Powerflex tai vastaava
Moro
Ajattelin laittaa eteen alatukivarsiin jäykemmän puslan. Alatukivarret ovat omassani alumiinia. Onko tämä siihen oikea tuote (PFF5-620): http://www.powerflex.co.uk/road-seri...+Bush/291.html
Suositteletteko mieluummin jotain muuta tuotetta? Ja saakohan näitä jostain Tampereen lähistöltä vai täytyykö tilata kauempaa?
edit: olin malttamaton ja tilasin ne Polar Autovarusteelta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Pretoriaani View PostNo mul on se tuolla hallilla irti ny. Pitää kurkistaa tarkemmin.
Edit: vihreä tarra. BOSCH 0 261 200 405.Tosin jokainen kokeilee ihan omalla vastuullaan.
Leave a comment:
-
-
Miksei vanha herran 540 lähde käyntiin jossei oo mittaristoa tai ajotietokonetta kiinni? lisävirralla/uudella akulla kyllä lähtee kaikki pyöriin ja surraa mutta ei tapahdu mittään, pitääkö nyt jotain nastoja vaihdella vai missä on vika? auton omiin johtoihin ei oo koskettu mitenkään, talven aikana purettu poies kaikki lisävarusteet kuten Edellä mainitut osat, + jotain muuta päälle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by fRONik-_- View PostEikö sinun boxissa ollu semmosta isohkoo oranssin väristä tarraa missä on numero sarja? itsellä siinä tarrassa BOSCH - 0 261 200 402
Edit: vihreä tarra. BOSCH 0 261 200 405.Last edited by Pretoriaani; 10-06-2013, 13:23.
Leave a comment:
-
-
Tietääkö joku saaku takaoven kolmioikkunan kiinnitysklipsejä erikseen? En ainakaan itse realoemista löytänyt, tai osannut etsiä :/
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Point View PostTerve!
Nyt on e34:n hankinta ensiautoksi ajankohtainen asia. Pitäisi vaan löytää sopiva yksilö alle. 525 kiikarissa. Nettiauton tämänhetkisen tarjonnan perusteella olen valinnut kaksi vahvaa ehdokasta, kertokaa mielipiteitä:
Ensimmäinen olisi tässä ihan lähellä ja edullisempi, sekä paremmalla värillä. Jälkimmäinen taas näyttää huomattavasti siistikuntoisemmalta+nahkat on aina iso plussa. Mitäs ootte mieltä? Mittarilukema vaikutaa vähän epäilyttävältä tossa ekassa... Joka tapauksessa käydään ensviikolla koeajamassa se, näkeepähän ainakin minkälainen yleisilme kyseisessä autossa on. Kumpaa lähtisitte itse hakemaan pelkän ilmoituksen perusteella?
Tuota jälkimmäistä noista kahdesta harkitsisin...Toki nahkasisustoja löyty myös foorumilta myynnistä, jos se on kriteerinä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by naikou View PostMikä on ku ei takasumari toimi? Checkki herjaa "trailer light" aina ku kääntää virrat päälle. Koukkua eikä koukun sähköjä ei oo enää kiinni. Pitääkö katsastukseen laittaa vaa sellane lisä sumari kiinni?11/92 valmistettu 525ix kyseessä. Moottorista kuuluu joku sivuääni, kuulostais et ketju on löysällä. Auttaisko jakopään kiristimien/laahainten vaihto äänen hiljentämiseen?
Leave a comment:
-
-
Terve!
Nyt on e34:n hankinta ensiautoksi ajankohtainen asia. Pitäisi vaan löytää sopiva yksilö alle. 525 kiikarissa. Nettiauton tämänhetkisen tarjonnan perusteella olen valinnut kaksi vahvaa ehdokasta, kertokaa mielipiteitä:
Ensimmäinen olisi tässä ihan lähellä ja edullisempi, sekä paremmalla värillä. Jälkimmäinen taas näyttää huomattavasti siistikuntoisemmalta+nahkat on aina iso plussa. Mitäs ootte mieltä? Mittarilukema vaikutaa vähän epäilyttävältä tossa ekassa... Joka tapauksessa käydään ensviikolla koeajamassa se, näkeepähän ainakin minkälainen yleisilme kyseisessä autossa on. Kumpaa lähtisitte itse hakemaan pelkän ilmoituksen perusteella?
Leave a comment:
-
-
Tyyppivika tossa e34 korisessa että hajoaa takaluukulle menevä johtosarja, sen sinuna tarkistaisin ensinJa muutenkin johtosarja sieltä takaluukun mattojen alta.
Leave a comment:
-
-
takasumari
Mikä on ku ei takasumari toimi? Checkki herjaa "trailer light" aina ku kääntää virrat päälle. Koukkua eikä koukun sähköjä ei oo enää kiinni. Pitääkö katsastukseen laittaa vaa sellane lisä sumari kiinni?11/92 valmistettu 525ix kyseessä. Moottorista kuuluu joku sivuääni, kuulostais et ketju on löysällä. Auttaisko jakopään kiristimien/laahainten vaihto äänen hiljentämiseen?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by fRONik-_- View PostKurkkaappa sen numerosarjan ja laitas tänne, multa löytyy yks koskematon vakioboxi (: ps kiitos vielä kerran niistä camper säätöpulteista
Leave a comment:
-
-
Guest repliedOriginally posted by Arska_78 View PostVoi olla ehkä tyhmä kysymys, mutta, mutta. Kurkkasin yläpään laakereita edestä sen kumitutin alta ja näytti, että molemmilta puolilta puuttuu yksi kuula :think Kuuluuko olla näin? Ja autohan on Sigun e34.
Leave a comment:
-
-
S!
Eikös tuo viskon mutteri ole bimmereissä sama kaikissa eli 32mm.
Leave a comment:
-
Leave a comment: