Originally posted by pheno
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Haju69 View PostJa jäähdytin nesteen hajuun viittaa että kenno vuotaa. Huurtuuko tuulilasi? Jos huurtuu niin katoaako se huuru miten helposti..? Jos ei niin kenno on vaihtokunnossa todennäköisesti.
Minkähän helvetin takia toi pissapoika lopetti toimintansa, voiskohan tuokin johta noista xenoneista? koska eilen ne kyllä toimi ennen xenoneiden laittoa. Äsken kävin tankilla ja kun huoltoasemalta lähdin, niin kierroslukumittari ei noussutr ajon aikana 1500 enemmäksi ja kun pysähdyin ja käynnistin uudestaan ja lähdin liikkeelle niin sitten se näytto koko ajan 1500 rpm enemmän...xenonit?E34 540i 6-v manuaali touring #133/499
Comment
-
-
Originally posted by rick the rocket View PostMuutama kysymys olisi koskien sigun autoa. Tänään kun tuli käytyä ruokatunnilla, niin jostain syystä kierroslukumittari näytti 1000 kierrosta enemmän mitä todellisuudessa oli. Kun lähti syömästä pois niin kierrokset oli taas aivan normaalit?
Työkaveri myös sanoi apparin paikalta, että haisee jäähyneste? Itsehän en haistanut yhtään mitään. Lämmöt on normaalit,puhaltimesta tulee lämmintä ja kylmää. Mitäs tuo tarkoittaa jos on noin, että tulee ohjaamoon jäähynesteen käry?
Ja heitetääs vielä, että kun ilma lauhtui niin pissapoika heitti toimimasta, pakkasilla tuntui oikeastaan kaikki toimivan ...voiko jotenkin vaikuttaa kun eilen autoon asennettiin xenonit. Ei kai ne tuollaiseen vaikuta??E32 740ia -93
Chevrolet Impala -64 4dht
MB CLS 350cdi x218
Comment
-
-
Originally posted by motu View PostKyllä se miekka alkaa olla myös tiensä päässä.. toimii puhaltimen nopeudensäätö vähän miten sattuu. Mutta voiko johtua miekasta, että kylmää ilmaa puhaltaa todella reippaasti mutta lämmintä ei ollenkaan. (Ei lämpötilaero vaan ero puhalluksen voimakkuudessa)
Yksi tarkastuksen paikka on tietysti vesiventtiilit. jos ovat jostain syystä jääneet jumiin (kiinni- asentoon), niin lämppärin kennolle ei tietenkään tule lämmintä.
Comment
-
-
Saakos näihin vehkeisiin tehostimen letkuja mistään muualta kuin marmorilta ? Onko joku teettänyt ihan hydrauliikkaliikkeessä, että mahtaako niiltä löytyä sopivia päitä ja suostuuko edes tekemään ? Hakusessa olisi tuo letku nro. 18
Tuli huomattua tuossa muuten vaan rassaillessa ja putsaillessa auton ollessa talviteloilla että tekee tippaa alle ja tuo letkuhan se jostain väliltä vuotaa...540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostSaakos näihin vehkeisiin tehostimen letkuja mistään muualta kuin marmorilta ? Onko joku teettänyt ihan hydrauliikkaliikkeessä, että mahtaako niiltä löytyä sopivia päitä ja suostuuko edes tekemään ? Hakusessa olisi tuo letku nro. 18
Tuli huomattua tuossa muuten vaan rassaillessa ja putsaillessa auton ollessa talviteloilla että tekee tippaa alle ja tuo letkuhan se jostain väliltä vuotaa...
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostTuon päänhän voi rälläköidä irti ja rässätä uuteen letkuun. On noita teetetty vaihtelevalla menestyksellä. Yhdessä audissa rupesi pumppu pitämään pahaa jurinaa teetetyllä letkulla. E38:ssa toimi ihan ok.
Asia pihvi. Täytyy napata letku irti ens viikolla ja kävästä paikallisessa hydrauliikkaliikkeessä kysymässä josko onnistuisi. Jos ei toimi ni eipähän oo maksanu penniäkään kun se tehdään "firman vehkeeseen"540i 6-Gang Touring -95 -ZzZz-
Audi A6 C7 S-Line ABT
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostOn noita teetetty vaihtelevalla menestyksellä.
