Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by aakoo View PostTämä ei vieläkään riittänyt vastaukseksi?
kyljessä en ole bongannu mitää mistä saisin selville mitä laitettu..
tämän takia kyselinkin että mitä porukka mainitsemaani laatikkoon on laittanut jotta olisi suuntaa antavaa tietoa!
kiitos että kaivoit FAQista esille tuon mutta mie ei jummarra
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Shameless View PostKysymyksen toistelua... elikkä e34 tekniikka swappi e30:seen ja nyt olen laatikkoöljyjä vloppuna vaihtamassa.. ongelma on että ei ole 100% tietoo mitä öljyä sinne pistän! FAQiin ollaan neuvottu mutta kun vaihtoehtoja siellä on sata...laakkoselle soitin ja sielläkään ei voitu antaa vastausta muuta kun että näitä öljyjä kone näyttää.. castrol ja redline on mitä kone sanoo! sanottiin että laatikon kyljessä lukee mitä sinne laitetaa mutta minun silmiini sellasta ei osunu kun auto tänään nostettiin ylös.. alkaa hermot menee
MITÄ SINNE LAITAN? MITÄ PORUKKA ON KÄYTTÄNY? tääänk juu!
Originally posted by aakoo View PostSiis, tuolta FAQista, mihin aiemminkin neuvottiin, kaivoin nyt tälläisen:
535i
Getrag 260/6: 1.25l
Laatikkoremontin yhteydessä 1,35l
ATF-öljyä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Shameless View PostKysymyksen toistelua... elikkä e34 tekniikka swappi e30:seen ja nyt olen laatikkoöljyjä vloppuna vaihtamassa.. ongelma on että ei ole 100% tietoo mitä öljyä sinne pistän! FAQiin ollaan neuvottu mutta kun vaihtoehtoja siellä on sata...laakkoselle soitin ja sielläkään ei voitu antaa vastausta muuta kun että näitä öljyjä kone näyttää.. castrol ja redline on mitä kone sanoo! sanottiin että laatikon kyljessä lukee mitä sinne laitetaa mutta minun silmiini sellasta ei osunu kun auto tänään nostettiin ylös.. alkaa hermot menee
MITÄ SINNE LAITAN? MITÄ PORUKKA ON KÄYTTÄNY? tääänk juu!Last edited by _racing_; 16-05-2013, 22:04.
Leave a comment:
-
-
Kysymyksen toistelua... elikkä e34 tekniikka swappi e30:seen ja nyt olen laatikkoöljyjä vloppuna vaihtamassa.. ongelma on että ei ole 100% tietoo mitä öljyä sinne pistän! FAQiin ollaan neuvottu mutta kun vaihtoehtoja siellä on sata...laakkoselle soitin ja sielläkään ei voitu antaa vastausta muuta kun että näitä öljyjä kone näyttää.. castrol ja redline on mitä kone sanoo! sanottiin että laatikon kyljessä lukee mitä sinne laitetaa mutta minun silmiini sellasta ei osunu kun auto tänään nostettiin ylös.. alkaa hermot menee
MITÄ SINNE LAITAN? MITÄ PORUKKA ON KÄYTTÄNY? tääänk juu!
Leave a comment:
-
-
525iX etuiskarit
Nelivetomalliin ei kai muuta saa ku alkuperästä? Saisko sinne vaikka takavetomallin d2 coilit modailtua kiinni? Tossa mun yksilössä on vieläpä tehtaan m-sport jousitus ni yli 700€ uudet iskarit eteen ei nappaa ku siihen rahaan kai saa parempaakin alustaa.
Tietäiskö kukaan miten saan ajotietokoneen tajuamaan ettei autossa ole enää vetokoukkua, ei oo ees koukun johtosarjaa autossa enää kiinni ja silti aina ku laittaa virrat päälle ni kellot kilisee ja "tailer light" lukee näytössä. Takasumarin toimimattomuus vois kai johtua myös tästä ominaisuudesta?
Leave a comment:
-
-
Varmistusta kaivataan, olikos sedanissa ja touringissa etuovet vaihtokelpoiset keskenään? vai muistanko väärin? takaovet tais olla erilaiset noissa? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jepe- View PostKäyköhän sedanin takapuskuri touringiin?
Ja ihan orkkis perusmalli siis.
Leave a comment:
-
-
Käyköhän sedanin takapuskuri touringiin?
Ja ihan orkkis perusmalli siis.
Leave a comment:
-
-
Joo-o... tuli tuossa toukka ostettua tuplakattoluukulla tiedostaen, että kattoluukku ei toimi. Nyt kerkisin hieman räpeltämään sitä. Eli etuluukku nousee normaalisti ylös, mutta sisäpuolen verhoiltu osa ei liiku mihinkään. Takaluukkukin yrittää eteenpäin tulla, mutta ei paljon. Rutinaa kuuluu, kun sulkee, ilmeisesti hammasrattaistosta. Niin ja etuluukku lähti toisesta kulmasta hivenen taaksepäin, kun veti sisäpuolen verhoiluosasta taakse samalla kun koitti avata.
Eli kysymys kuuluukin, että mitä hilpetööriä tuohon kannattaa valmiiksi ostaa, kun sen milloin innostuu repimään auki?! Ja onnistuuko avaus kovinkaan helposti, kun ei aukea muuta kuin etuluukku lippa-asentoon? Niitä ohjeita tietenkin on netti pullollaan... Mutta lähinnä tuo tarvittavat osat kiinnostaisi...:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SushiX View PostOmassakin on ajovalojen pesurit ja isompi säiliö.. Tällä koodilla (61667007880) tilasin, joka pitäisi sopia myös sulle.. Ei maksanut kun 2-3euroa.
Pitää käydä ohiajaessa paikalliselta diileriltä tilaamassa se.
Isompi osatilaus ehti jo saksaan lähteä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: