Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    http://realoem.com/bmw/showparts.do?...62&hg=11&fg=05

    Tuota lohkoa tarjoaa realoem auton vin:illä.Selittäkää joku tuo öljynsuodatin.Kuvan moottorissa vanoksen pahka näyttää oikealta mutta öljynsuodatin on erilainen.
    Originally posted by T3 View Post
    Huomaathan, että tuo kuva on PIIRRETTY ja se kuva on vain VIITTEELLINEN. Piirretyn kuvan ei ole tarkoituskaan olla 1:1 tarkka kopio oikeasta valokuvasta.
    Okei..Kuulostaako teistä tutulta että m52:sta olisi tehty 2 eri vanoksella?Enkä tarkoita TU:ta.Vaan että ensimmäisissä malleissa olisi ollut parannettavaa joita valmistettiin vain vähän aikaa.Ilmeisesti tällä korjattiin rallatusta.Minun ymmärrykseni mukaan tuossa laitteessa kuuluisi olla juuri se "rallattava" versioa,mutta eipäs olekaan....

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by JermuS View Post
    Siis mikä 525? tds vai?
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Just se
    Originally posted by JermuS View Post
    No nythän tää alkaa meneen mielenkiintoseks...
    Eivät ole tienneet mitä tekevät.Ei siinä muuta ku tädillä on menny numerot sekasin.

    Sitäpaitsi tää on ollu mielenkiintosta ja vaikka kuinka kauan...

    Leave a comment:


  • T3
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    http://realoem.com/bmw/showparts.do?...62&hg=11&fg=05

    Tuota lohkoa tarjoaa realoem auton vin:illä.Selittäkää joku tuo öljynsuodatin.Kuvan moottorissa vanoksen pahka näyttää oikealta mutta öljynsuodatin on erilainen.
    Huomaathan, että tuo kuva on PIIRRETTY ja se kuva on vain VIITTEELLINEN. Piirretyn kuvan ei ole tarkoituskaan olla 1:1 tarkka kopio oikeasta valokuvasta.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by bemu2000 View Post
    Tuolta se kyllä vaikuttaa. Todella kiinnostavaa olisi nähdä penkkitulos ja aivan varmasti joku lainaa niitä kesäpyöriä, että saa auton penkkiin. Kyllä minä ainakin uskon että tuo auto on alunperin MST:n tekemä, mutta nää omistajan kommentit alkaa olla jo aika jäätävää huumori tasoa.

    Tässä vaiheessa omistajalle vaan saattaa hiipiä jännäkakka housuun, eikä uskalla viedä autoa penkkiin, jos ei moottori olekaan viritetty, vaan vaihdettu vakioon jossain välissä. Menee sen jälkeen hohto koko autosta, jos se onkin vakio moottorilla ja loppuun ajettu.
    Mulla on AINA köntsät housussa,siitä ei oo mitään epäilystä..
    Oli viritetty eli ei niin siitä huolimatta laite josta en luovu.Muokata saatan,mutta luovu en.

    Leave a comment:


  • JermuS
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Just se
    No nythän tää alkaa meneen mielenkiintoseks...

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by JermuS View Post
    Siis mikä 525? tds vai?
    Just se

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by tmth View Post
    Kun E39:ssä on aina tuon näköinen muovinen koppa ja suodattimen kansi.

    Niin kuin aiemmin on mainittu, E36:ssa on ollut vanhemman mallin venttiilokoppaa ja suodattimen kantta. Se on kuitenkin siihen muutettu 10/95.

    Sinun autosi on valmistunut 23.11.1995.
    http://realoem.com/bmw/showparts.do?...62&hg=11&fg=05

    Tuota lohkoa tarjoaa realoem auton vin:illä.Selittäkää joku tuo öljynsuodatin.Kuvan moottorissa vanoksen pahka näyttää oikealta mutta öljynsuodatin on erilainen.

    Leave a comment:


  • JermuS
    replied
    Siis mikä 525? tds vai?

