Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• peto2
    replied
    unohda

Leave a comment:

• Shameless
    replied
    Originally posted by aakoo View Post
    Tämä ei vieläkään riittänyt vastaukseksi?
    kyllähän tuossa noita vaihtoehtoja on mutta ei minulle ainakaa selvinny noista kaikista että mikä niistä sinne menee! ku esim _racing_ just totes että voipi olla mustaa taikka punasta..
    kyljessä en ole bongannu mitää mistä saisin selville mitä laitettu..
    tämän takia kyselinkin että mitä porukka mainitsemaani laatikkoon on laittanut jotta olisi suuntaa antavaa tietoa!

kiitos että kaivoit FAQista esille tuon mutta mie ei jummarra

Leave a comment:

• Shameless
    replied
    Originally posted by _racing_ View Post
    Jos öljy on punasta niin atf öljyä jos mustaa niin laittaisin jotain perus laatikko öljyä. Eikö löydy laatikosta mitään tarraa missä lukee mitä ööliä?
    ei :( tai sitt oon vaan niin sokee ettei löydy!

Leave a comment:

• aakoo
    replied
    Originally posted by Shameless View Post
    Kysymyksen toistelua... elikkä e34 tekniikka swappi e30:seen ja nyt olen laatikkoöljyjä vloppuna vaihtamassa.. ongelma on että ei ole 100% tietoo mitä öljyä sinne pistän! FAQiin ollaan neuvottu mutta kun vaihtoehtoja siellä on sata... laakkoselle soitin ja sielläkään ei voitu antaa vastausta muuta kun että näitä öljyjä kone näyttää.. castrol ja redline on mitä kone sanoo! sanottiin että laatikon kyljessä lukee mitä sinne laitetaa mutta minun silmiini sellasta ei osunu kun auto tänään nostettiin ylös.. alkaa hermot menee

MITÄ SINNE LAITAN? MITÄ PORUKKA ON KÄYTTÄNY? tääänk juu!
    Tämä ei vieläkään riittänyt vastaukseksi?

Originally posted by aakoo View Post
    Siis, tuolta FAQista, mihin aiemminkin neuvottiin, kaivoin nyt tälläisen:

535i
    Getrag 260/6: 1.25l
    Laatikkoremontin yhteydessä 1,35l

ATF-öljyä.

Leave a comment:

• _racing_
    replied
    Originally posted by Shameless View Post
    Kysymyksen toistelua... elikkä e34 tekniikka swappi e30:seen ja nyt olen laatikkoöljyjä vloppuna vaihtamassa.. ongelma on että ei ole 100% tietoo mitä öljyä sinne pistän! FAQiin ollaan neuvottu mutta kun vaihtoehtoja siellä on sata... laakkoselle soitin ja sielläkään ei voitu antaa vastausta muuta kun että näitä öljyjä kone näyttää.. castrol ja redline on mitä kone sanoo! sanottiin että laatikon kyljessä lukee mitä sinne laitetaa mutta minun silmiini sellasta ei osunu kun auto tänään nostettiin ylös.. alkaa hermot menee

Jos öljy on punasta niin atf öljyä jos mustaa niin laittaisin jotain perus laatikko öljyä. Eikö löydy laatikosta mitään tarraa missä lukee mitä ööliä?
    Last edited by _racing_; 16-05-2013, 22:04.

Leave a comment:

• Shameless
    replied

Leave a comment:

• naikou
    replied
    525iX etuiskarit

Nelivetomalliin ei kai muuta saa ku alkuperästä? Saisko sinne vaikka takavetomallin d2 coilit modailtua kiinni? Tossa mun yksilössä on vieläpä tehtaan m-sport jousitus ni yli 700€ uudet iskarit eteen ei nappaa ku siihen rahaan kai saa parempaakin alustaa.

Tietäiskö kukaan miten saan ajotietokoneen tajuamaan ettei autossa ole enää vetokoukkua, ei oo ees koukun johtosarjaa autossa enää kiinni ja silti aina ku laittaa virrat päälle ni kellot kilisee ja "tailer light" lukee näytössä. Takasumarin toimimattomuus vois kai johtua myös tästä ominaisuudesta?

Leave a comment:

• Wangel436
    replied
    Varmistusta kaivataan, olikos sedanissa ja touringissa etuovet vaihtokelpoiset keskenään? vai muistanko väärin? takaovet tais olla erilaiset noissa? :think

Leave a comment:

• 525TurboIC
    replied
    Originally posted by jepe- View Post
    Käyköhän sedanin takapuskuri touringiin?

Ja ihan orkkis perusmalli siis.
    Pitäs käydä.

Leave a comment:

• jepe-
    replied
    Käyköhän sedanin takapuskuri touringiin?

Ja ihan orkkis perusmalli siis.

Leave a comment:

• maanmittaaja
    replied
    Joo-o... tuli tuossa toukka ostettua tuplakattoluukulla tiedostaen, että kattoluukku ei toimi. Nyt kerkisin hieman räpeltämään sitä. Eli etuluukku nousee normaalisti ylös, mutta sisäpuolen verhoiltu osa ei liiku mihinkään. Takaluukkukin yrittää eteenpäin tulla, mutta ei paljon. Rutinaa kuuluu, kun sulkee, ilmeisesti hammasrattaistosta. Niin ja etuluukku lähti toisesta kulmasta hivenen taaksepäin, kun veti sisäpuolen verhoiluosasta taakse samalla kun koitti avata.

Eli kysymys kuuluukin, että mitä hilpetööriä tuohon kannattaa valmiiksi ostaa, kun sen milloin innostuu repimään auki?! Ja onnistuuko avaus kovinkaan helposti, kun ei aukea muuta kuin etuluukku lippa-asentoon? Niitä ohjeita tietenkin on netti pullollaan... Mutta lähinnä tuo tarvittavat osat kiinnostaisi...:think

Leave a comment:

• duuk
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Omassakin on ajovalojen pesurit ja isompi säiliö.. Tällä koodilla (61667007880) tilasin, joka pitäisi sopia myös sulle.. Ei maksanut kun 2-3euroa.
    Juu kiitos.
    Pitää käydä ohiajaessa paikalliselta diileriltä tilaamassa se.
    Isompi osatilaus ehti jo saksaan lähteä.

Leave a comment:

• SushiX
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Isompi säiliö löytyy, kun autossa on ajovalojen pesurit..
    Omassakin on ajovalojen pesurit ja isompi säiliö.. Tällä koodilla (61667007880) tilasin, joka pitäisi sopia myös sulle.. Ei maksanut kun 2-3euroa.

Leave a comment:

• duuk
    replied
    Originally posted by BmwE38 View Post
    Minkä kokoinen säiliö sulla on? Joskus kokeilin sen 8l säiliön korkkia tuohon 3.2l säiliöön, ei käy. Isommassa on isompi.
    Isompi säiliö löytyy, kun autossa on ajovalojen pesurit..

Leave a comment:

• Roisto
    replied
    Originally posted by topiiz View Post
    Paljonko on e34 520i vakioalustan mitat mitattuna pyörän navan keskeltä kaareen, edessä ja takana? Edellinen omistaja madaltanut autoa, eikä tietoa paljon ja nyt olisi tarkoitus madaltaa lisää..
    390mm/350mm ?

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