Originally posted by Camo
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Camo View PostVoiko kaikki viat johtua rikkoutuneesta kontin johtosarjasta? En ole vielä johtoja tarkistanut, kun ei viitsinyt pidempään tuolla ulkona värjötellä...-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
-
Jaah, pitikin vielä sitä, että tuo OBC IV pimeni yllättäen tuossa jokin aika sitten. Himmeästi näytössä kyllä näkyisi PPPP akunkengän irroituksen jälkeen, mutta mitään ei tuolle kyllä pysty tekemään, ei ainakaan FAQ:n ohjeiden mukaan 1000 ja 10 painamalla :think Muutoin konsolin valot palavat ja mittaristo toimii normaalisti. Liekö tuohonkin sama syy, eli kontin johtosarja? Keskuslukitus kiukutteli tosiaan jo ostohetkestä lähtien, mutta nämä muut ovat ilmaantuneet tässä viime aikoina...Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
-
Originally posted by dantte View PostTuli sit avattua ilmamäärämittari ja tuli vähän tenkka på. Eli kuuluuko ympäröidyt kaksi ohutta lankaa, jotka tulee kiinni tuohon piirilevyyn. Kuuluuko noitten olla toisissaan kiinni vai irrallaan? Mikä noitten tehtää on.
Ne varmistavat kosketuksen, "vanhoissa" mittareissa eli niissä jotka on 80-90 luvuilla asennettu autoon ei aina ole noita lankoja, mutta jos on uudempaa mallia tai ostettu uusi mittari autoon, niin nuo langat ovat siellä.
Itse teurastin ihkauuden m20b20 moottorin IMM:n, jotta sain emännän 535i tekniikkaiseen autoon uuden liukulevy, katkaisin nuo johdot, enkä laittanut uusia. Puhdistin liittimen ja piirilevy välisen liitoksen ja hyvin toimii, vaikkei noita lankoja enää ole. Ei niitä ollut tuossa m30 mittarissa aluperinkään.Olli.
Comment
-
-
Onko kukaan saanut selkoa tuohon kun e34:seen laittaa xenonit niin kierroslukumittari näyttää mitä sattuu kun ei huvittaisi uutta xenon sarjaa heittää mäkehen sen takia että näyttää väärin:think
Ja auto siis 525iA -90 (jos siitä mitään apua on)
E34 M50 Turbo Drifteri
MB Sprinter 313CDI vetojuhta
ex:e39 525TDS, e91 320D, e39 535iA, e36 320i, e36 318i, e36 316i, e46 328i, e36 316i, e39 523i, e36 320i, e36 316i, e34 518i, e39 530D, e34 525TDS, e34 530iA, e30 316i, e39 520i, e34 525iA e34 520i, e34 518i, e34 525tds, e34 525TdA, e30 320i, e34 520i ,e34 520i, e30 318i, e28 518, e34 525iA, e30 320i, e30 316i, e36 316i, e34 520i
Comment
-
-
Originally posted by Mikko_Lilli View PostOnko kukaan saanut selkoa tuohon kun e34:seen laittaa xenonit niin kierroslukumittari näyttää mitä sattuu kun ei huvittaisi uutta xenon sarjaa heittää mäkehen sen takia että näyttää väärin:think
Ja auto siis 525iA -90 (jos siitä mitään apua on)
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostKuulostaa vaan paskalta sarjalta... Voihan ne ballastit koittaa eristää johonki kauemman sähkövimpaimista.
E34 M50 Turbo Drifteri
MB Sprinter 313CDI vetojuhta
ex:e39 525TDS, e91 320D, e39 535iA, e36 320i, e36 318i, e36 316i, e46 328i, e36 316i, e39 523i, e36 320i, e36 316i, e34 518i, e39 530D, e34 525TDS, e34 530iA, e30 316i, e39 520i, e34 525iA e34 520i, e34 518i, e34 525tds, e34 525TdA, e30 320i, e34 520i ,e34 520i, e30 318i, e28 518, e34 525iA, e30 320i, e30 316i, e36 316i, e34 520i
Comment
-
-
Originally posted by Mikko_Lilli View PostNojoo kai se on myönnettävä että kiinasarja kyseessa pitää koittaa eristellä ne vaikka johki folioon
Comment
-
-
Originally posted by zener View PostItellä on liene ollu tuuria, kun ei ole ollut ongelmia edes noilla kiinan halvimmilla sarjoilla.... Tiedä sitten miten nämä E34/E32:t on joillekkin sarjoille nii herkkiä. :think
KIINASTA tottakai ei kai noita kukaan muukaan tee ku kiinalainen
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & E36 323ti 1999
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostXenoneissa vika, kaikki rokkaa hyvin kunnes laittaa valot päälle.
Täytyy joku ratkaisu tuohon keksiäOriginally posted by Peltsii View PostVaikuttaisi nyt siltä, että homma korjaantui kun siirsin toisen ballastin kauemmas sähkövehkeistä keulaan, viimeksi se oli aivan abs hydrauliyksikössä kiinni ja relelaatikoiden vieressä.. vuotaako tuo jotain säteilyä ? :thinkOriginally posted by Mikko_Lilli View PostOnko kukaan saanut selkoa tuohon kun e34:seen laittaa xenonit niin kierroslukumittari näyttää mitä sattuu kun ei huvittaisi uutta xenon sarjaa heittää mäkehen sen takia että näyttää väärin:think
Ja auto siis 525iA -90 (jos siitä mitään apua on)E61 530dA M-Sport
E39 520iA Touring
ex. E34 525iA
ex. E34 535iA
ex. E34 520i
ex. E34 520i
ex. E36 320i
Comment
-
-
Automaattinen ilmastoinnin takaisinkierrätys eli auc. Kertokaapa tyhmemmälle, että mitä tuo tekee ja milloin tuota on järkevä käyttää? Omassa autossa näyttäs vielä olevan jotain kaks erilaista säätöä tuossa ohjauspaneelissa tuolle...
edit..+mites tuo taukotuuletus säädetään?, zeit napin alta?Last edited by rick the rocket; 08-12-2010, 12:37.E34 540i 6-v manuaali touring #133/499
Comment
-
-
Missäs kohtaa -89 m20b25(e34) on vakiona rajoitin, jossain 6500? Toi kun tuntuu naukuvan n.7000, ehkä vähän reilukin. Että onko tuola perhana joku "teho"lastu sitten paikallaan.
Kiinnostusta voisi olla tuollaisen vakiolastulle jos jollain pyörii ylimääräisenä. Mistä tiedän mikä tonne kuuluu, ohjausboksin numerot/malli tms?ex: viitisenkymmentä bmw+muut
Comment
-
Comment