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Sehän se outoa on...Ainakin on alkuperäinen 523,toisaalta papereissa lukee se 2,8,ja inssi sanoi konttorilla että moottorin tilavuus merkitty lohkoon vasemmalle puolelle keskelle tai jtn muuta vastaavaa.Jopa saksan papereihin merkitty 2,5l/232hv?Ja pakosarja on ainakin joskus vaihdettu,missä ja milloin,paha sanoa.
    Originally posted by naukkis View Post
    Mikä lie Saksan lakitulkinta, moottorin iskutilavuus on voitu katsoa alkuperäiseksi muutoksista huolimatta kuten suomessakin pienemmissä muutoksissa, teho sen sijaan on vaadittu muutoskatsastettavaksi. Ne on vain lakipykäliä ja iskutilavuus ei ole mikään itseisarvo minkä muutoksen pitäisi katsastajaa kiinnostaa paskan vertaa, varsinkin jos tehot on dokumentoitava.
    Voihan se olla että kun kerran saksan papereissa nuo tehot merkattuna niin ovat sitten rinnastaneet sen moottorinvaihtoon.Ja 525 tuo on niinkuin virallisesti.Konttorilla epäilivät näpyvirhettä....523,525,528,"530"?

    Tarkistan vielä kaikki merkinnät lohkosta mitä kohtuudella löytyy,siitä voi sitten taas ehkä päätellä jotain.

    Leave a comment:


  • naukkis
    replied
    Originally posted by 528-Mst View Post
    Sehän se outoa on...Ainakin on alkuperäinen 523,toisaalta papereissa lukee se 2,8,ja inssi sanoi konttorilla että moottorin tilavuus merkitty lohkoon vasemmalle puolelle keskelle tai jtn muuta vastaavaa.Jopa saksan papereihin merkitty 2,5l/232hv?Ja pakosarja on ainakin joskus vaihdettu,missä ja milloin,paha sanoa.
    Mikä lie Saksan lakitulkinta, moottorin iskutilavuus on voitu katsoa alkuperäiseksi muutoksista huolimatta kuten suomessakin pienemmissä muutoksissa, teho sen sijaan on vaadittu muutoskatsastettavaksi. Ne on vain lakipykäliä ja iskutilavuus ei ole mikään itseisarvo minkä muutoksen pitäisi katsastajaa kiinnostaa paskan vertaa, varsinkin jos tehot on dokumentoitava.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by naukkis View Post
    MST jos on tehnyt 3-litraisen version alunalkaen niin se on nimenomaan tehty 523:sta ei 528:sta, koneen liikkuvat menevät vaihtoon ja tarvittavat osat on samoja kummassakin suuttimia lukuunottamatta joten aihioksi on turha ottaa kalliimpaa 2.8-litraista.

    2,8-litrainen on sitten erikseen, sehän on käytännössä vain softaviritys plus nokat.
    Sehän se outoa on...Ainakin on alkuperäinen 523,toisaalta papereissa lukee se 2,8,ja inssi sanoi konttorilla että moottorin tilavuus merkitty lohkoon vasemmalle puolelle keskelle tai jtn muuta vastaavaa.Jopa saksan papereihin merkitty 2,5l/232hv?Ja pakosarja on ainakin joskus vaihdettu,missä ja milloin,paha sanoa.

    Leave a comment:


  • 528-Mst
    replied
    Originally posted by peto2 View Post
    9/95-9/98

    Mulla nyt sattuu olemaan noita kaksi pihassa niin tiedän melko hyvin miltä kone näyttää
    Originally posted by BeamR View Post
    lopeta nyt pelleily, kaikissa E39:ssä on ollut uudempi venakoppamalli.
    Minäpä lopetan..

    Leave a comment:


  • Pretoriaani
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Niinkuin tuo nyt mihinkää vaikuttaisi, mutta sehän on päivälleen 19v nuorempi kuin minä.
    Hyvää syntymäpäivää kaksi päivää myöhässä.

    Originally posted by peto2 View Post
    Päivää vajaa 9v nuorempi kuin minä
    Hyvää syntymäpäivää päivän etuajassa.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by Rocla View Post
    Niinkuin tuo nyt mihinkää vaikuttaisi, mutta sehän on päivälleen 19v nuorempi kuin minä.
    Päivää vajaa 9v nuorempi kuin minä

    Leave a comment:


  • Rocla
    replied
    Originally posted by tmth View Post

    Sinun autosi on valmistunut 23.11.1995.
    Niinkuin tuo nyt mihinkää vaikuttaisi, mutta sehän on päivälleen 19v nuorempi kuin minä.

    Leave a comment:

Working...
X