E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FbonE
    replied
    Silmät ristissä ettiny mutta ei tunnu löytyvän selkeesti.
    Haussa mitä kaikkea tarvii muuttaa jotta saa koodattua ncs expertillä webaston esilämmittimeksi.
    Kaipailen polkua sekä arvoja jotka tarvii muuttaa.

    Jotenkin tämä tieto tuntuisi olevan varjeltu salaisuus.

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Samppae39 View Post
    Ostin vloppuna innoissani orkkis cd-soittimen. Myöhemmin muistinki että omassa autossa on pyöreät pistokkeet, ostamassani litteät. Myöskään ei löydy pientä pistoketta (valokuitu? tms) ostamani soittimen takaa. Saako tuota soitinta kuinkaan autooni?
    Muutosjohdon saa ainakin merkkiliikkeestä. Pieni pistoke on antennin diversity-toimintoa varten, sen voi jättää irti. Radio-osa on joka tapauksessa huonompi kuin vanhassa.

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by Samppae39 View Post
    Ostin vloppuna innoissani orkkis cd-soittimen. Myöhemmin muistinki että omassa autossa on pyöreät pistokkeet, ostamassani litteät. Myöskään ei löydy pientä pistoketta (valokuitu? tms) ostamani soittimen takaa. Saako tuota soitinta kuinkaan autooni?
    Adapteri vaan väliin. Laita PM, jos tarve.

    Leave a comment:


  • Tenojono
    replied
    Originally posted by Samppae39 View Post
    Ostin vloppuna innoissani orkkis cd-soittimen. Myöhemmin muistinki että omassa autossa on pyöreät pistokkeet, ostamassani litteät. Myöskään ei löydy pientä pistoketta (valokuitu? tms) ostamani soittimen takaa. Saako tuota soitinta kuinkaan autooni?
    Eipä ole kömpinyt vastaan valmiita johdinmuutos sarjoja.
    jos kasettisoittimen tilalle laitoit cd niin tuliko prof radio vai business?
    Äänessä huikea ero. :think

    Leave a comment:


  • Samppae39
    replied
    Ostin vloppuna innoissani orkkis cd-soittimen. Myöhemmin muistinki että omassa autossa on pyöreät pistokkeet, ostamassani litteät. Myöskään ei löydy pientä pistoketta (valokuitu? tms) ostamani soittimen takaa. Saako tuota soitinta kuinkaan autooni?

    Leave a comment:


  • Jh5xx
    replied
    Originally posted by BreeZi View Post
    En tekisi mitään muuta kuin nollaisin shadow memoryn ensiksi ja tuskin senkään jälkeen tekisin mitään. Nuo shadow memoryn koodit on poistuneita/parantuneita/huoltotiedotteita(näin ainakin jostain muistan lukeneeni). Eivätkä ne ole varsinaisia vikakoodeja.
    Kysymyksenä oli mistä vikaa lähteä etsimään koska airbagin valo ei sammu!

    Leave a comment:


  • apche
    replied
    Originally posted by Löwen View Post
    Jättää höplättämmään lumitöiden ajaksi niin kuin ite teen.
    Niin se pitää tehdä. Siinä vain bensaa palaa, mutta ei lähellekään niin paljon kuin sillä joka nuo lumityöt tekee...

    Leave a comment:


  • Löwen
    replied
    Jättää höplättämmään lumitöiden ajaksi niin kuin ite teen.

    Leave a comment:


  • apche
    replied
    Originally posted by Clavurion View Post
    Ominaisuus. Asiasta löytyy tältäkin foorumilta runsaasti tarinaa.
    No löytyihän tästä tietoa kun vähän googlasi oikeilla hakusanoilla. Eli liimaventtiileistä todellakin puhutaan... Kauankohan tuota kannattaa pitää käynnissä, jos nyt joskus pitää autoa siirrellä pihalla?

    Leave a comment:


  • Clavurion
    replied
    Originally posted by apche View Post
    Onko muilla m50b25 moottorin omaavilla tullut vastaan seuraavaa ongelmaa: siirrät autoa pihalla, esim. lumitöiden vuoksi ja sammutat auton samantien. Seuraavana aamuna ei sitten käynnistykään, vaan pyörittää niin kuin puristukset olisi hukassa? Tämä käynyt jo kaksi kertaa. Lopulta lähtee käyntiin, mutta ei käy aluksi kaikilla ja bensan hajua tulee.. Ilmeisesti venttiilit jumii. Onko tämä vika, vai tuon koneen ominaisuus? Ainakin Toyotassa olen kuullut puhuttavan "liimautuvista" venttiileistä, joka kuulemma ominaisuus.
    Ominaisuus. Asiasta löytyy tältäkin foorumilta runsaasti tarinaa.

    Leave a comment:


  • apche
    replied
    Onko muilla m50b25 moottorin omaavilla tullut vastaan seuraavaa ongelmaa: siirrät autoa pihalla, esim. lumitöiden vuoksi ja sammutat auton samantien. Seuraavana aamuna ei sitten käynnistykään, vaan pyörittää niin kuin puristukset olisi hukassa? Tämä käynyt jo kaksi kertaa. Lopulta lähtee käyntiin, mutta ei käy aluksi kaikilla ja bensan hajua tulee.. Ilmeisesti venttiilit jumii. Onko tämä vika, vai tuon koneen ominaisuus? Ainakin Toyotassa olen kuullut puhuttavan "liimautuvista" venttiileistä, joka kuulemma ominaisuus.

    edit. No löytyihän tästä tietoa kun vähän googlasi oikeilla hakusanoilla. Eli liimaventtiileistä todellakin puhutaan... Kauankohan tuota kannattaa pitää käynnissä, jos nyt joskus pitää autoa siirrellä pihalla?
    Last edited by apche; 01-02-2015, 17:49.

    Leave a comment:


  • eiskalt
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    Kyllä isommissa on 220k
    Isommissa? V8 tms?
    No, ei tosin liene relevanttia omalla kohdalla, eiköhän tossa nuhapumpussa pienempi ole. kiitokset.

    Leave a comment:


  • Kiwes
    replied
    Originally posted by TJJ View Post
    Ei ole 530d, mutta minulla on Ctek hanskalokeron alla, siis siinä pohjalevyssä. Lataussähköt saa syötettyä sulakepaneelin kautta, siellä oli sopivasti tyhjä sulakepaikka jonne sai laturille oman sulakkeen.
    Samaa mietin ittekkin et hojohonki hanskalokeron taakse/alle mut laturi pitäs saaha pystyyn ni tarttee vissiin vielä pikkusen pohtia. Laturin plussassa on itessään sulake jo niin ei välttis toista tartte

    Leave a comment:


  • TJJ
    replied
    Originally posted by Kiwes View Post
    Onkos porukka täällä viritelly akkulaturia. 530d:hen? Mihkähän tuon murkulan sais kiinni? Kyseessä siis defan 1210 laturi http://www.motonet.fi/fi/tuote/45494...ulaturi-10A12V

    Meinaa olla ahtasta konetilassa niin nyt kaipailtas vinkkiä asennuspaikasta.
    Ei ole 530d, mutta minulla on Ctek hanskalokeron alla, siis siinä pohjalevyssä. Lataussähköt saa syötettyä sulakepaneelin kautta, siellä oli sopivasti tyhjä sulakepaikka jonne sai laturille oman sulakkeen.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by eiskalt View Post
    Muistelenko oikein, että e39:ssä on aina 188k perä? :think
    Kyllä isommissa on 220k

    Leave a comment:

Working...
X