Originally posted by peto2
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Mst-Wiesmann "523"
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by 528-Mst View PostSiinä taas sitä mutua..
EDIT: Mikä siinä on niin vaikeaa selvittää ne asiat siitä moottorista/mittaristosta/kaikesta ihan itse mittaamalla? Asiahan olisi tässä vaiheessa jo päivänselvä, eikä sun tarttisi täällä väännellä ja käännellä yhtikäs mitään. Laita nyt edes miljoona kuvaa tulemaan niistä kaikista hienouksista?
Last edited by Supra^; 26-11-2014, 12:22.Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostJos otteessa on prosentteja moottorin vaihdosta, tarkoittaa se että moottori on vaihdettu verottamisen jälkeen SUOMESSA. ts. jos siinä joskus on ollut mst:n virittämä kone niin ei ole enää.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostJos otteessa on prosentteja moottorin vaihdosta, tarkoittaa se että moottori on vaihdettu verottamisen jälkeen SUOMESSA. ts. jos siinä joskus on ollut mst:n virittämä kone niin ei ole enää.Originally posted by 528-Mst View PostTällä hetkellä puhun insinöörin kanssa puhelimessa ja tulee prosentteja jos on ollut tiedossa saksasta tuodessa.Siis jos saksan papereissa on prosentteja.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostTällä hetkellä puhun insinöörin kanssa puhelimessa ja tulee prosentteja jos on ollut tiedossa saksasta tuodessa.Siis jos saksan papereissa on prosentteja.
Pistä kuva siitä sun Saksan otteesta niin sitten olen nähnyt senkin.Aprilia RSV4
Comment
-
-
Originally posted by Supra^ View PostNo ammu alas, todista vääräksi?
EDIT: Mikä siinä on niin vaikeaa selvittää ne asiat siitä moottorista/mittaristosta/kaikesta ihan itse mittaamalla? Asiahan olisi tässä vaiheessa jo päivänselvä, eikä sun tarttisi täällä väännellä ja käännellä yhtikäs mitään. Laita nyt edes miljoona kuvaa tulemaan niistä kaikista hienouksista?
Ps:insinööri aiko kaivella mappeja siellä katsastusasemalla missä alunperin rekisteröity suomeen.Sen verran selvisi että peräkontin luukku ja ilmeisesti puskuri(taka) vaihdettu joskus ja siitäkin pari prosenttia.
Ja mistä ihmeen hienouksista??????
Comment
-
-
Originally posted by jannmann View PostEn ole nähnyt ikinä yhtään Saksan otetta missä olis merkattu prosentteja.
Pistä kuva siitä sun Saksan otteesta niin sitten olen nähnyt senkin.
Valittavasti autoa tai otettakaan tuskin kovin helpolla enää mistään löytyy, muistaakseni kohtasi loppunsa varkaiden kynsissä sillä kultaisella ysärilläLast edited by *PexU*; 26-11-2014, 12:53.AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!
E61 530xd M-Sport Touring -07
Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
Duunissa: F11 520d x-drive -17
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMissä vaiheessa tuo asia todettiin varmaksi? Vai jäikö minulta joku viesti lukematta?Originally posted by BMWE39 View PostOnhan sen oltava, kun keulassa on sellainen merkki ja jakkaroissa logoja?
Papereiden ja muiden esitettyjen faktojen valossa auto on 523i, johon on joku laittanut logoja, vaihtanut pakosarjan, putkiston ja kenties softan + jotain muuta ja auto on rekisteriotteeseen LTJ:n mukaisesti merkitty vastaamaan 525i:tä kasvaneiden tehojen takia ja merkitty muutosprosentit.
