Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 ostamassa ja käyttökokemuksia, vol 2.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DenkuC
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Siis ostitko tuon? Tuo auto löytyi täältä showroomistakin. Olen katsellut tuota. Eikait muuta vikaa kun oikea takaovi erivärinen. Saanut pusun joskus. Sisusta on kyllä helvetin siisti!
    Juu, kauppoihin päädyttiin tästä. Myyjä kertoi erittäin avoimesti historian risut ja ruusut, värieroa ei näillä kurakeleillä huomannut mutta pusu on tiedossa.

    Tottakai kaikissä näissä jotain pientä laittoa, kuten tässäkin pientä ruostetäplää ovissa ja takakaarissa mutta ei mitään ylitsepääsemätöntä.

    Sisusta yksi parhaimpia mitä olen nähnyt ja varustetaso kyllä uppoaa myös itselle.

    Originally posted by anssip View Post
    Mulla myynnissä tämä. Tosta laatikosta senverran että kunnossa on ja ei se luista yhtään. Tuli sun kommenttien jälkeen eilen ja tänään tosissaan tutkittua mistä johtuu että isommilla kierroksilla viivästytti vaihtoja ja tuntui tehottomalta. Imuvuodot käyty läpi ja uudet nokkien anturit sekä tulpat tuli vaihdettua ja nyt vaihtaa hienosti ja tuli tehotkin takaisin.
    Tuo ja tämä toki oli/on oma henk. koht mielipiteeni, jostain syystä testiajolla vaikka laatikko ei ollut enää kylmä niin kone kyllä kiersi mutta mitään ei tapahtunut. Vika voi toki olla koeajajassakin :P

    Leave a comment:


  • anssip
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Missä oli imuvuotoa? Laitoitko alkuperäiset anturit? Onko vanoksen tiivisteitä vaihdettu?
    Se isoin kumitulppa oli halki imusarjan takaa, muut siitä on laitettu jo aiemmin. Meylet oli ainoot mitä tähän hätään sain eli ei oo alkuperäiset. Ei ole ainakaan mun aikana, epäilen että ne kannattaa jossain vaiheess vaihtaa.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by anssip View Post
    Mulla myynnissä tämä. Tosta laatikosta senverran että kunnossa on ja ei se luista yhtään. Tuli sun kommenttien jälkeen eilen ja tänään tosissaan tutkittua mistä johtuu että isommilla kierroksilla viivästytti vaihtoja ja tuntui tehottomalta. Imuvuodot käyty läpi ja uudet nokkien anturit sekä tulpat tuli vaihdettua ja nyt vaihtaa hienosti ja tuli tehotkin takaisin.
    Missä oli imuvuotoa? Laitoitko alkuperäiset anturit? Onko vanoksen tiivisteitä vaihdettu?

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Vähän halvempi ja maltillisilla kilometreillä. Oletko jo tuon bongannut. (En selaillut tätä topiikkia tarkemmin). https://www.nettiauto.com/bmw/530/8554060
    Joo, kyllä tätä olen ihmetellyt. Ihan magee kapistus.

    Leave a comment:


  • anssip
    replied
    Originally posted by DenkuC View Post
    Tätä eilen käytiin katsomassa, henk koht mielipiteeni on että jos projektiksi haluaa niin miksei
    Takatunkkauspisteet mädät ja päässeet nousemaan korille tyypillisesti ylös.
    Navigaattorin napit eivät jostain syystä toimineet.
    Laatikko luisti aivan älyttömästi, mielenkiinto koeajoon lopahti ensimmäisen 500metrin aikana tämän takia.
    Kaikkia muoviosia rikki/puuttuu.

    Ei herättänyt ostohaluja missään mielessä
    Mulla myynnissä tämä. Tosta laatikosta senverran että kunnossa on ja ei se luista yhtään. Tuli sun kommenttien jälkeen eilen ja tänään tosissaan tutkittua mistä johtuu että isommilla kierroksilla viivästytti vaihtoja ja tuntui tehottomalta. Imuvuodot käyty läpi ja uudet nokkien anturit sekä tulpat tuli vaihdettua ja nyt vaihtaa hienosti ja tuli tehotkin takaisin.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by DenkuC View Post
    Tätä eilen käytiin katsomassa, henk koht mielipiteeni on että jos projektiksi haluaa niin miksei
    Takatunkkauspisteet mädät ja päässeet nousemaan korille tyypillisesti ylös.
    Navigaattorin napit eivät jostain syystä toimineet.
    Laatikko luisti aivan älyttömästi, mielenkiinto koeajoon lopahti ensimmäisen 500metrin aikana tämän takia.
    Kaikkia muoviosia rikki/puuttuu.

