väärä topicci
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Eetu View PostKun yrittää ajaa,kolisee keskellä autoaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostSain auton ajamalla kotiin, nyt ujeltaa tyhjäkäynnillä samallalailla kun ajossa ja jostain tulee rasvan haju.. Vaihteet menee nihkesti sisään myöskin
Comment
-
-
Originally posted by Eetu View PostÄäni loppuu, kun painaa kytkintä. Kytkin on mielestäni vielä aivan ok, eli en usko että se olisi mennyt..
Comment
-
-
Originally posted by asse21 View PostVois itelleki tehdä saman remontin vielä. Vesipumppu myös vaihtoon, ettei jätä välille.
Lisäksi koneesta kuuluu hälyttävä jurina, etenkin kylmänä.
Olen paikantanut sen keulaan, mutta tarkemmin paha sanoa.
Onko noissa hihnapyörissä laakereita jotka vois väsyä? Semmoiselta ainakin kuulostaa...
Missään ei tunnu välystä, mut täytynee ottaa moniurahihna pois ja kokeilla paremmin.
Edit: vesipumppu/viskohan se on menossa, toivotaan että kestää huomenna kotia asti.
Toivottavasti selviää vesipumppurempalla:thinkE39 523i
i3
Comment
-
-
Taas kokemuksia kyselisin. Onkos tästä jarrupaketista mitään tietoa, toimiiko nämä? Alkaako välitön kitinä tai muuta vastaavaa? Elinikä jotenkin poikkeava normaalilla ajolla? http://www.ebay.de/itm/BMW-5er-5-E34...ht_4278wt_1139
Mitään kuraa en jaksa autooni asennella.
Comment
-
-
Originally posted by zeneg View PostTaas kokemuksia kyselisin. Onkos tästä jarrupaketista mitään tietoa, toimiiko nämä? Alkaako välitön kitinä tai muuta vastaavaa? Elinikä jotenkin poikkeava normaalilla ajolla? http://www.ebay.de/itm/BMW-5er-5-E34...ht_4278wt_1139
Mitään kuraa en jaksa autooni asennella.
Jos yhtään oon kartalla ni esim KL:ltä sama satsi = kolminkertanen hinta?2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Putkirunkkari View PostSiis tä? Käsitinkö oikein: jarrulevyt, -palat ja -anturit joka kulmaan ja käsijarruhilppeet 120 euroa? Minäki haluan, tilatkaa mulle, en tajua iibeistä mitään ääääääääääääääää
Jos yhtään oon kartalla ni esim KL:ltä sama satsi = kolminkertanen hinta?
Comment
-
-
Noh, 150 euroakaan olis vielä mitään tuommosesta satsista. KL:llä ei oikein oo tuotekuvauksia, oisin vissiin tilannu hieman ylimäärästä. Mätänetistä kattelin ni ois päässy about 230 eurolla.
Olis ajankohtasta tuo jarrujen kans temppuilu, käkkäri ei ota toisella puolen yhtään ja katsastus tulossa... Kertokaa toki jos tiedätte onko tuo ebayn setti mistään kotoisin, tietää sitte ehtiä käsiinsä saksaa ymmärtävänLast edited by Roisto; 07-12-2011, 16:36.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
Comment