Comment
-
-
Originally posted by Kal.ju View PostNimim. Coooper laittoi omaan talvilinttaan (e30) tehostimen. Hydrauliliikkeessä olivat maininneet että omatekemät tehostinletkut eivät ole katsastuskelpoiset. Tiedä sitten, mutta leima tuli. Toki jotkut niistä voi ruveta jupisemaan... :think
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostEnpä ole ennen moista kuullut, eikai tuommonen ole katsastuskriteerinä. :think
Tää suomi on sellanen hieno paikka että katsastuskriteerinä voi olla oikeesti ihan mitä vaan...
Comment
-
-
Putsasin vesiventtiilin (olikin muuten paskanen). Tietenkin onnistuin posauttamaan vänkärin puolen venttiilin jousen jonnekkin tielle tuntemattomille. Pistin homman kasaan ilman sitä jousta mikä on siellä. Kaikki toimii, paitsi että vänkärin puolelta tulee sitten vaan kuumaa, kunnes kääntää numiskan kylmälle ja käyttää virrat poissa
Mistä uusi jousi? Laitos kun on kuitenkin kasassa ja ainoa auto taloudessa niin en voi sen toisen jousen kanssa mennä kyselemäänkään, ellen sitten kahteen kertaan taas pura sitä...
Ja miten lähtee kuskinpuolen valon säätömoottori irti? Se tappi on umpiruosteessa ja tuntuu että on sen varasta jumissa siellä? Pitäkö purkaa paljonkin?
Comment
-
-
Originally posted by Cock View PostSaakos näihin vehkeisiin tehostimen letkuja mistään muualta kuin marmorilta ? Onko joku teettänyt ihan hydrauliikkaliikkeessä, että mahtaako niiltä löytyä sopivia päitä ja suostuuko edes tekemään ? Hakusessa olisi tuo letku nro. 18
Tuli huomattua tuossa muuten vaan rassaillessa ja putsaillessa auton ollessa talviteloilla että tekee tippaa alle ja tuo letkuhan se jostain väliltä vuotaa...E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by Java View PostPutsasin vesiventtiilin (olikin muuten paskanen). Tietenkin onnistuin posauttamaan vänkärin puolen venttiilin jousen jonnekkin tielle tuntemattomille. Pistin homman kasaan ilman sitä jousta mikä on siellä. Kaikki toimii, paitsi että vänkärin puolelta tulee sitten vaan kuumaa, kunnes kääntää numiskan kylmälle ja käyttää virrat poissa
Mistä uusi jousi? Laitos kun on kuitenkin kasassa ja ainoa auto taloudessa niin en voi sen toisen jousen kanssa mennä kyselemäänkään, ellen sitten kahteen kertaan taas pura sitä...
Ja miten lähtee kuskinpuolen valon säätömoottori irti? Se tappi on umpiruosteessa ja tuntuu että on sen varasta jumissa siellä? Pitäkö purkaa paljonkin?- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
hei vaan foorumilaiset, mitä tuommonen m30b34 pitäis viedä seka ajossa? joskus aikoinaan oli itellä 92- 535 niin 12.7 näytti talvella. nykyinen käyttiksen ajotietokone 18,7 onkohan nyt joku kenties vialla vielä, vaiko näyttääkö ajotietokone omiaan. hätäisesti tässä kirjoittelen tieten helpoin ku nollaa tripin ku käy tankilla, mittaristokin näytttää välistä mitä sattuu, olisikohan sitten anturin vaihto operaatio edessä. ??
oon uusinut seuraavat
-IMM
-Lambda
-V-Kansi + pyöriä
-Tulpan Johdot, Tulpat
-Polttoainesuodattimen.
eikai tuolla sit oo joku varakartta päällä? ku ostaessani auton oli lambda paskana.Last edited by Qeequ; 05-12-2010, 00:23.
13xE34
1xE39
5xE36
1xE38
1xE32
Comment
-
-
E34 koodinluku
Mitäs kaikkea kolmenelosesta saa luettua? Ongelmana on kylmäkäynnistys. Lähtee vaikeasti käyntiin eikä käy kaikilla. Tulpat vaihdettu boschin valmistamiin, kärkiväli 0,8 joka luki pakkauksessa. Lämpimänä lähtee paremmin. Voiko imuvuodot vaikuttaa tuohon? IMM putki on teipillä paikkailtu. Lisäksi tyhjäkäynti pysyy reilussa tuhannessa kierroksessa.
Koneene M20B25Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
Comment