    Ei herättänyt ostohaluja missään mielessä


    Tämä taas tuli tänään jo poistettua ja ensimmäisten tuntien perusteella juuri sitä mitä haettiinkin :P
    Siis ostitko tuon? Tuo auto löytyi täältä showroomistakin. Olen katsellut tuota. Eikait muuta vikaa kun oikea takaovi erivärinen. Saanut pusun joskus. Sisusta on kyllä helvetin siisti!

    Leave a comment:


  • DenkuC
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Tämä alkoi todella kiinnostaan:think Pitää laittaa tuonne nettiauto keskusteluun kyssäriä, että onko jonkun foorumilaisen tuttu kampe. Näyttää olevan isompi ajotietokone. Olikos niissä sitä pixeli vikaa? https://m.nettiauto.com/bmw/530/8239522?vifAdCount=79#5
    Tätä eilen käytiin katsomassa, henk koht mielipiteeni on että jos projektiksi haluaa niin miksei
    Takatunkkauspisteet mädät ja päässeet nousemaan korille tyypillisesti ylös.
    Navigaattorin napit eivät jostain syystä toimineet.
    Laatikko luisti aivan älyttömästi, mielenkiinto koeajoon lopahti ensimmäisen 500metrin aikana tämän takia.
    Kaikkia muoviosia rikki/puuttuu.

    Ei herättänyt ostohaluja missään mielessä

    Originally posted by Heguli 31 View Post
    Vähän halvempi ja maltillisilla kilometreillä. Oletko jo tuon bongannut. (En selaillut tätä topiikkia tarkemmin). https://www.nettiauto.com/bmw/530/8554060
    Tämä taas tuli tänään jo poistettua ja ensimmäisten tuntien perusteella juuri sitä mitä haettiinkin :P
    Last edited by DenkuC; 19-02-2017, 20:02. Reason: Tekstin lisäys

    Leave a comment:


  • Heguli 31
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Hintaa kyl on, mutta on varmaan parhainpia nettiauton tarjonnasta tällä hetkellä. Tosin tuolla hintaa alkaisi saamaan jo e60:ä.
    Vähän halvempi ja maltillisilla kilometreillä. Oletko jo tuon bongannut. (En selaillut tätä topiikkia tarkemmin). https://www.nettiauto.com/bmw/530/8554060

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by Micce///M View Post
    https://www.nettiauto.com/bmw/530/8462451

    Mites tuo? Vaikuttaa kohtuullisen siistikuntoiselta, tosin hinta aika suolainen. Tarjoaa vaikka tonnin vähemmän.
    Hintaa kyl on, mutta on varmaan parhainpia nettiauton tarjonnasta tällä hetkellä. Tosin tuolla hintaa alkaisi saamaan jo e60:ä.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Tämä alkoi todella kiinnostaan:think Pitää laittaa tuonne nettiauto keskusteluun kyssäriä, että onko jonkun foorumilaisen tuttu kampe. Näyttää olevan isompi ajotietokone. Olikos niissä sitä pixeli vikaa? https://m.nettiauto.com/bmw/530/8239522?vifAdCount=79#5
    https://www.nettiauto.com/bmw/530/8462451

    Mites tuo? Vaikuttaa kohtuullisen siistikuntoiselta, tosin hinta aika suolainen. Tarjoaa vaikka tonnin vähemmän.

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by petterihi View Post
    Itsellä kanssa rautavieterit takana 523 touringissa. Se etu ilmapusseissa olisi, että jotkut takapään puslien yms. huoltohommat olisivat helpompia kun voi tyhjentää ilmat eikä tarvitse jousia vastaan väännellä tai puristella.
    Isoin etu mun mielestä on kylläkin hivenen useammin kuin kerran 5-10v sisään tulevat puslien vaihdot, se autotomaattinen perän korkeuden säätö. On kuormaa tai ei jne.

    Leave a comment:


  • petterihi
    replied
    Itsellä kanssa rautavieterit takana 523 touringissa. Se etu ilmapusseissa olisi, että jotkut takapään puslien yms. huoltohommat olisivat helpompia kun voi tyhjentää ilmat eikä tarvitse jousia vastaan väännellä tai puristella.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Tämä alkoi todella kiinnostaan:think Pitää laittaa tuonne nettiauto keskusteluun kyssäriä, että onko jonkun foorumilaisen tuttu kampe. Näyttää olevan isompi ajotietokone. Olikos niissä sitä pixeli vikaa? https://m.nettiauto.com/bmw/530/8239522?vifAdCount=79#5

    Leave a comment:


  • hietase
    replied
    Facelifteissä ilmajousitus on vakiona vain 530i ja 540i touringeissa.

    Perä on mielestäni mukavan jämäkkä sekä normaali- että sportalustaisessa ilmaperäisessä. Molemmilla tullut ajettua noin 100 tkm.

    Leave a comment:


  • ritariässä
    replied
    Etujousitus lähtötilanteessa pehmeempi kuin peräpää. Ainakin 6/8 sylinterissä bensakoneisissa.
    Dieseleistä en sano mitään ku en oo niitä omistanut.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