Homma etenee, eli tänään lopulta vaihdoin itse vikakoodin ilmoittaman vasemman etusensorin. Helppo homma tumpelollekin. Ennen kuin laitoin pyörän takaisin kokeilin virtoja päälle ja valo ei palanut, joten arvelin että en ainakaan särkenyt enempää. Pettymykseksi kuitenkin valo jäi palamaan heti kun käynnistin auton siirtääkseni sen parkkiruutuun. Sammutin ja käynnistin uudestaan, eikä valo palanut, eikä myöskään syttynyt pienellä testilenkillä.
Mutta koska valo ei sammunut ekassa startissa veikkaan että anturi oli ehjä ja vika on sittenkin siinä boksissa. Varmuudella tämä nähdään kun ajelen huomenna lisää.
Kas kun mullakin sama sensori, kuten myös alla olevan linkin ohjeen kirjoittaneella.
Tämä on siis mullakin edessä seuraavaksi. Ruotsinkielisiä ohjeita ohjainyksikön irrottamiseen kuvien kera on täällä:
Erittäin kiva että vielä on toivoa siitä ettei tartte lähteä kesälomalla Saksaan korjaussarjaa ostamaan.
Mutta koska valo ei sammunut ekassa startissa veikkaan että anturi oli ehjä ja vika on sittenkin siinä boksissa. Varmuudella tämä nähdään kun ajelen huomenna lisää.
Originally posted by Arnoltti
Originally posted by Arnoltti
Originally posted by Arnoltti
Comment