Tollaisen E34 535i -91 juuri ostaneena kysymys irrallaan olevasta taustapeilistä. Liimataanko tuo peili jalkoineen suoraan tuulilasiin kiinni vai kuuluuko lasiin joku erillinen pidike tolle peilille?
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Siihne tuulilasiin kuuluu tosiaan sellanen kannake taustapeilille.Originally posted by Amiz View PostTollaisen E34 535i -91 juuri ostaneena kysymys irrallaan olevasta taustapeilistä. Liimataanko tuo peili jalkoineen suoraan tuulilasiin kiinni vai kuuluuko lasiin joku erillinen pidike tolle peilille?
Osa 6: http://www.realoem.com/bmw/showparts...74&hg=51&fg=40
Comment
-
Mikäli iskari ja yläpää paljastuukin ihan ehjiksi, niin apurungon isot puslat voi myös pitää kitinää jos asennettu väärin ohjein. Orkkis puslat kun asennettava täysin puhtaana ja kuivana, muuten voi ruveta kitisemään.Originally posted by KanaDimmy View PostApukuskin puolen takaiskarin suunnalta kuuluu kitinää(on kuullut jo jonkun aikaan, nyt vain pahenee) näyttäisi olevan vähän enemmän tontissa kun kuskinpuoli.
Elikkäs minkälaiset takaiskarit hommaan? Kestääkö noi motonetin iskarit vuotta kauempaa? Luultavasti vaihtoon sitten molemmat heti kerralla vai?
http://www.motonet.fi/web/guest/etus...ductid=34-1081
Comment
-
Onkohan mullakin tämä jännitteensäätäjä tiensä lopussa kun kaikki valot meinaa vilkkua, kierroksista riippumatta. Välistä vika häviää ja sitten tulee taas takasin, kun oire on päällä niin autokin nykii pintakaasulla ajettaessa. Searchilla ettiskelin niin kovasti viittaisi just tuohon säätäjään. Muita ideoita mitä tarkistaa ennenku marssin ostamaan kyseisen palikan? :think///MotorporotE34 ///M5 -91
E28 535iA projekti
ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Comment
-
Vaihdoin itselle jännitteensäätimen ja oireet loppuivat. Vilkkuuko sulla ulkovalotkin, itsellä vilkkui kaikki, sisällä ja ulkona. Kokeile ennen vaihtaa se, ennenkuin laturia vaihtaa.Originally posted by Nikoh View PostOnkohan mullakin tämä jännitteensäätäjä tiensä lopussa kun kaikki valot meinaa vilkkua, kierroksista riippumatta. Välistä vika häviää ja sitten tulee taas takasin, kun oire on päällä niin autokin nykii pintakaasulla ajettaessa. Searchilla ettiskelin niin kovasti viittaisi just tuohon säätäjään. Muita ideoita mitä tarkistaa ennenku marssin ostamaan kyseisen palikan? :think
Missä sijaitsee E34 päävirtasulake, jos akku on takapenkin alla. Jostain luin että penkin alla, vänkärin vai kuskin?E39 ja E91
Comment
-
Akun lähettyviltä luonnollisesti löytyy molemmat. Toinen on siinä muovikuoressa ja toinen on virtajohdossa kutistesukan alla piilossa.Originally posted by Harri G View PostMissä sijaitsee E34 päävirtasulake, jos akku on takapenkin alla. Jostain luin että penkin alla, vänkärin vai kuskin?
Comment
-
Joo kaikki vilkkuu. No pitääpä käydä sitte ostamassa säädin ja toivoa että korjaantuu.Originally posted by Harri G View PostVaihdoin itselle jännitteensäätimen ja oireet loppuivat. Vilkkuuko sulla ulkovalotkin, itsellä vilkkui kaikki, sisällä ja ulkona. Kokeile ennen vaihtaa se, ennenkuin laturia vaihtaa.
Missä sijaitsee E34 päävirtasulake, jos akku on takapenkin alla. Jostain luin että penkin alla, vänkärin vai kuskin?///MotorporotE34 ///M5 -91
E28 535iA projekti
ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Comment
-
Mikähän peräpuolella olisi väljänä nytten?
