itellä 8,5x17 et13 päällä 245/45 rengas ja hr alustalla niin kaaret on klohmulla kääntäessä on osunut töyssyssä. takana 255/40 kumi vanne 10" et 20 ja pyörii hyvin
Itellä 8x18 et 18 235/40 tai 45 kumilla edessä ja kaaret molemmilta puolilta karussa kunnossa Weitecin coileilla. Takana 9x18 et 20 245/40 tai 45 kumilla ja pyörii hyvin. Mutta eikös se näissä hommissa oo stance>fenders meininki
itellä 8,5x17 et13 päällä 245/45 rengas ja hr alustalla niin kaaret on klohmulla kääntäessä on osunut töyssyssä. takana 255/40 kumi vanne 10" et 20 ja pyörii hyvin
235/45 kumi sopiikin jo ongelmitta pyörimään.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Mahtuukos tämmöset mitenkään pyörimään 8,5 ja 9,5 koossa? http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=736 ET:n takia tarvis varmaan spaceria väliin, mutta pysyykö enää sen jälkeen ollenkaan kaaren sisäpuolella? Tietty jos löytyy muualta järki ET:llä niin saa laittaa tähän.
Mahtuukos tämmöset mitenkään pyörimään 8,5 ja 9,5 koossa? http://www.mstuonti.fi/?page=tuotteet&group=4&item=736 ET:n takia tarvis varmaan spaceria väliin, mutta pysyykö enää sen jälkeen ollenkaan kaaren sisäpuolella? Tietty jos löytyy muualta järki ET:llä niin saa laittaa tähän.
Pyörii ne spacerillä, mutta saahan noita Lemmarin kopioita varmasti jostain sopivalla ET:lläkin?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Mahtuuko pyörimään kunnolla 18"/8.5" ET15 ja kumit 245/40.
Madallusta 50/30
Mahtuu.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Nyt ois noi lemmari kopiot koossa 18x8,5/9,5 edessä et 15 ja takana 20. 235/45-18 renkaat löytyis jo pitäiskö ne laittaa eteen? Toisaalta haluaisin jotain vähän pienempää eteen, että ois kevyempi käännellä parkkiksella, vai onko siinä mitään järkee? Taakse en sitten tiiä minkä levystä pitäis laittaa oisko 255 lähellä? :think
Toisaalta haluaisin jotain vähän pienempää eteen, että ois kevyempi käännellä parkkiksella, vai onko siinä mitään järkee?
Eikö autossasi ole ohjaustehostinta ?
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Nyt ois noi lemmari kopiot koossa 18x8,5/9,5 edessä et 15 ja takana 20. 235/45-18 renkaat löytyis jo pitäiskö ne laittaa eteen? Toisaalta haluaisin jotain vähän pienempää eteen, että ois kevyempi käännellä parkkiksella, vai onko siinä mitään järkee? Taakse en sitten tiiä minkä levystä pitäis laittaa oisko 255 lähellä? :think
Hieman on iso rengas kylläkin. Siis profiili. En itse laittaisi.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Juu ei kannata tolla profiililla. itellä oli alla edessä 245 45/17 ja lokarin kaari on kääntynyt(siis se pokkaus) ylösalaisin Ei mahdu kääntäessä pyöriin jos töyssyyn osuu samalla
Hieman on iso rengas kylläkin. Siis profiili. En itse laittaisi.
Säästö syistä ei kuitenkaan tekis mieli uutta sarjaa ostaa Kaarethan mulla jo onkin ihan rullalla, mutta oisko se sitten kuitenkin 40 profiililla järkevämpi? Ja kuinka leveetä?:think
On mutta jotenki tuntuu hirveen kankeelta paikaltaa käännellä, ajossa tietenki on e34:maiseen tapaan just eikä melkeen
Säästö syistä ei kuitenkaan tekis mieli uutta sarjaa ostaa Kaarethan mulla jo onkin ihan rullalla, mutta oisko se sitten kuitenkin 40 profiililla järkevämpi? Ja kuinka leveetä?:think
Noille vanteille eteen 235/40 ja taakse 265/35 tai jos välttämättä kapeampaa niin 225/40 ja 255/35.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment