memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Eipä ole moista vastaan tullut.. Onko sulla se obc ihan täysissä voimissa eli ehjä?
    Ihan ok toimii. Pitää kokeilla toisella.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by Bmw Master View Post
    1000 ja 10 napin painaminen ei vaikuta mitään, eli on lukittu jotenkin muuten kuin tuolta valikosta.
    Eipä ole moista vastaan tullut.. Onko sulla se obc ihan täysissä voimissa eli ehjä?

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by waudeville View Post
    Pitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)
    Vuotaa jostain aika paljon siis.
    Parempi korjata nyt kuin sitten kun jarrut on poissa kokonaan.

    Löytyy märkä kohta luultavasti jostain.

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by duuk View Post
    Itsellä ollut 3:ssa E34:ssa ko vika. Olen opetellut lukemaan saksaa vikailmoitusten osalta.. Touringiin oli pakko vaihtaa saksa kieleksi kun nuo englannin kieliset ilmoitukset näytti jotenki sopimattomilta





    Kyllähän sen lukituksen auki saa
    "
    OBC:n avaaminen ja lukitseminen
    Avataksesi OBC:n paina ensiksi Date nappia ja laske yhteen kuukausi ja päivämäärä. Eli, jos päiväys näytetään ”0704″, yhteenlaskun summa on siis (7+4) ”11″.
    Mene testiin 19 painamalla yhtäaikaisesti 1000 ja 10 nappia. Sen jälkeen valitse testin numero (19) käyttämällä nappeja 10 ja 1.·
    Mikäli näytössä on sana ”LOCK”, suorita yllä neuvottu yhteenlasku ja paina S/R.
    Jos suoritat testin 19 uudelleen näytössä lukee nyt ”FREI”, tarkoittaen, että OBC on avattu."
    http://www.bmwnet.fi/bmw-e34-obc-koodit/

    1000 ja 10 napin painaminen ei vaikuta mitään, eli on lukittu jotenkin muuten kuin tuolta valikosta.

    Leave a comment:


  • duuk
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    Eiköhän sulla ole vika siinä mittariston napissa
    Eli ennenkuin purkaat mittaristoa, paina nappia pohjaan ja pyörittele samalla siten että voisi olla mahdollista että sillä tavalla se putsaisi hapettuneet kosketuspinnat puhtaiksi, jos tämä ei auta niin purkaa mittaristo ja rapsuta vaikka rukarilla ne pinnat puhtaaksi ja sen jälkeen kokeilet ohjeilla vaihtaa kielen
    Itsellä ollut 3:ssa E34:ssa ko vika. Olen opetellut lukemaan saksaa vikailmoitusten osalta.. Touringiin oli pakko vaihtaa saksa kieleksi kun nuo englannin kieliset ilmoitukset näytti jotenki sopimattomilta

    Originally posted by waudeville View Post
    Pitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)
    Originally posted by Bmw Master View Post
    Mullakaan ei mene salavalikkoon. Ilmeisesti testerillä lukittu.
    Kyllähän sen lukituksen auki saa
    "
    OBC:n avaaminen ja lukitseminen
    Avataksesi OBC:n paina ensiksi Date nappia ja laske yhteen kuukausi ja päivämäärä. Eli, jos päiväys näytetään ”0704″, yhteenlaskun summa on siis (7+4) ”11″.
    Mene testiin 19 painamalla yhtäaikaisesti 1000 ja 10 nappia. Sen jälkeen valitse testin numero (19) käyttämällä nappeja 10 ja 1.·
    Mikäli näytössä on sana ”LOCK”, suorita yllä neuvottu yhteenlasku ja paina S/R.
    Jos suoritat testin 19 uudelleen näytössä lukee nyt ”FREI”, tarkoittaen, että OBC on avattu."

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Pemarin ajotietokoneen kielenvaihto
    1. Hold the 1000 and 10 keys simultaneously
    2. Press the 1 button until the display shows Funktion: 01
    3. Press the Set/Res button.
    4. The display will now show Sprache


    tällä vaihtu oma.
    Mullakaan ei mene salavalikkoon. Ilmeisesti testerillä lukittu.

