Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dumppi
    replied
    E34sta ovet lukossa eikä aukea avaimella
    Ei siis kummastakaan ovesta eikä kontin lukosta.
    Emännän siskolla oli siis tuo kolmenelonen lainassa ja soitteli eilen että ovet ei aukea avaimella eikvätkä siis pääse auton sisään... Kävin kattoo niin valot oli jääny päälle joten akku on tyhjä. Voisikohan ovet aueta normaalisti jos sais annettua lisävirtaa?
    Vinkkejä miten sais konepellin auki mahdollisimman vähillä tuhoilla?

    Leave a comment:


  • 525TurboIC
    replied
    Originally posted by 525 ix View Post
    En ala rakentaa .

    Tuolla sais vähän edes autettua jäähdyttään noita 5-6 sylintereitä .

    Näissä suora kutosissa kun noi joutuu tunnetusti koville ,

    siis kansi ja kansi pahvi.
    Kyllä vika on aivan jossain muualla jos ei kansi tai kansipahvi kestä... Ja nestejäähdytyshän koneessa on eikä ilmajäähdytys...

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by 525 ix View Post
    En ala rakentaa .

    Tuolla sais vähän edes autettua jäähdyttään noita 5-6 sylintereitä .

    Näissä suora kutosissa kun noi joutuu tunnetusti koville ,

    siis kansi ja kansi pahvi.
    Aikamoinen batmanin auto kyllä tuollaisella konepellillä tulee.

    Ehjissä suorissa kutosissa ei ole ongelmia lämpöjen kanssa eikä 5-6 sylinterit joudu koville, ja viat ei kyllä konepeltiä vaihtamalla parane. Huonossa tapauksessa tekee vaan pyörteitä konehuoneeseen ja ei jäähdy sitäkään vähää.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by Qeequ View Post
    Mistähän vittu sitä lähtee ehtiin... Tosiaan ku viimeksi kokeilin niin kyllä kaikki skulas mittariin asti et oli merkki valot ja muut mut ei mitään antanut sielun merkkiä et pyörittäs starttia. ja ajoin vielä viime syksynä auton toimivana katokseen. Ja ennoo kyllä koskenut auton omiin johtoihin millään lailla.
    Virtalukonpohjaa minäkin veikkaisin ensimmäisenä.

    Leave a comment:


  • 525 ix
    replied
    E 34 500 -sarjalaisen konepelti

    Originally posted by MR_piikki View Post
    Batmobileako alat rakentamaan?


    En ala rakentaa .

    Tuolla sais vähän edes autettua jäähdyttään noita 5-6 sylintereitä .

    Näissä suora kutosissa kun noi joutuu tunnetusti koville ,

    siis kansi ja kansi pahvi.

    Leave a comment:


  • Scitso
    replied
    Originally posted by Qeequ View Post
    Mistähän vittu sitä lähtee ehtiin... Tosiaan ku viimeksi kokeilin niin kyllä kaikki skulas mittariin asti et oli merkki valot ja muut mut ei mitään antanut sielun merkkiä et pyörittäs starttia. ja ajoin vielä viime syksynä auton toimivana katokseen. Ja ennoo kyllä koskenut auton omiin johtoihin millään lailla.
    Onhan avaimessa ajonestonsiru paikallaan. Ilman sitä ei kyl starttaa. Tai sit virtalukonpohja risa
    Last edited by Scitso; 17-06-2013, 18:55.

    Leave a comment:


  • MR_piikki
    replied
    Originally posted by 525 ix View Post
    Oisko kellään tietoa mistä vois saada E 34 500 -sarjalaiseen tälläisen
    konepellin valmiina ?

    Yritin netistä etsiä kun löysin tän kuvan mut ei löytynyt .

    Batmobileako alat rakentamaan?

    Leave a comment:


  • 525 ix
    replied
    E 34 500 -sarjalaisen konepelti

    Oisko kellään tietoa mistä vois saada E 34 500 -sarjalaiseen tälläisen
    konepellin valmiina ?

    Yritin netistä etsiä kun löysin tän kuvan mut ei löytynyt .

