Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• antto93
    replied
    kiitos! tilattiin töistä joku adapteri ( soitettiin sinne minkälainen sopii ) mutta oli ittenkin väärä, ja oli joku boxi välissäkin :s mutta jos tommonen " tavallinen " sopii siihen niin on hyvä kun laitoimme abikoilla niin sisä peili alkoi liikkua jne o.O

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by antto93 View Post
    mistä saa adapteri että saa uusi stereo vakion tilalle? olen yrittänyt tehdä abikoilla mutta ei toimii ja en löydä tommonen adapteri :s ja auto on -92 m5
    google mitään? -> http://www.verkkokauppa.com/fi/produ...pterijohto-BMW ensimmäinen hakutulos

Leave a comment:

• antto93
    replied
    stereo ongelma

mistä saa adapteri että saa uusi stereo vakion tilalle? olen yrittänyt tehdä abikoilla mutta ei toimii ja en löydä tommonen adapteri :s ja auto on -92 m5

Leave a comment:

• Point
    replied
    Kiitoksia! Täytyy mennä motonettiin shoppailemaan ja katsomaan mitä tarttuu mukaan.

Leave a comment:

• peto2
    replied
    Originally posted by Point View Post
    Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta mitä öljyä suosittelette ja kuinka paljon sitä tulee ostaa e34:n koneeseen? -91 525 kyseessä.
    itte oon käyttäny Mobil Synt S/S 3000 tai Castrol Magnatek C3 5w40 öljyjä mutta taitaa käydä ihan mikä vaan synteettinen 5w40. osta 2kpl 4l kannua, jäljelle jää litran verran niin saa sit lisäillä

Leave a comment:

• Point
    replied
    Nyt tulee tyhmä kysymys, mutta mitä öljyä suosittelette ja kuinka paljon sitä tulee ostaa e34:n koneeseen? -91 525 kyseessä.

Leave a comment:

• janihannula
    replied
    Koitin pitää ainaki minuutin eikä mitää tapahtunu prkl. Keskus lukko pamahtaa kiinni heti ku kääntää virrat kakkos asentoon. Ihime touhua.

Leave a comment:

• -Markus-
    replied
    Koitappa pitää sitä nappia 30 sekkaa pohjassa. Ainakin toi 15 sekkaa tuntuu liian lyhyeltä.

Leave a comment:

• janihannula
    replied
    Tuo jo selvensi paljon. Tuo kutistesukan alla oleva pitää kaivaa ja tuo 80a sulakesysteemi ei ole vieläkään osunu silmään. Täytyy siis ottaa silmät käteen

Kuinkas tuon kattoluukun kanssa. Luin täältä että sähkökaton nappia pitäisi pitää pohjassa 15-20s niin pitäisi jotenkin nollata itsensä? Mulla ei tapahdu siitä mitään/käytös ei muutu.

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by janihannula View Post
    Kyllä mä taidan olla sokea kun ei löydy. Onko sulake akusta lähtevassa n35mm2 kaapelissa vai niissä vähän ohuemmissa jotka menee akkunavalta sulake/releboxiin päin toiselle puolelle takapenkin alle?

Tuoppaa paukkua ovet lukkoon itsekseen tai viimeistään ku laitta virrat päälle avaimella. Toimi normaslisti auton ostohetkellä mutta nyt kun autoa on ruuvattu ja akunkenkä on ollut irti niin alkoi tuo temppuilu. Ssmaten kattoluukku jää 5cm auki eikä mene kiinni. Luukkua saa ajettua kyllä täysin auki ongelmitta, mutta kiinni laitettaessa lopettaa liikkeen liian "aikaisin".
    Oiskos tästä apua? http://www.bmwe34.net/E34main/Mainte...sible_link.htm

Leave a comment:

• janihannula
    replied
    Kyllä mä taidan olla sokea kun ei löydy. Onko sulake akusta lähtevassa n35mm2 kaapelissa vai niissä vähän ohuemmissa jotka menee akkunavalta sulake/releboxiin päin toiselle puolelle takapenkin alle?

Tuoppaa paukkua ovet lukkoon itsekseen tai viimeistään ku laitta virrat päälle avaimella. Toimi normaslisti auton ostohetkellä mutta nyt kun autoa on ruuvattu ja akunkenkä on ollut irti niin alkoi tuo temppuilu. Ssmaten kattoluukku jää 5cm auki eikä mene kiinni. Luukkua saa ajettua kyllä täysin auki ongelmitta, mutta kiinni laitettaessa lopettaa liikkeen liian "aikaisin".

Leave a comment:

• Haju69
    replied
    Originally posted by janihannula View Post
    Miatä päin löytyy -88 535i autosta "päösulake"? Oon kattellut akun tyköä takapenkin alta yms mutta ei tulosta.
    Kyllä se sieltä pitäisi löytyä. FAQ

Leave a comment:

• janihannula
    replied
    Miatä päin löytyy -88 535i autosta "päösulake"? Oon kattellut akun tyköä takapenkin alta yms mutta ei tulosta.

Leave a comment:

• dumppi
    replied
    Originally posted by jami View Post
    On varmasti apua kiitos!

Leave a comment:

• jami
    replied
    Originally posted by dumppi View Post
    E34sta ovet lukossa eikä aukea avaimella
    Ei siis kummastakaan ovesta eikä kontin lukosta.
    Emännän siskolla oli siis tuo kolmenelonen lainassa ja soitteli eilen että ovet ei aukea avaimella eikvätkä siis pääse auton sisään... Kävin kattoo niin valot oli jääny päälle joten akku on tyhjä. Voisikohan ovet aueta normaalisti jos sais annettua lisävirtaa?
    Vinkkejä miten sais konepellin auki mahdollisimman vähillä tuhoilla?
    Oisko tuosta apua?

Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