    Leave a comment:


  • waudeville
    replied
    Pitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by waudeville View Post
    Kokeiltu 1- ja 2 asennossa. tehty youtuben ohjeiden mukaan ja kaikkia variaatioita Pitää viedä Batmobile Morkaille kylään. Nyt alko herjaan jarrunesteen vähyydestä vaikka just täytin säiliön.(vai olisko kelin vaihtelut pistänyt vettä sekaan)
    Eiköhän sulla ole vika siinä mittariston napissa
    Eli ennenkuin purkaat mittaristoa, paina nappia pohjaan ja pyörittele samalla siten että voisi olla mahdollista että sillä tavalla se putsaisi hapettuneet kosketuspinnat puhtaiksi, jos tämä ei auta niin purkaa mittaristo ja rapsuta vaikka rukarilla ne pinnat puhtaaksi ja sen jälkeen kokeilet ohjeilla vaihtaa kielen

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Jep, ja nuo Depot on E34:ssa hintaansa nähden erittäin hyviä. Joskus harvoin on joutunut yksittäiseen umpioon pyöräyttään tiivistesilikoonia lisää, jottei kerää kosteutta. Noita on kuitenki tullu pyöriteltyä useampi sarja käytössä.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by e57 View Post
    Kuskin puolen lyhkästen lasi otti ja halkes, olikos se niin että näihin boschin umpioihin pelkän lasin vaihtaessa pitää sulatella vanha lasi irti ja liimata uusi tilalle? Ja uuden umpionhan taitaa saada melkein samaan rahaan... Ja uudella umpiolla luulis valotehon paranevan kun on nuo xenonitkin?:think
    Juu, ei ihan kauheasti kannata alkaa korjailemaan.. -> http://www.carparts-online.de/shop2/...FER-LINKS.html + http://www.carparts-online.de/shop2/...ER-RECHTS.html

    Leave a comment:


  • e57
    replied
    Kuskin puolen lyhkästen lasi otti ja halkes, olikos se niin että näihin boschin umpioihin pelkän lasin vaihtaessa pitää sulatella vanha lasi irti ja liimata uusi tilalle? Ja uuden umpionhan taitaa saada melkein samaan rahaan... Ja uudella umpiolla luulis valotehon paranevan kun on nuo xenonitkin?:think

    Leave a comment:


  • waudeville
    replied
    Originally posted by Urpo_rotta View Post
    Pemarin ajotietokoneen kielenvaihto
    1. Hold the 1000 and 10 keys simultaneously
    2. Press the 1 button until the display shows Funktion: 01
    3. Press the Set/Res button.
    4. The display will now show Sprache


    tällä vaihtu oma.
    tota täytyy kokeilla varmaankin vielä,kun on pimeää . Polttimo hehkuu mukavan himmeenä. Pitäis varmaan vaihtaa se poltin nyt kun alkaa tarkeneen

    Leave a comment:


  • waudeville
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Paina sitä oikeanpuoleista tattia mittaristossa pitkään pohjassa kun virrat olikohan 1 asennossa.. Niin monta kertaa kunnes haluttu kieli.
    Kokeiltu 1- ja 2 asennossa. tehty youtuben ohjeiden mukaan ja kaikkia variaatioita Pitää viedä Batmobile Morkaille kylään. Nyt alko herjaan jarrunesteen vähyydestä vaikka just täytin säiliön.(vai olisko kelin vaihtelut pistänyt vettä sekaan)

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by waudeville View Post
    mittariston. Sais noi herjaukset järkevämmiks Kyllä tää on ihanaa olla Bermaristi taas!! melkein 4 vuotta ilman ongelmia toisella merkillä,mutta onko se enää autoilua
    Paina sitä oikeanpuoleista tattia mittaristossa pitkään pohjassa kun virrat olikohan 1 asennossa.. Niin monta kertaa kunnes haluttu kieli.

    Leave a comment:


  • Purtsi123
    replied
    Originally posted by makkis View Post
    En ole tutkinut mikä noista menee kun se valo lakkaa syttymästä. Periaatteessa se voi olla vaikka vain johto poikki laturin sisältä:think
    Oletko mitannut että lataako se ollenkaan?
    Juuri sain auton ajettua toisella akulla talliin. Ei lataa ollenkaan, tai ainakaan akulle asti ei latausta tule. Tutkin kohta tarkemmin.

    Leave a comment:

Working...
X