Originally posted by ooopeee
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eikös se vikinä kuulu kans ihan asiaan jos rajoittimeen hakkaa... Pumppu jumii ja hihna luistaa... Miksi pitää ylipäätänsä tehdä noin että kääntää rajoittimeen asti?
-
Ja viskon mutterin kierteeseen sitten kuparitahnaa tmv. ettei haraa kiinni.
Ja tosiaan, kananttaa pitäytyä laatumerkeissä, mokomalla vialla saa herkästi aiheutettua itselleen paljon suurempaa päänvaivaa ja kustannetta esimerkiksi kansiremontin muodossa...
Leave a comment:
-
Juu kyseessä siis ihan orkkis visko foorumilaiselta joten eiköhän se kestä
Leave a comment:
-
Kannattaa välttää noi halvat viskot, ellei halua korjata nesteletkuja ja maalata konepeltiä ku räjähtää. Ne kun tahtoo lukittaa motarillaki 100km/h+ nopeuksissa.
Leave a comment:
-
Ja tuolta vielä halvemmalla: http://alvadi.ee/varuosad/bmw/5-e34-1988/visco-sidur/Originally posted by waudeville View PostNo on kyllä halpa
Tuoltakin uusi on 79€ mutta ilman propellia
http://kimsu.nettix.vilkas.fi/epages...Products/BMW88
Leave a comment:
-
No on kyllä halpa
Tuoltakin uusi on 79€ mutta ilman propellia
Leave a comment:
-
No viddu... Mitä ne nykyään mahtaa sit uutena maksaa...Originally posted by Läbä View PostVarasin jo yhen uuden orkkis viskon 40e
E:Lämmöt puolessa välissä, visko pyörii, otin viskosta kiinni, pysähty helposti ja pyöräytin vielä toiseen suuntaan joten visko siis selvästi entinen?
ja kyllä, visko on entinen.
Leave a comment:
-
Muista sitten,että siinä viskon mutterissa on "ruotsalaiset" kierteetOriginally posted by Läbä View PostVarasin jo yhen uuden orkkis viskon 40e
E:Lämmöt puolessa välissä, visko pyörii, otin viskosta kiinni, pysähty helposti ja pyöräytin vielä toiseen suuntaan joten visko siis selvästi entinen?
Leave a comment:
-
Varasin jo yhen uuden orkkis viskon 40eOriginally posted by 525TurboIC View PostMulla ois myynnissä käytännössä uusi visko h.80e. Propelli mukaan.
E:Lämmöt puolessa välissä, visko pyörii, otin viskosta kiinni, pysähty helposti ja pyöräytin vielä toiseen suuntaan joten visko siis selvästi entinen?Last edited by KarkkainenL; 12-02-2014, 17:03.
Leave a comment:
-
Mulla ois myynnissä käytännössä uusi visko h.80e. Propelli mukaan.Originally posted by Läbä View PostLuulen, että pelkkä visko (en siis ole asiaa sen kummemmin vielä tutkinut). Mites lueskelin tuosta silikonirasvan lisäämisestä viskoon. Onko kukaan kokeillut ja jos on vois kertoo mistä tätä rasvaa sais ja jonkinlaiset ohjeet
Tietty jos rasvaa on vaikea saada mistään (ainakin 2005 näytti olevan vaikeeta
) tai sen laittaminen vaatii enemmän tietämystä on uusi visko varmaan helpompi ja ainakin tällä hetkellä ykkös sijalla 
Leave a comment:
-
Suurinpiirtein noinhan sen kuuluukin toimia:thinkOriginally posted by ooopeee View PostMikähän on kun käääntää ratin linkkuunsa niin tärrää lopussa ja tuntuu että vääntäisi hieman vastaan . Ohjaustehostimen hihna juuri vaihdettu ? Vaikuttaako kireys/löysyys tuohon
Kun siellä rupee ylipaine ventiili hakkaamaan painetta ohi ettei laitteet hajoa.
Leave a comment:
-
Luulen, että pelkkä visko (en siis ole asiaa sen kummemmin vielä tutkinut). Mites lueskelin tuosta silikonirasvan lisäämisestä viskoon. Onko kukaan kokeillut ja jos on vois kertoo mistä tätä rasvaa sais ja jonkinlaiset ohjeet
Tietty jos rasvaa on vaikea saada mistään (ainakin 2005 näytti olevan vaikeeta
) tai sen laittaminen vaatii enemmän tietämystä on uusi visko varmaan helpompi ja ainakin tällä hetkellä ykkös sijalla
Leave a comment:
-
Onko siinä sähköflekti kaverina, vai pelkkä visko?
Viskon pitäs ruveta tarraamaan tiukasti kiinni, kun lämpötila rupeaa yhtään nousemaan normaalista.
Tämän voi todentaa hidastamalla flektiä hanska kädessä, suurta varovaisuutta noudattaen, jos flekti on helppo pysäyttää, ja lähtee taas laiskasti pyörimään, on visko entinen.
Testi tulee siis suorittaa silloin, kun moottori on käyntilämmössä paikallaan, ja seurailla lämpöjä.
Jos nousee yli puolivälin, ja siivet on helppo pysäyttää --> visko vaihtoon.
Leave a comment:
Leave a comment: