E39 kysymyksiä ja vastauksia VIII

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Indigoah
    replied
    Originally posted by HC-Tuning View Post
    Ok. Eli tämä on normialustalla ja sen se on kyllä korkuinenki. Täytyneepä alkaa tutkimaan mistä löytäis edullisimmin esim sachsii.
    Tuo S227A on nimenomaan touringin sport alusta, jossa on ilmaperä. Perusalusta ilmaperällä on koodilla S220A.

    Orkkis Sachs Advantaget saa halvimmalla ebaystä, kun hakee Sachsin omalla varaosanumerolla.

    Leave a comment:


  • HC-Tuning
    replied
    Originally posted by buksin-1 View Post
    Tuo on ilmasäätöperä, on sekä vakio- että sportti alustan kanssa.
    Ok. Eli tämä on normialustalla ja sen se on kyllä korkuinenki. Täytyneepä alkaa tutkimaan mistä löytäis edullisimmin esim sachsii.

    Leave a comment:


  • buksin-1
    replied
    Originally posted by HC-Tuning View Post

    Onko tämä nyt joku sport alusta vai ihan perus?

    227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION
    Tuo on ilmasäätöperä, on sekä vakio- että sportti alustan kanssa.

    Leave a comment:


  • HC-Tuning
    replied
    Tuossa eukon toukassa meni toinen etuiskari ja nyt tässä katsellu uusia iskareita niin mikä ois edullinen ja kohtuu hyvä? Mitä samalla kannattaa uusia? Yläpäät ja suojakumit?

    Onko tämä nyt joku sport alusta vai ihan perus?

    227 SP/SUSPENSION W SELF-LEVELING SUSPENSION

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Originally posted by Laku View Post
    Alle +3 asteessa? Oli ainakin mulla E46 nahkahousu koodannut niin. Koodautin sen pois samalla kuin ovien automaattisen lukkiutumisen hetken ajon jälkeen.
    Originally posted by böntti View Post
    Tuon saa koodattua pois.
    No niinpä tietysti... taisi kyllä mennä päälle asteista riippumatta, mutta pitää nyt koodauksen kautta katsoa miltä näyttää, luulin vain lämmitintä tyhmemmäksi kuin se näköjään on.

    Leave a comment:


  • böntti
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Onko heittää veikkausta miksi mulla menee takalasin lämmitin aina päälle kun auton laittaa käymään? Ikäänkuin oletuksena päällä asento...
    Tuon saa koodattua pois.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Byge View Post
    Koitin tuossa guuglailla ja etsiskellä syytä miksi ihan sattumalta kun lähdin liikenteeseen ilmestyi trippimittariin PPP.P joka häipyi kun käytti virtoja pois. Tarkoittaako tämä nyt sitä että saan hyvän syyn tulevana kesänä alkaa retrofittaileen OBC mittaristoa?
    Tai uutta akkua.

    Leave a comment:


  • Byge
    replied
    Koitin tuossa guuglailla ja etsiskellä syytä miksi ihan sattumalta kun lähdin liikenteeseen ilmestyi trippimittariin PPP.P joka häipyi kun käytti virtoja pois. Tarkoittaako tämä nyt sitä että saan hyvän syyn tulevana kesänä alkaa retrofittaileen OBC mittaristoa?

    Leave a comment:


  • Laku
    replied
    Originally posted by Zoui View Post
    Onko heittää veikkausta miksi mulla menee takalasin lämmitin aina päälle kun auton laittaa käymään? Ikäänkuin oletuksena päällä asento...
    Alle +3 asteessa? Oli ainakin mulla E46 nahkahousu koodannut niin. Koodautin sen pois samalla kuin ovien automaattisen lukkiutumisen hetken ajon jälkeen.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by jiiseppi View Post
    Enpä tohtinu vaihdella piuhoja. Nyt kun huohotus uusittu, niin kone viheltää ja vihellys lakkaa öljykorkkia tai öljytikkua raottamalla. Imu on voimakas. Mikä meni pieleen? Nelospytty pysyy pimeenä. Testilenkkiä tuli heitettyä 10km lisää joista viimene kilometri öljytikku raollaan. Oli räkässy kupillisen ehkä toisenkin sitä kautta pihalle.
    Eihän siellä nelos sylinterissä olisi imuvuotoa oikein tosissaan.

    Voi toki olla venttiilissä vikakin

    Leave a comment:


  • jiiseppi
    replied
    Enpä tohtinu vaihdella piuhoja. Nyt kun huohotus uusittu, niin kone viheltää ja vihellys lakkaa öljykorkkia tai öljytikkua raottamalla. Imu on voimakas. Mikä meni pieleen? Nelospytty pysyy pimeenä. Testilenkkiä tuli heitettyä 10km lisää joista viimene kilometri öljytikku raollaan. Oli räkässy kupillisen ehkä toisenkin sitä kautta pihalle.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by jiiseppi View Post
    Voikos noita sytyspuolien piuhoja vaihtaa keskenään, vai meneekö sillä sytysjärjestys vaan enemmän pieleen?
    No pakkohan niiden on oikeissa sylintereissä olla.
    Ei toimi jos vaihdat ristiin.

    Leave a comment:


  • jiiseppi
    replied
    Voikos noita sytyspuolien piuhoja vaihtaa keskenään, vai meneekö sillä sytysjärjestys vaan enemmän pieleen?

    Leave a comment:


  • Bmw Dreamer
    replied
    Originally posted by KimmoKoo View Post
    Jep, näinhän se homma onnisti. Ei loppuunsa hankala homma, tunti meni kun huolellisesti teki
    No perskeles!

    Leave a comment:


  • Zoui
    replied
    Onko heittää veikkausta miksi mulla menee takalasin lämmitin aina päälle kun auton laittaa käymään? Ikäänkuin oletuksena päällä asento...

    Leave a comment:

Working...
X