Originally posted by janke
View Post
Mutta E39:iä juuri käyttöautoksi miettiessä tuli yhdeksi ongelmaksi se, että itse ei sellaista oikein viitsisi pitää ruosteisena. Alkaisi ainakin isommat kohdat häiritä, ja kunnon korjaus maksaa liikaa suhteessa auton arvoon. Varsinkin, jos helmat on mädät niin maksaa ymmärtääkseni aika paljon ne hitsaamiset jo.
Tuossa M5:ssä vielä saa itselleen perusteltua järkevyyden maalauttamiselle.
Mutta ei kai ovien maalaus nyt sentään niin paljon maksa, jos ne eivät ihan kunnolla ruostuneet ole?
Se on harmillista että näissä on tuota ruoste ongelmaa ja taitaa olla mahdotonta löytää suomesta täysin ruosteetonta koria ja jos löytää niin on varmasti jo jollain tapaa maalailtu. Eikä ne pikku ruostetäplät jossain piilossa niinkään haittaa, mutta ne nostopisteet takana ovat ne mitkä harmittaa eniten, kun on aika hankalat korjata. Omassakin pitäisi nuo nostopisteet parsia kasaan, mutta ei oikein kiinnosta.
Leave a comment: