OBC:n mukaan latausjännite on siinä 14 voltin paikkeilla kokoajan.
Akku tosin meinasi simahtaa tässä viikko sitten, mutta latasin sen täyteen. Vaikka akku oli täynnä hihna vikisi samaan malliin, taikka kaikki sähkölaitteet pois päältä, tuohan ei toki sulje pois että säädin olisi rikki.
Luulisi kuitenkin että hihnan ei kuuluisi luistaa vaikka laturin kuorma olisi suuri?:think
Kiitos vinkistä!
mulla oli yksi hihna joka oli oikean mittainen mutta kiilaurat (tjsp) olivat väärillä kulmilla tai jotain.. vikis jatkuvasti sillä seurauksella että hihna luisti itsensä paskaksi motarilla
mulla oli yksi hihna joka oli oikean mittainen mutta kiilaurat (tjsp) olivat väärillä kulmilla tai jotain.. vikis jatkuvasti sillä seurauksella että hihna luisti itsensä paskaksi motarilla
On kyllä mysteeri, entinen hihna luisti kesällä pelkästään reilumman kiihdytyksen jälkeen (kierrokset 4krpm+) kun kaasun päästi taikka vaihde vaihtui, syksyyn päin paheni vain.
Noh vaihdoin hihnan, tämän jälkeen pysyi hiljaisena muutaman päivän jonka jälkeen alkoi vinkuminen jälleen kerran, pari päivää sitten vesipumpun vaihdon yhteydessä putsasin hihnapyörät sekä hihnan perusteellisesti, ei mitään vaikutusta, tänään ruuttailin crc kitkasprayta joka pahensi vikinää kun hihna yrittää "väkisin saada pitoa".
Kulumisen merkkejä en huomannut nykyisessä hihnassa, kuinka nopeasti sun hihna meni paskaks silloon vääristä kulmista?
Tuolta tilasin itse viimeksi nuo isot puslat taakse. Hintaa taisi olla jotain reilu 80e toimituskuluineen ja tuli muutamassa päivässä. Riippuen toki että onko hyllyssä Powerflexiä siis myyvät. Sieltä löytyy myös muut mitä tuohon malliin saa.
OK ite tullu käytettyä noita energy suspensionin puslia noissa ameriikan kotteroissa ja siellä ei ollu kun vakaajan puslia.
Lämmityslaitteen keskimmäisistä suulakkeista tulee aina saman lämpöistä ilmaa kun lämmityslaitteen muistakin rööreistä. Miten tuon säätimen saisi korjatua että sieltä tulisi myös raitista ilmaa joskus vai onko se iha älytön homma?
BMW 318i 4d e30 -88 MuseoRek BMW 330d touring e46 -05 Ford Cortina Mk2 1600 -70 ex: BMW e46, 3x e34, 2x e30, e28, useita e30 varaosa-autoja ja muun merkkisiä autoja
Mikä pentele laturin/ohjaustehostimen etc. hihnassa on kun vinkuu.
Hihna vaihdettu, "pulleyt" pesty läpikotaisin, kiristäjä vedetty tappiin sekä crc hihnasprayta laitettu, silti pitää tsirp tsirp ääntä ja jos kaasua antaa enemmän luistaa kovasti, myös kun kierrokset laskevat jos kaasun päästää hihna vinkaisee
Ainoana ideana olisi kiristäjä, hihna tuntuu kyllä mielestäni tarpeeksi kireeltä kun kädellä koittaa. M60B30 koneessa taitaa olla ihan jousella oleva kiristin?
Muita ideoita?
Kannattaa nyt ainakin katsoa että hihna on oikein siellä, en mene sanomaan että saako edes väärin laitettua että toimisi noin mutta tarkistaminen ei pahasta. Jos hihnapyörät oikein kuluneet niin voi saada myös tuollaista aikaan.
Kannattaa nyt ainakin katsoa että hihna on oikein siellä, en mene sanomaan että saako edes väärin laitettua että toimisi noin mutta tarkistaminen ei pahasta. Jos hihnapyörät oikein kuluneet niin voi saada myös tuollaista aikaan.
