Originally posted by tommi--fi
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by tommi--fi View PostKoko keula tarkoitus saada ylös. Minnekäs väliin sinne on hyvä pukit laittaa.
Itse laittaisin niihin OEM tunkin nostokohtiin. Sopivasti vaan tavaraa pukin ja helman väliin.
Otetaan vielä jatkokysymys. Perän varmaankin parhaiten nostaa perämurikan alta. Entäs pukkien sijoitus?
EDIT
E36 tullut keulasta nostettua apurungosta ja pukit vakio nostokohtiin joissa nostokumit.
Perän saat murikasta nostamalla jos sulla on riittävän korkealle nostava tunkki, perus 2tn tunkeilla kannattaa nostaa takakelkan kiinnikkeistä.- E30 325i M52B28TU Cabriolet
- E39 528ia
- KUOPION PUTKIMIEHET -team
- BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa -
Puretaan 520ia -97
https://www.btcf.fi/forum/showthread...72#post4199572
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postpaa pukit edessä niihin kallistuksenvakaajan kiinnikepisteisiin ja takana takakelkan isojen puslien alleOriginally posted by Axum View PostEi missään nimessä siitä jos hallitunkilla nostat.. mä nostaisin runkopalkeista ja laittaisin myöskin pukit niihin.
Perän saat murikasta nostamalla jos sulla on riittävän korkealle nostava tunkki, perus 2tn tunkeilla kannattaa nostaa takakelkan kiinnikkeistä.
Täytynee siten käydä ostamassa tukevampi tunkki vähän pidemmällä varrella ettei tarvitse auton alle ryömiä nostelemaan. Onneksi tässä on vielä vakioalusta niin on on sitten tilaa tutkia alla.
Suurin ongelmahan tässä taas on tilat, eli sorapiha. 20mm vaneri saa toimia alustana kuten ennenkin. Rullaa se tunkkikin hieman paremmin.
Löytypä ihan kuvallinen ohje. E34 ei ilmeisesti hirveästi tästä eroa.Last edited by tommi--fi; 07-05-2011, 01:07.Auto tai moottoripyörä Virosta?
Comment
-
-
miten E34:sen etuovipahvit lähtevät irti?
onko eroa listojen tai ilman listojen kanssa olevissa pahveissa?
kun olen ennen onnistuneesti saanut aina E34:sen pahvit
alas, mutta nyt se ei onnistu sitten millään..
olenko nyt jättänyt jonkin ruuvin löytämättä?
kun kaikki klipsit on ainakin irti jo..E70 X5 30d
Comment
-
-
Originally posted by BmwPunisher View Postmiten E34:sen etuovipahvit lähtevät irti?
onko eroa listojen tai ilman listojen kanssa olevissa pahveissa?
kun olen ennen onnistuneesti saanut aina E34:sen pahvit
alas, mutta nyt se ei onnistu sitten millään..
olenko nyt jättänyt jonkin ruuvin löytämättä?
kun kaikki klipsit on ainakin irti jo..
*Lukkonuppi kierretään irti.
*Ovenkahvan syvennyksestä pienellä talttapäisellä ruuvimeisselillä kampeamalla tulppa pois ruuvin päältä, ruuvi keskikokoisella ristipäämeisselillä auki.
*Peilien säädön "paneeli" vetokahvasta talttapäisellä ruuvimeisselillä kampeamalla irti ja paneeli irti liittimestä. Hieman syvemmältä paneelin alta paljastuu torx-päinen ruuvi, muistaakseni T-25. Ota ruuvi pois.
*Yksi kerrallaan esim. muovisella verhoilutyökalulla (esim. http://www.biltema.fi/osteri/osteri....tm&tuote=19811) kampeamalla ovipahvien klipsut irti. Kannattaa aloittaa ylälaidoista. Jos aloittaa alaalta saattaa vahingossa ovipahvia kampeamalla rikkoa klipsuja. Toisin sanoen klipsut pysyvät varmemmin ehjänä jos napsit ylälaidasta lähtien irti.
*Aika lailla keskellä ovipahvia on viimeinen kiinnityspiste, josta ovipahvi irtoaa suoraan ylöspäin nostamalla/vetämällä. Nämä ovat yleensä ovipahveista rikki, kovamuovinen osa joka helposti rikkoutuu ovipahvia irroitettaessa. Saattavat olla myös todella vittumaisia, kun ovipahvia asentaa takaisin paikoilleen.
*Nyt ovipahvin pitäisi olla irti varsinaisista kiinnityspisteistä, irroita vielä kahvalle menevä vaijeri.
Ikkunaa vasten oleva sisäpuolinen lista voi näyttää siltä, että se pitäisi irroittaa jotta ovipahvin saa pois, mutta todellisuudessa näin ei ole. Ovipahvi mahtuu liukumaan sen välistä pois. Lista voi myös olla todella tiukassa, joten välttääksesi naarmuja laseissa ja yleistä vitutusta, jätä lista paikoilleen.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by -Markus- View Post+1
Tuu mein tallista kattoo !Originally posted by zener View PostOlettamus on, että ne on vielä tehtaan massoilla.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Originally posted by ekituning View PostOnko kätevää tapaa testata että onko piuhat kunnossa.(yleismittari löytyy) Anturillehan tulee 2 johtoa. Vaihdoin juuri uuden anturin, mut edelleen näyttää -30c
Comment
-
-
Originally posted by penari View PostEli 210 jälkeen rupiaa hidastaan ja mittari pysähtyy 220, onko kellään ollut samanlaisia oireita. Jälkeenpäin rajotettu?
Halppislastu laitettu joskus?F01 730d semivoll
e30 325 turbo m-tech2
Comment
-
-
Mikähän voisi olla vialla kun ajonesto/varashälytin on ennemmin nostanut sähköiset etulasit ylös jos ne on ollut auki, mutta nyt ei inahdakkaan kun laittaa autonovet lukkoon. Olisko hyviä ideoita? Sähköiset lasinnostimet kyllä toimivat muuten mainiosti ja samoin keskuslukitus..
Varmaankin jossain ajoneston ja lasinnostimien välillä vika on :thinkBMW X3 E83 2.5i Automatic
Comment
-
Comment