Löysitkö jo lohkoon stanssatun koneen numerosarjan?
Monasti on paskan ja hapettuman alla piilossa.
Eikä muutenkaan helpoin tulkita kone paikoillaan.
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ehkä tiesi,ehkä ei.Silti hintaansa nähden ollut hyvä ja halpa peli,toiminut ja kuljettanut paikasta a paikkaan b.Voihan se olla että edellinen omistaja(t) kattelee topiccia ja nauraa partaansa,mutta voi olla että edellinen myi siksi koska takatolppa oli melkein tullut läpi hattuhyllystä ja oli sitä asc+abs-ongelmaa.Originally posted by BeamR View Postja kalliiksi sitä väitit kun sanoit että ed omistaja tuskin olisi myynyt sitä maksamaasi hintaan jos olisi tiennyt totuuden autosta. Ehkäpä tiesikin...Last edited by 528-Mst; 26-11-2014, 10:46.
Leave a comment:
-
ja kalliiksi sitä väitit kun sanoit että ed omistaja tuskin olisi myynyt sitä maksamaasi hintaan jos olisi tiennyt totuuden autosta. Ehkäpä tiesikin...
Leave a comment:
-
Nussiminen on mukavaa..Silti noista papereista kuitenkin selviää erinäinen määrä asioita,eikö?Samoissa papereissa on sen auton omistaneen firman nimi,joka on edelleen olemassa.Seuraava veto on alkaa sieltä kyselemään että onko tallessa mitään tietoja kun kuitenki firman auto ollut.Ja se faktatietohärdelli alkoi jostain ihan muualta....Mä vaan hieman kärjistin sitä.Originally posted by BeamR View Postbtw, jos nyt pilkkua nussitaan, niin noi sun paperit on dealeri-wiesmannilta, ei MST-wiesmannilta. Kun nyt niitä faktoja olet itse peräänkuuluttanut.
Leave a comment:
-
btw, jos nyt pilkkua nussitaan, niin noi sun paperit on dealeri-wiesmannilta, ei MST-wiesmannilta. Kun nyt niitä faktoja olet itse peräänkuuluttanut.
Leave a comment:
-
Ole ystävällinen ja kerro mitä minä ajattelen sen arvon olevan?Originally posted by *PexU* View PostSellaisiksi tosiasioiksi voidaan mm todeta, se että mittaristosta ei voida päätellä yhtään mitään, auton ns. virallinen arvo ei välttämättä ole lähelläkään sitä mitä omistaja sen ajattelee olevan, vaikka se olisikin "vaan" E30 316 tjms, myöskin koneen ulkoiseen puoleen liittyvät asiat on täällä esitetty ja perusteltu moneen kertaan..
ja mm tämä lienee myös aika selvää pässinlihaa
-->>
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...62&hg=11&fg=05
Tuota lohkoa tarjoaa realoem auton vin:illä.Selittäkää joku tuo öljynsuodatin.Kuvan moottorissa vanoksen pahka näyttää oikealta mutta öljynsuodatin on erilainen.
"Huomaathan, että tuo kuva on PIIRRETTY ja se kuva on vain VIITTEELLINEN. Piirretyn kuvan ei ole tarkoituskaan olla 1:1 tarkka kopio oikeasta valokuvasta"
Leave a comment:
-
Jos se on merkattu 2.8:siksi juuri sen tehon vuoksi eli rinnastettu moottorinvaihtoon?Juuri tällä hetkellä selvittelen TAAS konttorilta että miten asia on.Mikäli olen oikein ymmärtänyt niin 2.5:sta ei juurikaan tarvi porata,vaan vaihdetaan liikkuvat osat.Eikä edelleenkään kukaan tiedä että mitä siellä pellin alla on,eli siitäkään on turha kenenkään vittuilla.Mulla ei tarvetta esittää mitään:Auto on aito Mst:n tekele,se onko kone Mst:n tekemä on vielä auki.Että sillälailla.Ja MILLOIN MINÄ OLEN SITÄ SIKA-KALLIIKSI VÄITTÄNYT??Älä yritä laittaa mun suuhun sanoja tai mitään muutakaan.Originally posted by BeamR View Postno mitä nyt on todistettu oikeaksi? Jos siellä olisi kolmelitrainen kuten pari sivua taaksepäin esiti, niin miksi lapinpolttajat olisi merkanneet sen otteeseen 2.8:na. Jos 2.5:sta wiesmann on poraillut kolmelitraisia niin miksi sinne on vaihdettu 2.8 kone. Vai onko se kone siellä keittiössä enää edes sama mikä siellä pitäisi olla?
