Siihen tuskin kuuluu mukaan vikinä ? Justiin huomasin
Eikös se vikinä kuulu kans ihan asiaan jos rajoittimeen hakkaa... Pumppu jumii ja hihna luistaa... Miksi pitää ylipäätänsä tehdä noin että kääntää rajoittimeen asti?
Ja viskon mutterin kierteeseen sitten kuparitahnaa tmv. ettei haraa kiinni.
Ja tosiaan, kananttaa pitäytyä laatumerkeissä, mokomalla vialla saa herkästi aiheutettua itselleen paljon suurempaa päänvaivaa ja kustannetta esimerkiksi kansiremontin muodossa...
Kannattaa välttää noi halvat viskot, ellei halua korjata nesteletkuja ja maalata konepeltiä ku räjähtää. Ne kun tahtoo lukittaa motarillaki 100km/h+ nopeuksissa.
Luulen, että pelkkä visko (en siis ole asiaa sen kummemmin vielä tutkinut). Mites lueskelin tuosta silikonirasvan lisäämisestä viskoon. Onko kukaan kokeillut ja jos on vois kertoo mistä tätä rasvaa sais ja jonkinlaiset ohjeet Tietty jos rasvaa on vaikea saada mistään (ainakin 2005 näytti olevan vaikeeta ) tai sen laittaminen vaatii enemmän tietämystä on uusi visko varmaan helpompi ja ainakin tällä hetkellä ykkös sijalla
Mulla ois myynnissä käytännössä uusi visko h.80e. Propelli mukaan.
Mikähän on kun käääntää ratin linkkuunsa niin tärrää lopussa ja tuntuu että vääntäisi hieman vastaan . Ohjaustehostimen hihna juuri vaihdettu ? Vaikuttaako kireys/löysyys tuohon
Suurinpiirtein noinhan sen kuuluukin toimia:think
Kun siellä rupee ylipaine ventiili hakkaamaan painetta ohi ettei laitteet hajoa.
Luulen, että pelkkä visko (en siis ole asiaa sen kummemmin vielä tutkinut). Mites lueskelin tuosta silikonirasvan lisäämisestä viskoon. Onko kukaan kokeillut ja jos on vois kertoo mistä tätä rasvaa sais ja jonkinlaiset ohjeet Tietty jos rasvaa on vaikea saada mistään (ainakin 2005 näytti olevan vaikeeta ) tai sen laittaminen vaatii enemmän tietämystä on uusi visko varmaan helpompi ja ainakin tällä hetkellä ykkös sijalla
Onko siinä sähköflekti kaverina, vai pelkkä visko?
Viskon pitäs ruveta tarraamaan tiukasti kiinni, kun lämpötila rupeaa yhtään nousemaan normaalista.
Tämän voi todentaa hidastamalla flektiä hanska kädessä, suurta varovaisuutta noudattaen, jos flekti on helppo pysäyttää, ja lähtee taas laiskasti pyörimään, on visko entinen.
Testi tulee siis suorittaa silloin, kun moottori on käyntilämmössä paikallaan, ja seurailla lämpöjä.
Jos nousee yli puolivälin, ja siivet on helppo pysäyttää --> visko vaihtoon.
Leave a comment: