Originally posted by arpuC
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 käsijarru ei pidä
Collapse
X
-
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNo se selittääkin miksi se ei toimi kunnolla. Eipä sitä muuten saa toimimaan kun vaihtamalla vaijerit. Syksyn sateet ja talven loskakelit tulee vain pahentamaan tilannetta.Miks sä sytytit Bemarin palaa?
En löydä enää sun luo
Teitkö sä tän tahallaan?
Nyt kaikki palaa.
Comment
-
-
Originally posted by arpuC View PostJoops, pikahuoltoon meni ja säädöllähän tuo nyt ottaa yli 4kn ja ero nollan luokkaa. Parempi se on suoraan viedä pajalle jossa on jarrudyno, niin tuleepahan kerralla kuntoon. Jarruletkun vaihto+käsijarrun säätö @95ee39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Vaihdoin jarruosat taakse, mutta toisin kuin Youtuben videoissa, en saanut pultinreiästä rullattua käsijarrun säätöpulttia. Se ohuempi jousi istuu niin napakasti säätöpultin hampaita vasten, että en saanut ruuvimeisselillä sitä pyörimään. Molemmat puolet ovat nyt sellaisessa kireydessä, että levyä pystyy nippa nappa kääntämään, kun ottaa reunasta kiinni. Pitänee viedä ammattimiehelle ja avata lompakkoa.
Uusin levyt, palat ja kaikki tarvikeosat Aten osilla, paitsi käsijarrukengät ovat alkuperäisosa.
Comment
-
-
Originally posted by herja View PostKyllä se kääntyy kun kampeaa pultinreiän ylä- tai alareunaa vasten rukarilla.
Comment
-
-
Originally posted by hannux View PostIhan kiinnostuksesta kyselen: Mistä johtuu, kun kaikki(?) käsijarrun kuvat ja ohjeet sanovat, että käsijarrun kenkien säätöruuvi on alhaalla? Minun autossani se on takana. 528 Touring -97.
ja näkyyhän nämä toisaalla kuvissakin näin(eli oikealla puolella kello kuuden jälkeen, siis takana):
Sorry I'm Not Sorry
E34 540iA 93 sedan
E34 540iA 93 sedan
E39 530iA 00 touring
Comment
-
-
Just tänään säätelin käsijarrua omasta, aikalailla suoraan alhaalla se tässä ainakin on. Jotenkin aina tosi hankala säätää jos irrotan vaan sen yhden pultin. Koko renkaan poistamalla saa enemmän liikevaraa meisselin varrelle ja ainakin tuntunu paljon helpommalta saada säädettyä. Silloin vaan ei pysty tietenkään kuin jarrulevystä pyörittämään ja testailu sitten vähän hankalampaa kun ei saa samalla tavalla momenttia kuin renkaasta pyörittämällä.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
Säätö on eri asemoinnissa sedanissa ja farkussa. Helpoin katsoa, mistä käsijarruvaijeri menee napaan. Säätö on vaijeriin nähden aina vastakkaisella puolella.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
👍 1
Comment
-
Comment