Sun asenne on välillä ollut hieman ylimielinen, ja se saattaa aiheuttaa vastareaktioita monissa. Kukaan ei tiedä oikeasti mikä siellä pellin alla luuraa tutkimatta, mutta sä esität että sulla on joku sika-kallis uber-harvinaisuus josta kaikki on vaan vitun kateellisia kun eivät heti ole sun kanssa samaa mieltä vaan yrittää saada tolkkua tähän kokonaisuuteen koska kaikki baijerilaisiin liittyvä sattuu kiinnostamaan
olkoon mun puolesta, ei tää mun elämääni kuitenkaan vaikuta ja kun asenne on vammainen niin meen kieriskelemään kateellisuudessani.Last edited by 528-Mst; 26-11-2014, 10:24.
Leave a comment:
-
Mittaristo on todella nopea irroittaa ja kurkata se abs lampun tilanne, jos nyt ei muuta olisikaan siinä.Originally posted by BMWE39 View PostÄlä suotta vaivaudu sinettejä etsimään; eivät nekään mitään todista; jos mittaristo koodataan autoon, ei sieltä mitään fyysisesti avata.
Se pitää esittää taidokkaasti, jotta vain vanhemmat parrat ehkä huomaavat jotainOriginally posted by TJJ View PostSarkasmi on tunnetusti vaikea laji esittää netissä. Tai ehkä minä ymmärsin väärin Zouin jutut..?
Aihe, auto ja asia toki kiinnostaa, ei siinä mitään
Leave a comment:
-
Sarkasmi on tunnetusti vaikea laji esittää netissä. Tai ehkä minä ymmärsin väärin Zouin jutut..?Originally posted by 528-Mst View PostSiis voi olla.Mutta hienoa että JOLLAIN on munaa tunnustaa että on "edes vähän" kateellinen loppuun ajetusta parin tonnin lintasta johon tehty sisustamuutoksia,kuten jotkut sanoneet.
Leave a comment:
-
no mitä nyt on todistettu oikeaksi? Jos siellä olisi kolmelitrainen kuten pari sivua taaksepäin esiti, niin miksi lapinpolttajat olisi merkanneet sen otteeseen 2.8:na. Jos 2.5:sta wiesmann on poraillut kolmelitraisia niin miksi sinne on vaihdettu 2.8 kone. Vai onko se kone siellä keittiössä enää edes sama mikä siellä pitäisi olla?Originally posted by 528-Mst View PostYmmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?
Sun asenne on välillä ollut hieman ylimielinen, ja se saattaa aiheuttaa vastareaktioita monissa. Kukaan ei tiedä oikeasti mikä siellä pellin alla luuraa tutkimatta, mutta sä esität että sulla on joku sika-kallis uber-harvinaisuus josta kaikki on vaan vitun kateellisia kun eivät heti ole sun kanssa samaa mieltä vaan yrittää saada tolkkua tähän kokonaisuuteen koska kaikki baijerilaisiin liittyvä sattuu kiinnostamaan
olkoon mun puolesta, ei tää mun elämääni kuitenkaan vaikuta ja kun asenne on vammainen niin meen kieriskelemään kateellisuudessani.
Leave a comment:
-
Sellaisiksi tosiasioiksi voidaan mm todeta, se että mittaristosta ei voida päätellä yhtään mitään, auton ns. virallinen arvo ei välttämättä ole lähelläkään sitä mitä omistaja sen ajattelee olevan, vaikka se olisikin "vaan" E30 316 tjms, myöskin koneen ulkoiseen puoleen liittyvät asiat on täällä esitetty ja perusteltu moneen kertaan..Originally posted by 528-Mst View PostYmmärrän kyllä kannan asiaan ihan hyvin,ja kiva ku on hauskaa.Ja kyllä edelleenkin monen Bmw-viisaan arvelut,mutut yms on todistettu vääräksi.Ja mitä tosiasioita pitää hyväksyä?
ja mm tämä lienee myös aika selvää pässinlihaa
-->>
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...62&hg=11&fg=05
Tuota lohkoa tarjoaa realoem auton vin:illä.Selittäkää joku tuo öljynsuodatin.Kuvan moottorissa vanoksen pahka näyttää oikealta mutta öljynsuodatin on erilainen.
"Huomaathan, että tuo kuva on PIIRRETTY ja se kuva on vain VIITTEELLINEN. Piirretyn kuvan ei ole tarkoituskaan olla 1:1 tarkka kopio oikeasta valokuvasta"Last edited by *PexU*; 26-11-2014, 09:52.
Leave a comment:
-
-
En ota.Tässä sen näkee taas että kun itse ei ole harrastanut Baijereita kuin vajaa 10 vuotta niin ei niistä vielä paljon tiedä.Mutta harva tuntuu kaikkea tietävän ja hyvä jos väärinkäsitykset oikaistaan.Mietin itsekin sitä mittariston koodaamista koska itse joutunut sitä töissä tekemään "muutamia" kertoja.Tosin en autoihin.Originally posted by BeamR View Postälä nyt ota tätä pahalla, mutta meille muille ei ole selvinnyt että miksi sen mittariston alkuperäisyys on niin tärkeää, tässä on vasta ihmetelty sun perusteluita sille että miksi se olisi alkuperäinen
Leave a comment:
Leave a comment: