Originally posted by duuk
View Post
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by waudeville View PostPitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)
Parempi korjata nyt kuin sitten kun jarrut on poissa kokonaan.
Löytyy märkä kohta luultavasti jostain.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by duuk View PostItsellä ollut 3:ssa E34:ssa ko vika. Olen opetellut lukemaan saksaa vikailmoitusten osalta.. Touringiin oli pakko vaihtaa saksa kieleksi kun nuo englannin kieliset ilmoitukset näytti jotenki sopimattomilta
Kyllähän sen lukituksen auki saa
"
OBC:n avaaminen ja lukitseminen
Avataksesi OBC:n paina ensiksi Date nappia ja laske yhteen kuukausi ja päivämäärä. Eli, jos päiväys näytetään ”0704″, yhteenlaskun summa on siis (7+4) ”11″.
Mene testiin 19 painamalla yhtäaikaisesti 1000 ja 10 nappia. Sen jälkeen valitse testin numero (19) käyttämällä nappeja 10 ja 1.·
Mikäli näytössä on sana ”LOCK”, suorita yllä neuvottu yhteenlasku ja paina S/R.
Jos suoritat testin 19 uudelleen näytössä lukee nyt ”FREI”, tarkoittaen, että OBC on avattu."
http://www.bmwnet.fi/bmw-e34-obc-koodit/
1000 ja 10 napin painaminen ei vaikuta mitään, eli on lukittu jotenkin muuten kuin tuolta valikosta.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by makkis View PostEiköhän sulla ole vika siinä mittariston napissa
Eli ennenkuin purkaat mittaristoa, paina nappia pohjaan ja pyörittele samalla siten että voisi olla mahdollista että sillä tavalla se putsaisi hapettuneet kosketuspinnat puhtaiksi, jos tämä ei auta niin purkaa mittaristo ja rapsuta vaikka rukarilla ne pinnat puhtaaksi ja sen jälkeen kokeilet ohjeilla vaihtaa kielen
Originally posted by waudeville View PostPitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)Originally posted by Bmw Master View PostMullakaan ei mene salavalikkoon. Ilmeisesti testerillä lukittu.
"
OBC:n avaaminen ja lukitseminen
Avataksesi OBC:n paina ensiksi Date nappia ja laske yhteen kuukausi ja päivämäärä. Eli, jos päiväys näytetään ”0704″, yhteenlaskun summa on siis (7+4) ”11″.
Mene testiin 19 painamalla yhtäaikaisesti 1000 ja 10 nappia. Sen jälkeen valitse testin numero (19) käyttämällä nappeja 10 ja 1.·
Mikäli näytössä on sana ”LOCK”, suorita yllä neuvottu yhteenlasku ja paina S/R.
Jos suoritat testin 19 uudelleen näytössä lukee nyt ”FREI”, tarkoittaen, että OBC on avattu."
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostPemarin ajotietokoneen kielenvaihto
1. Hold the 1000 and 10 keys simultaneously
2. Press the 1 button until the display shows Funktion: 01
3. Press the Set/Res button.
4. The display will now show Sprache
tällä vaihtu oma.
Leave a comment:
-
-
Pitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by waudeville View PostKokeiltu 1- ja 2 asennossa. tehty youtuben ohjeiden mukaanja kaikkia variaatioita
Pitää viedä Batmobile Morkaille kylään. Nyt alko herjaan jarrunesteen vähyydestä vaikka just täytin säiliön.(vai olisko kelin vaihtelut pistänyt vettä sekaan)
Eli ennenkuin purkaat mittaristoa, paina nappia pohjaan ja pyörittele samalla siten että voisi olla mahdollista että sillä tavalla se putsaisi hapettuneet kosketuspinnat puhtaiksi, jos tämä ei auta niin purkaa mittaristo ja rapsuta vaikka rukarilla ne pinnat puhtaaksi ja sen jälkeen kokeilet ohjeilla vaihtaa kielen
Leave a comment:
-
-
Jep, ja nuo Depot on E34:ssa hintaansa nähden erittäin hyviä. Joskus harvoin on joutunut yksittäiseen umpioon pyöräyttään tiivistesilikoonia lisää, jottei kerää kosteutta. Noita on kuitenki tullu pyöriteltyä useampi sarja käytössä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by e57 View PostKuskin puolen lyhkästen lasi otti ja halkes, olikos se niin että näihin boschin umpioihin pelkän lasin vaihtaessa pitää sulatella vanha lasi irti ja liimata uusi tilalle? Ja uuden umpionhan taitaa saada melkein samaan rahaan... Ja uudella umpiolla luulis valotehon paranevan kun on nuo xenonitkin?:think
Leave a comment:
-
-
Kuskin puolen lyhkästen lasi otti ja halkes, olikos se niin että näihin boschin umpioihin pelkän lasin vaihtaessa pitää sulatella vanha lasi irti ja liimata uusi tilalle? Ja uuden umpionhan taitaa saada melkein samaan rahaan... Ja uudella umpiolla luulis valotehon paranevan kun on nuo xenonitkin?:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Urpo_rotta View PostPemarin ajotietokoneen kielenvaihto
1. Hold the 1000 and 10 keys simultaneously
2. Press the 1 button until the display shows Funktion: 01
3. Press the Set/Res button.
4. The display will now show Sprache
tällä vaihtu oma.. Polttimo hehkuu mukavan himmeenä. Pitäis varmaan vaihtaa se poltin nyt kun alkaa tarkeneen
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View PostPaina sitä oikeanpuoleista tattia mittaristossa pitkään pohjassa kun virrat olikohan 1 asennossa.. Niin monta kertaa kunnes haluttu kieli.ja kaikkia variaatioita
Pitää viedä Batmobile Morkaille kylään. Nyt alko herjaan jarrunesteen vähyydestä vaikka just täytin säiliön.(vai olisko kelin vaihtelut pistänyt vettä sekaan)
Leave a comment:
-
-
Originally posted by waudeville View Postmittariston. Sais noi herjaukset järkevämmiksKyllä tää on ihanaa olla Bermaristi taas!! melkein 4 vuotta ilman ongelmia toisella merkillä,mutta onko se enää autoilua
Leave a comment:
-
-
Originally posted by makkis View PostEn ole tutkinut mikä noista menee kun se valo lakkaa syttymästä. Periaatteessa se voi olla vaikka vain johto poikki laturin sisältä:think
Oletko mitannut että lataako se ollenkaan?
Leave a comment:
-
Leave a comment: