyt on hinkua sitä autoa jalostaa tollatavalla niin itsehän tekisin niin, että laittaisin F10 ovipahvit ja neue klasse ovet, E90 penkit, E65 etuvalot, E21 takavalot, E60 maskin, E87 peilit, E30 kojelaudan ja E39 mittariston. Vaihdekepin nupin jättäisin E34 alkuperäiseksi, käsijarrukahvan vaihtaisin kyllä E36 malliseen. Kyllä olisi hieno ja moderni, ajattoman tyylikäs auto
                      Unohtamatta monster goatse korisarjaa ja lambosaranoita..

                      Comment

                      • Jansu
                        Bimmer Fanatic
                        • Aug 2006
                        • 315
                        • Pori

                        Originally posted by duuk View Post
                        Melkeen alottaisin releestä/poksin johdotuksista tms.
                        Anturiviassa abs valo syttyy nopeuden noustessa yli 30km/h.
                        tattis, pitääpä vähän tutkiskella
                        -E34 525ia Touring
                        -E36 323ia Touring ///M

                        Comment

                        • Prison
                          BTCF Member
                          • Feb 2006
                          • 633
                          • Kankaanpää

                          Originally posted by Prison View Post
                          Asentelin tuossa keskuslukitukseen kaukosäätöä, vastaan tuli sellainen ongelma etten löydä tuota jatkuvaa 12v johtoa että sais sille virtaa. Tullu searchilla luettua kaikki mitä löysin mutten vaa osaa löytää sitä. Ohjeessa sanotaan että valko-punainen johto mutta niitäkin on joku kolme-neljä kappaletta ja yhteen niistä tuli 6v kun mittarilla mittasin, ja tämäkin vain takakontin ollessa auki. Auto on 520i -88
                          Ei kehtais kaikkia alkaa pätkimään
                          Kellää mitää hajua?

                          Pari bemaria

                          Comment

                          • mika68
                            Bimmer Enthusiast
                            • Mar 2004
                            • 1966
                            • ......

                            Originally posted by Prison View Post
                            Kellää mitää hajua?
                            Voithan sä vetää jatkuvanvirran piuhan suoraan akulta. Sulake vain väliin

                            Comment

                            • full
                              Bimmer Enthusiast
                              • Mar 2005
                              • 1214
                              • Tampere

                              Noissa keskuslukon kauko-ohjainyksiköissä on yleensä sulakkeet valmiina joten voit vetää huoletta vaikka akulta pidemmän johdon suoraan tuohon johtoon.

                              itse olen yleensä ottanut virtalukolle menevästä päävirrasta jännitteen moisille laitoksille.

                              Jottei johtoja tarvitse katkoa niin käytä neulaa. painat vain neulan johdon kuoresta läpi niin että osuu kupariin ja mittaat siitä.
                              Last edited by full; 05-11-2010, 15:47.
                              BMW M535iA -86
                              Volvo V90 -18

                              Comment

                              • Prison
                                BTCF Member
                                • Feb 2006
                                • 633
                                • Kankaanpää

                                No nyt löyty jatkuva virta mut mittari näyttää 6v vaan? Mittasin akultakin niin 6v Näitä en ennen ole pahemmin tehny niin mahtaako tuo olla normaalia?

                                Pari bemaria

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