Hihna on pariin kertaan asennettu, pyörimissuunta sama sekä kunnolla tarkistettu että tosiaan on oikein laitettuna
Hihnapyörissä kyllä paistaa kirkas metalli urien "kukkuloissa", jossei tuo sitten ole kaikissa vähänkään ajetuissa:think
Muistaakseni oli niin että ylhäältä piti nyppäistä hakaset irti, sitten nostaa ylöspäin niin alhaaltaki irtoaa.
Mulla ainakin irtosi silleen että molemmin puolin alhaalta sivuilta ristipää ruuvit irti ja sitten vain vetää alaspäin niin yläreunan peltilisut tulee pois penkin sisältä.
Mulla ainakin irtosi silleen että molemmin puolin alhaalta sivuilta ristipää ruuvit irti ja sitten vain vetää alaspäin niin yläreunan peltilisut tulee pois penkin sisältä.
Onkohan meillä eri penkit, mulla ei mitään ruuveja ollut.
Perus nahkajakkarat kyseessä.
Mikähän on kun ikkunat huurtuu talvella ja kesällä, talvella n. tunnin ajon jälkeen ihan oikeesti valuu vettä joka ikkunasta? Raitisilmasuodatin vaihdettu, termostaatti vaihdettu että lämmintää riittää, nestettä ei häviä ainakaan suuria määriä. :think Kesällä ei niinkään haitannut kun ilmastoinnilla sai puhtaaks lasit mutta nyt talvella vähän häirittee eikä tuo varmasti ihan normaalia ole.
Mikähän on kun ikkunat huurtuu talvella ja kesällä, talvella n. tunnin ajon jälkeen ihan oikeesti valuu vettä joka ikkunasta? Raitisilmasuodatin vaihdettu, termostaatti vaihdettu että lämmintää riittää, nestettä ei häviä ainakaan suuria määriä. :think Kesällä ei niinkään haitannut kun ilmastoinnilla sai puhtaaks lasit mutta nyt talvella vähän häirittee eikä tuo varmasti ihan normaalia ole.
Aika paljon käsitelty aihe. Varmaan ensimmäisenä se auton sisätilojen kuivaus olisi paikallaan. Lämpimään vuorokausi tai pari. Tai sisätilalämmitin huutamaan sinne ihan vaikka vuorokaudeksi.
Onkos huuru millaista? Katoaako se helposti vai jääkö se tuulilasiin maleksimaan? Jos jää niin kenno todennäköisesti paskana.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mikähän on kun ikkunat huurtuu talvella ja kesällä, talvella n. tunnin ajon jälkeen ihan oikeesti valuu vettä joka ikkunasta? Raitisilmasuodatin vaihdettu, termostaatti vaihdettu että lämmintää riittää, nestettä ei häviä ainakaan suuria määriä. :think Kesällä ei niinkään haitannut kun ilmastoinnilla sai puhtaaks lasit mutta nyt talvella vähän häirittee eikä tuo varmasti ihan normaalia ole.
Lämppärin kenno vuotaa tai lattiamatto kunnolla märkä.. Toi nesteen pienikin lisääminen kyllä vois viitata tohon kennoon. Höyrystyessään glykoli jättää vittumaisen kalvon ikkunoihin ja ovat aina huurussa.
Tarkasta nyt vielä että pohjassa suojatulpat paikoillaan. Ja jos jalkatiloissa vanhat, vettä imevät kangasmatot niin talveksi mäelle ja kumista kuramattoo tilalle. Toki tekohengityksenä peset ne ikkunat puhtaiksi sisältä jollain kunnon aineella.. tämä ei toki ole pysyvä ratkaisu
Aika paljon käsitelty aihe. Varmaan ensimmäisenä se auton sisätilojen kuivaus olisi paikallaan. Lämpimään vuorokausi tai pari. Tai sisätilalämmitin huutamaan sinne ihan vaikka vuorokaudeksi.
Onkos huuru millaista? Katoaako se helposti vai jääkö se tuulilasiin maleksimaan? Jos jää niin kenno todennäköisesti paskana.
Se huuru on semmosta just että jos sen antaa siihen kuivua niin lasista ei kyllä seuraavana päivänä nää mitään läpi ja ei muuten helpolla se sonta siitä lähde. Lattiamattoja tunnustelin ja aivan kuivat olivat, ja on ne kumikaukalot siellä jo Mites tuon kennon vuotamisen voi tarkistaa vai voiko?
Comment