Perille tuo on aina vienyt. Moottori ja laatikko pelaa kivasti.
Muuta remppaa on sitten ollut, osa pakollista ja osa ennakoivaa.
- Takajarrulevyt + palat
- Etujarrulevyt + palat
- Oikea Takapyöränlaakeri
- Oikea Taka ABS-anturi
- Etu- ja takaiskarit
- Reaktiotangot
- Alatukivarret
- Uudet Xenonpolttimot, EvoX-R:t ja ajovalojen pleksit
- Konepellin avausvaijeri
- Puhallinmoottori
- Ylävesiletkun muovilähtö
- Turbon alipaineletkut
- Koiranluut
- Taka-aurauksensäätötangot
- Takakelkan puslat
- Kardaani ja vetarit, ehjät purkuosat
- Takailmajousi
- Vesipumppu ja termarit
- Webasto vaihdettu ehjään
- Hehkut
- Takakontin avauspainike/kilpivalopaketti
Näiden lisäksi toki normaalit öljy- ja suodatinhuollot. Onhan siinä ollut remppaa melkoisesti.
Ja tämä ei ollut edes täysin huoltamatta jätetty yksilö, edellisen omistajan ajalta kuitteja 10k€ edestä


Säästövinkki E39 ostoa harkitsevalle - Jos auto tärisee tai tutisee edes ihan vähän, se ei korjaannu renkaiden tasapainotuksella vaan alustajumppaa on luvassa. Paljon.
Saa varautua vaihtamaan kaiken.
Paljonhan tuolla on ajettu, niin eipä nuo remontit toki yllätyksenä tullut. Onneksi saa edes itse tehtyä ja saksasta saa osia kohtuuhintaan, muuten olisi tullut konkurssi

Laatikko ja turbiini on orggis, öljyt vaihdettu uudesta asti 80tkm välein - katsotaan milloin tuo surullisenkuuluisa GM räjähtää

Mukava auto kun kaikki on kunnossa, mutta vaatii näin vanhemmiten vähän huolenpitoa

Leave a comment: