Voisko joku valaista mistä saa takapenkin selkänojan irti niin ettei jokainen kiinnike oo hajalla :think
Jos oikein ymmärsin niin se pitää ottaa pois että pääsee käsiksi takaiskarien yläpäihin?
Ensinnä otat istuin osan irti vetämällä etureunoista ylös päin molemmin puolin. Sitten selkänoja taisi olla neljällä pultilla kiinni alaosastaan,sivuilla ja keskellä. Ylhäällä taisi sitten olla jotku koukut,nosta ylös päin. Näin ainakin sedanissa ilman kääntyvi penkkejä. Kyllä iskareiden yläpään esiin saamiseksi pitää irrottaa.
Käyttis:Kia Optima TF
Ex:Bmw e34 525i,Bmw e90 318d,Bmw e46 325Ci,Opel Ascona C
Kaippa suurin osa noista huoltofirmoista jonkun näkösen vuototestin tekee.
Itellä talven jälkeen hönkäs muutaman sekunnin kylmää ja loppu siihen, alipainetestissä ei ilmeisesti ollu vuotoja tai näin ainakin väitettiin (ja muistelisin jonkun sanoneen että tuo alipainetesti ei oo se luotettavin..?) eli sieltä vaan yksinkertasesti loppu aineet.
Jep, alipainetesti on huono, mutta jos täyttö tehdään automaatti koneella niin silloin muuta mahdollisuutta siinä ei ole. Oikea tapa testata vuodot on täyttää typellä.
Mites avaimen saa toimivasti kokoon,kun hankein patterin ja lampun siihen?
Avasin niin osat lenteli niin että järjestely apua tarvisin.
Tommoinen avain kun kuvassa osa 2 http://www.realoem.com/bmw/showparts...41&fg=40&hl=70
onko mitään haittaa kun jätin lämppärin kennon ja vesiventtiilin tuolta letkujen välistä pois koska kenno vuotaa ja sitte olis vielä semmonen onkelma että kun rupeaa ahtamaan niin lentää jarrutehostajan letkut pois imusarjasta niin millä ne ny sais pysymään kiinni ja koneenahan on vanha kunnon m20b20
onko mitään haittaa kun jätin lämppärin kennon ja vesiventtiilin tuolta letkujen välistä pois koska kenno vuotaa ja sitte olis vielä semmonen onkelma että kun rupeaa ahtamaan niin lentää jarrutehostajan letkut pois imusarjasta niin millä ne ny sais pysymään kiinni ja koneenahan on vanha kunnon m20b20
Comment