Jatketaanpa sitten täällä mihin tämä vanha jäi.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 kysymyksiä ja vastauksia XVI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E39 kysymyksiä ja vastauksia XVI
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.Tags: None
-
-
Siirrän molemmat tänne jos jollain sattuisi olemaan teoria tai tieto:
Touringin ilmajousituksen venttiilipaketti tuli vaihdettua kun tiputti vänkärin puolta maihin.
Samalla tietty rakeet ja kuivatus.
Aamulla oli sitten kuitenkin tippunut molemmin puolin alemmas, vänkärin puoli enemmän. Letkuliitokset pitivät saippuavesi-testillä, mutta kuivainpöntön juuresta kuplii ilmaa pihalle.
Kuinka tuolta on edes mahdollista pussien vuotaa tyhjäksi, kun solenoidiventtiilit välissä, vai onko jossain vielä piilovuoto? Venttiilipaketti aivan uusi.
Saako tuon tiiviiksi esim vaihtamalla sen ison o-renkaan, ja kaksi pientä mustaa raesäiliön alta? Tosin mitäpä se auttaa jos tuo ei voi liittyä pussien tyhjenemiseen.
Palaanpa tähän: jos tuo vänkärin puolen pussi (joka on uusittu n.15tkm sitten) tai painesäiliö vuotaa, millä ihmeen ilveellä nämä voivat hiljalleen tyhjentää myös kuskin puoleisen pussin?
Molemmat puolethan ovat toisistaan riippumattomia tuon solenoidiventtiilin ansiosta.
Kuivaimesta venttiilipaketille tuleva musta letku toimittaa paineen venttiilille, josta punainen ja sininen letku toimittavat sen eteenpäin, ja nämä kaksi venttiiliä sulkeutuvat kun painetta tarpeeksi halutun korkeuden pitämiseksi.
Eli molemmat puolet toimivat itsenäisesti, mustan letkun toimiessa ilman venttiiliä vain tuloletkuna ilmalle.
Nyt alkaa olla sekavaa settiä, mutta jos, ja kun asia on noin, niin tuo kompressorin painevuoto pitäisi olla merkityksetön pussin tyhjenemiseen?
Olenko oikeassa vai väärässä
-
-
Originally posted by Roisto View PostMistään mitään tajuamatta heitän että solenoidiventtiili paskana, päästää takaisin läpi ja kaikki tulee molemmilta puolin pihalle kuivaimen juuresta?
Comment
-
-
Originally posted by Stitch View PostPaljon mahtaa näyttää salavalikko ehjän akun volteiksi auton käydessä?
Kiitokseni.E39 540i -96 Ajamisen iloa
E34 540i -94 Hitsaamisen iloa
E53 4.4i -01 Varaosien tilaamisen iloa
Audi A6 Avant 4.2 -99 Tavarankuljetin
Comment
-
-
Edellisessä langalle puidulle ongelmalle, oli toisen umpion korkeusäädön liittimet vissiin huonosti pohjassa vaikka muka naksahti kun löin umpiot takaisin
Mitenkäs prefaceliftiin bi-xenonit? ei oikeen omaan silmään oo sattunut mitään vastaan kotimaisella kielellä tai lontooksiE46 316Ti "Milf" Compact
EXÄT
-97 523I Touring Oxfordgruen
Comment
-
-
Originally posted by Stitch View PostJep, 13,5/13,6 näyttää tasaisesti.
Kun sammuttaa auton näyttää 12,7 mikä lie liian vähän, varsinkin kun tippuu lähelle 12 volttia muutamassa minuutissa. Olisi varmaan tippunut enemmän, mutta meni hermo istuskeluun
Taisi mennä akunkin ostoksi
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKarvan päälle 12volttia on normi lukema auton akulle kun auto ei ole käynnissä. Tuo mitä kuvailit kuulostaa täysin normaalilta käytöksellä. Sit jos jännite painuu selvästi alle 12v kun auto on ollut sammuksissa, on akussa vikaa tai auto hukkaa virtaa johonkin.
