Kyllähän ne iskarit siellä varmasti kestää pientä madallusta, mutta ovathan ne nyt auttamatta liian löysät jäykemmille madallusjousille
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Totta toisaalta, mutta kyllä nuo minun mielestä normiajossa pelaavat hyvin.Originally posted by Peltsii View PostKyllähän ne iskarit siellä varmasti kestää pientä madallusta, mutta ovathan ne nyt auttamatta liian löysät jäykemmille madallusjousilleE30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
Pienempi säiliö on juurikin tuo intensive puteli, suuremmasta kaikki muut. Tosiaan joka viidennellä kerralla ohjekirjan sekä kokeilujen mukaan auto kostuu joka paikastaOriginally posted by Peltsii View PostEikös toi toinen säiliö ole ns. intensive cleaning, eli sinne laitetaan raakaa lasinpesunestettä, ja kun painetaan pesurin viiksestä, se ruikkii sitä :think Lampunpesurit ottaa tavaransa kaiketi ihan normi säiliöstä, joten onkohan vaan ihan niin helppo toimenpide, että ottaa pumpun piuhan irti ? Voisko olla niin, että pumpussa on sisällä joku magneettiventtiili, mikä avaa joka 5 kerta kanavan myös lampunpesureille ? :think
Ei ole siis varmaa tietoa asiasta, kunhan mietin
sigpic
E34 530iA
Comment
-
No nythän toi keula on jo ainakin musta hyvä. Tiedätkö onks noi sun etujouset juuri -40?Originally posted by ruupanen View PostHuoltokirjan mukaan noilla on ajettu reipas 10 000 km tossa vaiheessa. Ihan uusilta ne näyttikin, kun jouset vaihettiin.
Vakioskareille -40mm on aikalailla vakio, että toimiivat vielä ihan hyvin. Omastani en tiedä minkä verran tää madaltu, kun ostin jouset käytettynä.
Muutoskatsastin ton kyllä alustalle / vanteille, joten rekisteriotteessa miulla on mitat, jos haluat. Tällä madalluksella toimii vielä hyvin noi vakioiskarit ja on hyvä ajaa. Ei oo mikään pomppija, eikä pirun kova. Yllättävänkin "pehmeä".
Harmillisesti tuo keulii vieläkin hieman, mut siitähän taas pääsee eroon ostamalla taakse korkeemmat, tai eteen matalemmat. Sillon tosin menis varmasti jo iskarit vaihtoo, tai eivät ainakaan pitkään kestäsi.[/IMG]
Comment
-
nojat on kankaiset joten ne pitäisi verhoilla, ja mun mielestä ei sovi sportteihin käsinojat, joen edelleen kiinnostaisi onko porukka laittanut yhtä isoa käsinojaa penkkien väliin?Originally posted by Cell View PostPistä ne nojat niihin sportteihin.Skyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
Hommaa jostain original jääkaappi keskikonsoliin, sen kansi toimii samalla nahkaisena käsinojanaOriginally posted by Tuokki2 View Postnojat on kankaiset joten ne pitäisi verhoilla, ja mun mielestä ei sovi sportteihin käsinojat, joen edelleen kiinnostaisi onko porukka laittanut yhtä isoa käsinojaa penkkien väliin?
Tossa kuva ex 535:stä jossa jääkaappi keskellä.
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
wowOriginally posted by Peltsii View PostHommaa jostain original jääkaappi keskikonsoliin, sen kansi toimii samalla nahkaisena käsinojana
Tossa kuva ex 535:stä jossa jääkaappi keskellä.

tuo olis ulkonäöllisesti se mitä haen, miksei se jääkaappikin hyvä kesällä olisi mut tuollaista ei kyl löydä varmaan mistään. käykö muuten e39 ratit e34 jossa bägiratti? e36 bägiratithan käy ainakin.
Skyline R33 GT-R v-spec
Subaru legacy GT spec B -03
e39 528ia
ski-doo x600rs -07
Comment
-
Mistähän suosittelisitte vikaa lähteä etsiin
Eli 525i m20b25 koneella, löytyy lamda ja katti.
kone ei ota kierroksia kovin nopeasti/tehot hukassa, tulpat ja tulpanjohdot jo vaihdeltu.
esimerkkinä: nyt kun lumet on tulleet maahan niin 3 vaihteella ei lähde välttämättä kaasusta renkaat suttaamaan tai jos lähtee niin saattaa hyytyä hyvin nopeaa.
Ainakin entisessä e30:ssäni samanlaisella koneella oli 5 vaihteella vielä talvella pito ongelmia. joten eikai tuo e34 kori nyt nuin hirveitä voi vaikuttaa.
-Suni-Lelu: Supra MKIV TT 6spd JDM
Käyttis: E91 320DA M-Sport Touring
Projekti: E34 535 Ac Schnitzer S5 Silhouette
ex. E46 318IA Touring, E39 525tds Touring, Civic 1,6 VTEC-e
, E34 530IA M60 Touring, E32 730i->735i, E34 525i, E32 724TDSA, E28 518i, E30 325i,
Comment
-
Eikös se ole koneen etupäässä,imusarjan alla. Toinen on lämpömittarille ja toinen ruiskulle.Originally posted by Eetu View PostMissähän ihmeessä sijaitsee m50b25 koneessa ruiskun lämpötilan anturi, ei mun silmään vaan halua osua mistään.
Comment
-
Tänään olis tarkoitus asentaa Defan lohkolämppäri. Ohjeen mukaan 530-535 asennetaan toiseen tai kolmanteen proppuun edestäpäin katsottuna, pitääkö paikkaansa? Ajattelin varmistaa kun nuo mukana tulevat ohjeet ei kuulemma aina ole niin tarkkoja. Muita viimehetken vinkkejä hommaan?E34 ///M5 3.8 '93,
ex: E38 740i '00 E34 535i '88, E39 540ia M-sport '00, E34 535i '91, E34 520i '88


Comment
-
mulla on kans tommonen kyynärnoja/säilytyslokero systeemi siinä ei kyllä oo jääkaappia. hyvin toimii sportti penkkien kans. paitsi manuaali askilla kun on nii tempasin alussa pari kertaa kyynärpään aika hyvästi tohon lootaan.Originally posted by Tuokki2 View Postwow
tuo olis ulkonäöllisesti se mitä haen, miksei se jääkaappikin hyvä kesällä olisi mut tuollaista ei kyl löydä varmaan mistään. käykö muuten e39 ratit e34 jossa bägiratti? e36 bägiratithan käy ainakin.
Comment
-
Osaiskohan joku heittää kuvaa kytkennästä tollasen -92, m50b25 koneella olevan touringin konehuoneessa sijaitsevan pyöreän n. 25 pinnisen liittimen osalta. Kyseisessä yksilössä 23 pinniä, ja kaksi tyhjää reikää. Pitkien etsintöjenkään jälkeen en ole löytänyt tietoa.
Comment
Comment