Käsittämätöntä tauhkaamista aina kun tulee topicci autokaupasta. Aina vedätään mukaan AVK:n kautta kiertäneet autot.
Samaa kuraa ne on tuolla premium selection osastolla ja muissa lasipalatseissa.
En nyt muista prosenttiosuuksia mutta suurta osaa autoista korjataan pelleistään/muoveistaan elinkaarensa aikana. Osa kiertää AVK:n kautta kerran tai kaksikin elinkaarensa aikana osa pysyy kilvissä koko elinkaarensa. Tiedän sellaisiakin kilvissä olevia autoja joita on oiottu 5-10 kertaa pysyen koko ajan kilvissä. Onko se sitten parempi kuin sellainen joka menee ekasta kuhmusta lunastukseen ja palaa uudelleen rekisteröitynä liikenteeseen? No Tämän lunastetun pitää ainakin täyttää useampia asioita rekisteröitäessä, jotta katsastus voidaan hyväksyä. Kuinkahan monesta kolaroidusta eiAVK autosta on dokumentoituna kaikkien tarkastettavista jälkeenpäin seuraavia asiota; pyöränsuuntausraportti, turvalaitteiden tarkatus/vikamuistiraportti, alustan/korimittapistepöytkirja, yms??!
Niin ja minulla on kovasti sellainen mielikuva että se auton lunastus johtuu monasti jostain muusta kuin siitä että itse vaurio olisi liian hinnakas korjattavaksi. Esim. yhtiöt pyrkivät alusta loppuun saakka välttämään venttapäivien maksamisesta auton käyttäjälle.
SAA ja PITÄÄ olla erimieltä ;-)
Samaa kuraa ne on tuolla premium selection osastolla ja muissa lasipalatseissa.
En nyt muista prosenttiosuuksia mutta suurta osaa autoista korjataan pelleistään/muoveistaan elinkaarensa aikana. Osa kiertää AVK:n kautta kerran tai kaksikin elinkaarensa aikana osa pysyy kilvissä koko elinkaarensa. Tiedän sellaisiakin kilvissä olevia autoja joita on oiottu 5-10 kertaa pysyen koko ajan kilvissä. Onko se sitten parempi kuin sellainen joka menee ekasta kuhmusta lunastukseen ja palaa uudelleen rekisteröitynä liikenteeseen? No Tämän lunastetun pitää ainakin täyttää useampia asioita rekisteröitäessä, jotta katsastus voidaan hyväksyä. Kuinkahan monesta kolaroidusta eiAVK autosta on dokumentoituna kaikkien tarkastettavista jälkeenpäin seuraavia asiota; pyöränsuuntausraportti, turvalaitteiden tarkatus/vikamuistiraportti, alustan/korimittapistepöytkirja, yms??!
Niin ja minulla on kovasti sellainen mielikuva että se auton lunastus johtuu monasti jostain muusta kuin siitä että itse vaurio olisi liian hinnakas korjattavaksi. Esim. yhtiöt pyrkivät alusta loppuun saakka välttämään venttapäivien maksamisesta auton käyttäjälle.
SAA ja PITÄÄ olla erimieltä ;-)
Comment