Voisin vannoa että jos akku oli lepotilassa siinä 12V tienoilla, alkoi se olla ehtoopuolella elämäänsä.
Pitää mitata kyykkääkö jännite startatessa pahasti.
Tuntuu että tuo ei pyöritä reippaasti kuin pienen hetken. Mutta tämä nyt ollut viimeisen vuoden ajan niin moniongelmainen kosla ettei pää tajua. Sääli sinänsä kun tykkään tuosta muuten niin pirusti.
Comment
-
-
Originally posted by Pazi88 View PostKarvan päälle 12volttia on normi lukema auton akulle kun auto ei ole käynnissä. Tuo mitä kuvailit kuulostaa täysin normaalilta käytöksellä. Sit jos jännite painuu selvästi alle 12v kun auto on ollut sammuksissa, on akussa vikaa tai auto hukkaa virtaa johonkin.E90 320i LCI ///M-Sport '09 saphirschwarz metallic
E30 325i Touring ///M-Technic II '90 diamantschwarz metallic
E28 ///M535i '87 zinnoberrot
½ E46 316ti Compact ///M-Sport '04 imolarot2
½ E36 ///M3 '93 individual veilchenblau metallic
Muut talouden vehkeet: E36 320i Cabrio ///M-Sport '98, Clio TCe 100 Intens '20, Fendt, retromopedeja, pihatyökoneita, käsityökaluja
Ex: E46 330i ///M-Sport II '02, E39 528i Touring '98, E21 318i '81, E28 ///M535i '86, E28 518i '86, E30 316 '84
Vikakoodien lukua ja diagnosointia, koodaukset, myös E30, E31, E32, E34, E36, yht.otot yksityisviestillä.
Comment
-
-
Originally posted by pyxq View PostEdellisessä langalle puidulle ongelmalle, oli toisen umpion korkeusäädön liittimet vissiin huonosti pohjassa vaikka muka naksahti kun löin umpiot takaisin
Originally posted by pyxq View PostMitenkäs prefaceliftiin bi-xenonit? ei oikeen omaan silmään oo sattunut mitään vastaan kotimaisella kielellä tai lontooksi
Kiinnitykset jäis kuitenkin lasin taakse, jos umpioihin mahtuvat, että ei välttämättä ulospäin näyttäis itsetehdyltä.Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Originally posted by Dualfun View PostTähän vielä voi lisätä että täyteen ladattu ehjä akku navat irti on 12,6-12,7V. Jos mietit onko akku huono niin irroita navat heti sammutuksen jälkeen ja mittaa jännite 15-30min kuluttua. Sama jännite pitäisi olla edelleen seuraavana aamuna jos akku on kunnossa, jos laskenut ei akku pidä kunnolla kapasiteettiaan.
Instagram, YouTube kanava
ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva
Comment
-
-
Originally posted by pyxq View PostMitenkäs prefaceliftiin bi-xenonit? ei oikeen omaan silmään oo sattunut mitään vastaan kotimaisella kielellä tai lontooksiNo modification or retrofitting required. So there is no doubt for you to own a set of Bi-LED projector lens to relax your driving experience! Bi-LED Projector lenses are becoming more and more common in new cars, and it's easy to see why: they bright out the best of your led light bulbs, they do a much better job at emitting light farther and at a wider angle; they save much more energy consumption and so on.
tommoset menee ainakin nelikutosen heijastinumpioon aika kivuttomasti enkä keksi nyt äkkiä syytä miksi ei menisi myös kolmeysiin, projektoriumpioon porukka laitellu niitä Evox-R settejä.
Itse olen pitäytynyt porkkanavilkuissa ja halogeenivaloissa, koska pappalookE39 523i Turbo
Comment
-
Comment