Originally posted by AkiV
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 ABS ja ASC+T valot päällä?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Originally posted by AkiVei nyt noista viesteistä auennut että jos valot lävähtää mittaristoon niin onko auto ajettavissa, vai sekooko auto niin että ei anna mitään tehoo renkaille tms?
...tai toimiiko jarrut ollenkaan?
-a-BMW Service
P.o4oo925441
[email protected]
Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat
Comment
-
-
Voi ajaa. ABS-jarrut ja ajovakaudenhallinta on vaan pois pelistä. Ite oon saanu suurimman osan valoista sammumaan abs-anturin vaihdolla, mutta välillä ei sammu muuta kuin vaihtamalla asc/dsc ohjausyksikkö, aina kuitenkin saanu sammumaan. Viime viikolla laski tuon ohjausyksikön hinta 970e-->710e, elikkä tosi edullinen Osan vaihto on tosi simppeli homma, mutta joutuu silti viemään merkkiliikkeeseen ohjelmointiin. Progmanilla ohjelma sisään ja ohjausanturin kalibrointi ja taas mennään.
Comment
-
-
Originally posted by AkiVMoro!
kauhuissani odottelen uutta piiliäni saapuvaksi , tätä threadia kun siis lukee...ja tuli vaan mieleen että onko tuo abs/asc poksi erilainen siinä kun siinä kuulemma se DSC3 tms?
auto on 11/99
-a-
Eli se tosiaan on erilainen kuin pelkällä asc:llä varustettu systeemi.
Comment
-
-
Mulle on nyt ABS-boksin korjaussarja matkalla Saksasta UPS:lla. Saas nähdä päästäänkö sillä sitten eroon tästä valoshowsta....E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
E39 523i M Sport '00, Titansilber
Comment
-
-
heipä hei
nyt selvis ilmeisesti vika,sillä valot ei ole palanut sen jälkeen kun käytin oikeanpuolen anturin omasta 300 irti ja se mureni totaalisesti irtioton yhteydessä,vaihdoin anturin uuteen ja auto käyntiin,valot paloi mutta sammui kun lähdin ajamaan ja ei ole tosiaan vielä syttynyt..
kumma homma että ne ei siellä oulun stokkan bmw huollossa päässyt mun abs yksikölle, A ne joko kusetti mua tai B mulla on se väylä paskana.
eli siis tilanteen selventämiseksi minullehan ilmoittivat että pitää vaihtaa poksi ja hydraalikat koska eivät olleet päässeet poksille olleskaan mutta nyt selvittiin anturin vaihdolla. että täytyy ilmoitella tuonne liikkeeseen että mitä siellä harrastetaan..F20 118d Aut.
________
Volvo S40
MB W204
e90 320d
e46 coupe
e32 730ia
Comment
-
-
Tänään tuli boksin korjaussarja Autoteile Voglerilta. Oli hyvin pakattu, mukana alkuperäinen Boschin laatikko ja ohjeet, ruuvit ja jotain muovitulppia. Lisäksi mukaan oli laitettu myyjän toimesta kahden sivun kuvalliset valokopio-ohjeet boksin vaihtamiseen. Perusteellista toimintaa!
Klikkaamalla isompi versio (226kt)
Toivottavasti näillä lääkkeillä päästään tästä ongelmasta eroon.Last edited by Petri.Kekkonen; 14-06-2006, 21:15.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
-
Maksoi postikuluineen 490€ kuten mainostettiinkin, oli siis sofort kaufen -tuote eBayssä.E92 335i LCI M Sport '10, Alpinweiss3
Comment
-
-
Jep jep! Eli pääsin vasta tänään ajamaan autolla ja voila! Valot sammuivat muutaman metrin ajon jälkeen, joten akun irroituksen jälkeen on täysin normaalia, jos valot jäävät palamaan...Akun irrotus ilmeisesti tyhjentää jostain jotakin, jolloin järjestelmä kalibroi itsensä uudelleen tms...Poliisi on ystävä
Comment
-
-
Originally posted by 330XD TouringJep jep! Eli pääsin vasta tänään ajamaan autolla ja voila! Valot sammuivat muutaman metrin ajon jälkeen, joten akun irroituksen jälkeen on täysin normaalia, jos valot jäävät palamaan...Akun irrotus ilmeisesti tyhjentää jostain jotakin, jolloin järjestelmä kalibroi itsensä uudelleen tms...
Comment
-
Comment