    Leave a comment:


  • Qeequ
    replied
    Originally posted by Micce///M View Post
    Ainakin 535i lähti muinoin ilman mittaristoa ja ajotietokonetta käyntiin ongelmitta. Toki 540i voi tehdä poikkeuksen, mutta luulen että vika on nyt jossain muualla.
    Mistähän vittu sitä lähtee ehtiin... Tosiaan ku viimeksi kokeilin niin kyllä kaikki skulas mittariin asti et oli merkki valot ja muut mut ei mitään antanut sielun merkkiä et pyörittäs starttia. ja ajoin vielä viime syksynä auton toimivana katokseen. Ja ennoo kyllä koskenut auton omiin johtoihin millään lailla.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by Qeequ View Post
    onko tähän kellään mitään selitystä, ois kiva se auto saada joskus myytyä moottoreineen, vai onko startti vaan talven jäliltä jumissa? autossa ei siis ole mittaristoa, Ajotietokonetta, viiksiä eikä rattia. Jos vähä edesauttaa vian tutkimiseen, mutta tuskin se tuo ratti nyt mitenkään siihen vaikuttaa.
    Ainakin 535i lähti muinoin ilman mittaristoa ja ajotietokonetta käyntiin ongelmitta. Toki 540i voi tehdä poikkeuksen, mutta luulen että vika on nyt jossain muualla.

    Leave a comment:


  • Qeequ
    replied
    Originally posted by Qeequ View Post
    Miksei vanha herran 540 lähde käyntiin jossei oo mittaristoa tai ajotietokonetta kiinni? lisävirralla/uudella akulla kyllä lähtee kaikki pyöriin ja surraa mutta ei tapahdu mittään, pitääkö nyt jotain nastoja vaihdella vai missä on vika? auton omiin johtoihin ei oo koskettu mitenkään, talven aikana purettu poies kaikki lisävarusteet kuten Edellä mainitut osat, + jotain muuta päälle.
    onko tähän kellään mitään selitystä, ois kiva se auto saada joskus myytyä moottoreineen, vai onko startti vaan talven jäliltä jumissa? autossa ei siis ole mittaristoa, Ajotietokonetta, viiksiä eikä rattia. Jos vähä edesauttaa vian tutkimiseen, mutta tuskin se tuo ratti nyt mitenkään siihen vaikuttaa.

    Leave a comment:


  • Jurkutti
    replied
    Olisko kellään lainata takapään puslatyökalua ens viikollla tampereen seudulla? Lupaan korvaukseks vaikka laatikon kaljaa
    Last edited by Jurkutti; 15-06-2013, 05:19. Reason: Lisätty alue

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Vedepoisto toimii neljän putken kautta. Yksi kummankin A-pilarin sisällä ja C-pilareiden sisällä. Letkut päättyvät tunkinnostopaikkoihin.
    Turha purkaa pilarien verhouksia vaan "kickpaneelit" syrjään ja kaijuttimet irti edestä. Sieltä takaa äänieristemattoa syrjään ja pitäisi letkut näkyä. Kotelon alapäässä on holkit, joihin niiden lekujen päiden pitäisi mennä. Saattavat olla pois paikaltaan, jolloin vesi jää sinne koteloon tai letku tukossa. Varmuudeksi voi letkut puhaltaa paineilmalla tyhjäksi, jos olisi roskia täysi.
    C-pilareiden sisällä kulkevien putkien reitistä ei hajua kun en ole jaksanut niitä selvitellä, mutta jossain siellä ne menee. Rohkeasti purkamaan ja tutkailemaan, jos meinaa saada jotain aikaiseksi.

    Leave a comment:


  • Pretoriaani
    replied
    Originally posted by juvee_ View Post
    Semmone probleema että sateella vesi tulee sisään, jostain kattoluukusta.. Pikasella Googletuksella selvis että vika tuskin on tiiviste vaan vedenpoistoletkut, joten alanko purkamaan tota ulkoo vaiko sisäpuolelta kattoverhoilua??
    Sisäpuolelta kattoverhoilua sivuun, ni tulee putki näkyviin. Myöskin A-pilarin verhoilupaneeli kannattaa nypätä pois.

    Leave a comment:


  • juvee_
    replied
    Semmone probleema että sateella vesi tulee sisään, jostain kattoluukusta.. Pikasella Googletuksella selvis että vika tuskin on tiiviste vaan vedenpoistoletkut, joten alanko purkamaan tota ulkoo vaiko sisäpuolelta kattoverhoilua??

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