Oireet esiintyy pelkästään momenttimuuntimen lukon ollessa päällä, siten että jos kaasun päästää/painaa nopeasti päälle niin että pyörien veto katkeaa/alkaa nopeasti perseessä tuntuu kunnon nytkähdys. Mitään kolinaa tai vastaavaa ei pahemmin sisälle kuulu.
Kardaani, vetonivel, itse perä? Suuret puslat juuri vaihdettu ja ne kasin malliset näytti suht tuoreilta. Eli onko mitään tiedossa olevaa weak spottia joka aiheuttaisi tällaista:think
E: Niin ja ongelma oli jo ennen puslien vaihtoa joten tuskin niistä johtuu.Last edited by Vibaa; 12-03-2011, 18:16.sigpic
E34 530iA
Comment
-
perän kannatinkumit ?Originally posted by Vibaa View PostMikähän peräpuolella olisi väljänä nytten?
Oireet esiintyy pelkästään momenttimuuntimen lukon ollessa päällä, siten että jos kaasun päästää/painaa nopeasti päälle niin että pyörien veto katkeaa/alkaa nopeasti perseessä tuntuu kunnon nytkähdys. Mitään kolinaa tai vastaavaa ei pahemmin sisälle kuulu.
Kardaani, vetonivel, itse perä? Suuret puslat juuri vaihdettu ja ne kasin malliset näytti suht tuoreilta. Eli onko mitään tiedossa olevaa weak spottia joka aiheuttaisi tällaista:think
E: Niin ja ongelma oli jo ennen puslien vaihtoa joten tuskin niistä johtuu.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Riippuu kumista :think Jotain vaihtelin joskus 535 .210 perään, mutta en nyt muista mitä.Originally posted by Vibaa View PostHmm, tuo kävi tässä pari päivää sitten mielessä mut ehti unohtua jo. Kiitos muistutuksesta
Pitääpä syynäillä niitä kunhan kerkiää. Jos ovat riekaleina minkälainen vaihto-operaatio on?
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
M5:ssa kun tilaa on melko niukasti tein hantin puolen lyhyelle/pitkälle telineen siihen umpioiden taakse. Kuskinpuolen lyhyen/pitkän ballastin sain hyvin piilotettua sinne umpioiden alle (tasainen paikka)Originally posted by FbonE View PostMihes koloon olette tunkeneet keenoneitten ballastit kun tulee kaikkiin kolmeen???
Sumareiden ballastit laitoin etupuskurin taakse.
Näin jälkikäteen ajatellen laittaisin kaikki ballastit sinne puskurin taakse (puskuri pois) ja jatkaisin johtoja niin tulisi todella asiallinen asennus.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Samoilla linjoilla, itelläki sumuvalojen ballastit siellä. Sinne saa kyllä mahdutettua ja tulee kliini asennus, kiinnityski oli melko helppoa.Originally posted by duuk View PostM5:ssa kun tilaa on melko niukasti tein hantin puolen lyhyelle/pitkälle telineen siihen umpioiden taakse. Kuskinpuolen lyhyen/pitkän ballastin sain hyvin piilotettua sinne umpioiden alle (tasainen paikka)
Sumareiden ballastit laitoin etupuskurin taakse.
Näin jälkikäteen ajatellen laittaisin kaikki ballastit sinne puskurin taakse (puskuri pois) ja jatkaisin johtoja niin tulisi todella asiallinen asennus.///MotorporotE34 ///M5 -91
E28 535iA projekti
ex E91 330xd M-Sport -06
ex E38 740 iL
ex E39 M5 -01
ex E60 530iA M-Sport -04
ex E34 520i
Comment
-
Originally posted by Harri G View Post.Missä sijaitsee E34 päävirtasulake, jos akku on takapenkin alla. Jostain luin että penkin alla, vänkärin vai kuskin?Ei sitten ole kaikissa tuota toista sulaketta johdossa vaikka akku on takapenkin alla. Älkää kysykö millä logikalla toinen sulake mihinkin on laitettu, en tiedä. Tuossa pari kuvaa ko. sulakkeista.Originally posted by zener View PostAkun lähettyviltä luonnollisesti löytyy molemmat. Toinen on siinä muovikuoressa ja toinen on virtajohdossa kutistesukan alla piilossa.
Comment
Comment