Muuta kokolailla aukotonta faktaa omistajan väitteiden lisäksi ei ole näkynyt, tai ainakaan omiin silmiin sattunut.Originally posted by Pretoriaani View PostTässä topicissa ei oo kyllä montaakaan arvelua/mutua ammuttu alas.Originally posted by peto2 View PostJos otteessa on prosentteja moottorin vaihdosta, tarkoittaa se että moottori on vaihdettu verottamisen jälkeen SUOMESSA. ts. jos siinä joskus on ollut mst:n virittämä kone niin ei ole enää.Originally posted by 528-Mst View PostSiinä taas sitä mutua..
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostEdelleen nykyisten todisteiden,papereiden yms valossa pidän tuota koria ainakin alkuperäisenä Mst:nä.
Originally posted by 528-Mst View PostSitä odotellessa joku voisi yrittää todistaa faktatiedolla jotain muuta.
Miksiköhän muuten tuli edes alunperin tähän ketjuun sotkeuduttua. Josko jäisi syrjään odottelemaan jotain veret seisauttavaa ja suut tukkivaa uutta informaatiota.
Originally posted by 528-Mst View PostEi ehkä aukotonta,mutta kuten papereista näkyy (saksan) niin myyty Auto-Wiesmannilta,Last edited by BMWE39; 26-11-2014, 12:57.
Comment
-
-
Originally posted by TJJ View PostMissä vaiheessa tuo asia todettiin varmaksi? Vai jäikö minulta joku viesti lukematta?Originally posted by BMWE39 View PostOnhan sen oltava, kun keulassa on sellainen merkki ja jakkaroissa logoja?
Papereiden ja muiden esitettyjen faktojen valossa auto on 523i, johon on joku laittanut logoja, vaihtanut pakosarjan, putkiston ja kenties softan + jotain muuta ja auto on rekisteriotteeseen LTJ:n mukaisesti merkitty vastaamaan 525i:tä kasvaneiden tehojen takia ja merkitty muutosprosentit.
Muuta kokolailla aukotonta faktaa omistajan väitteiden lisäksi ei ole näkynyt, tai ainakaan omiin silmiin sattunut.
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostAutoon on vaihdettu takakontin kansi ja ilmeisesti takapuskuri,siitä pari prosenttia,alustasta 1.Ei jää enää moottorille sitä 14:sta....
Comment
-
-
Originally posted by BMWE39 View PostJuu, en olekaan koko aikana uskonut, saati sitten väittänyt, että tuossa olisi jokin muu perusmoottori kuin 523i:n alkuperäinen.
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostNO NIIN!Inssi soitti ja sanoi löytäneensä alkuperäiset saksalaiset paperit ja aikoi lähettää ne mulle sähköpostiin.Sanoi että moottorin malliksi merkattu Mst-m52.Ja tehot oikein.Laitan kuvia heti kun tulevat.
Juuri kaipaamiani uusia todisteita odotellessa kauppakirjan leimojen mukaan aitoja wiesmann:eja suoraan kaupasta: http://home.mobile.de/AH-WIESMANN#ses
Comment
-
-
Originally posted by 528-Mst View PostNo niin.Kiitos jälleen kerran.Sehän olisi vain bonusta ja plussaa jos kone olisi "alkuperäinen" eli Mst:n 3.0
Lisäksi artikkelista pari huomiota. Kyseisessä MST-528i autossa merkit edessä ja takana ovat alkuperäiset bmw merkit. Etupuskuri on alkuperäinen e39 prefacelift. Sisältä MST näyttää tosiaan varsin vaatimattomasti varustellulta, monitoimirattia esim ei ole. Muutenkin sisänäkymä vastaa mielestäni todella hyvin autoasi.
Mielestäni autosi voi kyllä olla MST:n pajalta lähtöisin. Jos moottori paljastuu MST:n virittämäksi mielestäni kannattaa harkita auton palauttamista alkuperäiseen kuosiinsa. MST 528i on mielestäni harvinainen erikoismalli, mutta arvo(stus) ei ainakaan nouse lisäämällä m-sport puskuri ja ylimääräisiä merkkejä.
Laitan linkin toiseen kertaan: http://www.tuningarchive.ru/scans/0139s.html
Comment
-
Comment